Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
1peter spróbuj znacznie lżejsze dać , i zobacz jaka reakcja będzie .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wynik jest taki =
max co wycisnolem to 85 kmh przy 7500 obr.
ostatnie 10 to potrzebuje czasu , ale do 75 ciag ma straszny.
Ogolnie to wymienione =
Malossi - cylinder , wario, dzwon sprzegla.
Tecnigas Silent Pro - tlumik
Narraku - dysza paliwa 082, sportowa tarcza wariatora
Polini- sprezyna glowna niebieska
MoKix- sprezynki sprzegla zielone
RMS- sprzeglo
Bez nazwy - rolki wariatora 11g (jakies tanie badziewie)kupilem by sprawdzic
a teraz dopiero kupie markowe.
Co jeszcze mozna poprawic ?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
to są za ciężkie rolki . wsadź może 6,5 g / 7 g .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 5:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Wlasnie sie dziwie - dalem 7g i zeby ruszyc to malo silnik niewyskoczy - takie wysokie obroty , a rusza jak sie odepchniesz nogami (jakby niemial sily) :mrgreen: .




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 7:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Za twarde sprężynki sprzęgła/centralka.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 7:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
To jakie mam dac ?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 7:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja mam aktualnie +1500 obr, rusza mi z 5500. Jak założyłem +2000 obr to silnik wyskakiwał z ramy zanim pojechał. Najoptymalniej chyba centralka +1000 i sprężynki +1000.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Moze imasz racje bo wykrecalem ponad 11 tys obr .
A co do tych sprezyn to dalej niewiem jakie = ty piszesz + 1000 ale jaki to kolor lub %
Wszyscy podaja w % - kazda ma jakis kolor odpowiadajacy danemu procentowi.
Tabel nigdzie niema .




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja na takich śmigam: http://allegro.pl/item999843335_sprezyn ... aniej.html na żółtych.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
A jak te sprezynki zaloze to co one mi dadza ?




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
ja dodam tylko od siebie, zeby pochwalic sie, ze wreszcie mi smiga należycie.

Wstawiłem z powrotem starą centralkę i dałem 0,5g lzejsze rolki (7g) - Vmax został ten sam, a wyraznie lepiej sie zbiera, no i co najwazniejsze - mul w przedziale 55-65 baaaardzo zmalal i jak na seryjne wario mysle jest ok.

na ile zrozumialem zasade dzialania tego przeniesienia napedu, to nie ma koniecznosci dawania przy prawie seryjnych skuterach jakis mega mocnych sprezynek - seryjna centralka spokojnie daje rade.
Tera sie zastanawiam, czy dla testow nie wlozyc seryjnych sprezynek sprzegla - jesli sie nie bedzie dzwon przegrzewal, to ja moge chetnie ruszac z nizszych obrotow.
z mojej strony temat do zamkniecia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 3:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Nierub tego. Szkoda kasy , ja zjaralem tak juz dzwon.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
A co do sprezyn to mam teraz jak wyzej wyniki - sprezynki sprzegla 20% sprezyna centralna 15% a na sprezynie 7% jest jeszcze gorzej.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy