Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2010, 14:38 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Witam, otóż skuter skuter dużo mi pali, więc postanowiłem opuścić iglicę w gaźniku, więc moje pytanie brzmi: Jak zdjąć ten tłoczek i tą sprężynę. drugie pytanie to jak już to zdejmę to linka gazu mi "ucieknie" w ten pokrowiec w którym jest?

A tu zdjęcie:

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 15:38 
Zbanowany

Rejestracja: 19 mar 2010, 21:50
Posty: 44
Pojazd:
złap dekielek metalowy i przpustnice pchnij do dekielka tak aby sprezyna sie złozyła i pózniej juz napewno bedizesz wiedział co robic;p

linka ci do zadnego pokrowca nie ucieknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 18:14 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
A tak mniej/ więcej co trzeba później zrobić jak już pchnę przepustnicę do dekielka :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:00
Posty: 253
Pojazd:
wtedy jak już na maxa popchniesz przepustnicę do dekielka to bedzie Ci wystawac ta linka bierzesz tą koncówkę i na przepustnicę masz taki dołek ( występuje ona wdzłuż całej przepustnicy) bierzesz i tą koncówkę popychasz i wyciągasz i gotowe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 18:57 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie do czego są te śrubki:
1.
Obrazek

2. (ta śrubka znajduje się od strony przekładni i filtra powietrza)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Kolego ta na pierwszym zdjęciu jest od ustawiania wolnych obrotów (jałowych) wtedy gdy nie dodajesz gazu i skuter stoi. Ta druga jest od spuszczania paliwa z komory pływakowej, jej się używa jak chcesz rozebrać gaźnik żeby się nie wylewało paliwo to spuszczasz do baku np. Musi być dobrze dokręcona żeby Ci paliwo nie uciekało.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 21:29 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Mam kolejne pytanie;
Jak się zmieni zawleczkę na iglicy to trzeba regulować gaźnik?

I drugie pytanko ja mam ustawiono tak zawleczkę na iglicy:
Obrazek

to skuter ma mniejsze spalanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Przestawiając zawleczkę na iglicy regulujesz gaźnik i nie trzeba śrubki mieszanki ruszać. Popróbuj na różnych ustawieniach to zobaczysz na których będzie najlepiej. Różnice od razu widać. Jeżeli masz zawleczkę na samym dole to iglica jest najwyżej względem beczułki. Przestawiając iglicę nie zmienisz diamteralnie spalania prędzej musiałbyś dyszę wymienić i jeżeli chodzi Ci o zmniejszenie spalania tylko to lepiej zostaw bo sobie rozregulujesz gaźnik.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 7:21 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
A teraz tak dla podsumowania:
Obrazek

1. Ta śrubka z zieloną strzałką to jest od ilości mieszanki?
2. Natomiast z czerwoną strzałką jest od obrotów jałowych?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 7:27 
*

Rejestracja: 10 kwie 2010, 19:02
Posty: 195
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
tak




_________________

Aprilia Sr 04r:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 7:29 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
W takim razie gdzie się znajduje śruba przepustnicy (potrzebna do regulacji gaźnika)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 19:49 
piotrek15piotrek, jaki masz skuter?
śruba od regulacji przepustnicy to ta dłuższa ona podnosi i opuszcza przepustnice, a druga ta mniejsza jest od mieszanki, zanim zabierzesz sie za regulacje to najpierw rozkręć i przeczyść gaźnik i sprawdź jaką masz dysze bo to też ważne jeżeli masz za dużą nic nie da regulacja :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 20:56 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Mój skuter to KEEWAY MATRIX, mam w nim (chyba) odblokowano dysze. Czyli śrubka od przepustnicy to ta sama co od obrotów jałowych?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 6:34 
tak bo widze że ja mam taki sam gaźnik co ty więc u mnie dysza miała 67,5 i nie da sie go wyregulować z powodu zbyt dużej dyszy, także jakbyś miał to co ja to na pewno dysza "odblokowana" :wink:


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 6:35 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 21:56 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Kod:
Śrubę biegu jałowego (2) dokręca się do oporu, zmniejszając w ten sposób do minimum dopływ powietrza.


Silnik uruchamia się przy otwartej przepustnicy, a następnie przymyka się ją (za pomocą śruby przepustnicy (1)) stopniowo, aż do chwili, w której nastąpią zakłócenia w pracy silnika.


Z tego wynika że śrubka od przepustnicy to śrubka od mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:32 
coś tu jest nie tak, bo śruba od obrotów (biegu jałowego silnika) jest tą dłuższą, a śrubka od mieszanki jest tą mniejszą tak jakby schowaną(w takim zagłębieniu) w gaźniku i to jest prawda a nie co tam jest napisane :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:49 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Ten tekst co cytowałem to jest z jednego z poradników od regulacji gaźnika. Wniosek jest taki że poradnik jest do bani.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 13:18 
piotrek15piotrek, tak :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy