Dzisiaj jest 01 lut 2025, 15:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder EVO
Post: 04 cze 2008, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Mam pytanie a mianowicie wyczytałem na forum że cylindy klasy EVO mogą pracować nawet przez 15000 km przy bardzo dobrej regulacji, odpowiednim oleju, itp. Oczywiście bez jakiegoś niemiłosiernego katowania tylko normalnej jeździe. Chciałbym usłyszeć opinię kogoś kto naprawdę dobrze zna się na tym temacie , bo mi osobiście nie chce się w to wierzyć.
Pozdrawiam.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2008, 21:00 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Codzienna jazda na cylindrach poziomu Evolution jest jak najbardziej możliwa, kwestia ustawień gaźnika, wariatora i doboru przełożeń. Cylinder musi być bardziej obciążony, żeby nie kręcił cały czas maksymalnych obrotów.

Oczywiście nie osiągniemy wtedy maksymalnej mocy, ale i tak można uzyskać efekty znacznie lepsze niż w przypadku tuningu poziomu Racing.

Cylindry wyczynowe po maksymalnych modyfikacjach - na wyścigi, osiągają moc powyżej 20 KM i wytrzymują kilka sezonów. Na wyścigach (na ulicy zresztą też...) trzeba raz poraz zmienić pierścienie, rzadziej tłok - sam cylinder jest na lata. To dlaczego nie miałyby takie zestawy służyć do normalnej jazdy?

Oczywiście nie umięjętna regulacja jakiego kolwiek zresztą zestawu może skończyć przyjemność z jazdy już po kilku kilometrach.

Mamy klientów którzy na zestawach Polini Evo, Hebo Manston czy Metrakit Pro Race podchodzą lub przekroczyli już 10 tysięcy przebiegu (nie wszyscy wymieniali tłoki) i jeżdżą cały czas.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2008, 21:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Dziękuję za tą odpowiedź. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Mam cylinder MHR Team 50 i czy dam radę zrobić na nim 5000 km przy wszystkich założeniach które wymienione są powyżej?I co ile ew powinienem zmieniać pierścień?

Chyba musisz się nacieszyć z wyżej napisanego postu :P
Kakol




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 04 cze 2008, 21:23 przez damianekj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2008, 21:34 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Oczywiście, że dasz radę. Co do pierścieni to nie ma reguły - zależy od wielu czynników.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2008, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Szczerze mówiąc cieszy mnie to:)
Do Kakola:
Jestem bardzo mile zaskoczony:)

[ Dodano: Czw Cze 05, 2008 8:23 pm ]
Nie zaśmiecając forum pisze post tutaj. A mianowicie jaka jest cena za przygotowanie karterów pod montaż cylinda EVO u p.Mielocha?




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy