Dzisiaj jest 01 lis 2024, 15:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
To teraz koniec ... Zdenerwowałem się jak należy kupiłem moduł założyłem orginalny tłumik a ona wkręca się max 10 rpm a powinna chyba z 12 -14 na luzie maxymalnie . Co jest grane ? Az mnie zatkało . Popza tym na tym module z mielocha rs nie wspolpracuje dobrze po sptoju oczywsicie full sanie inaczej nie odpali wczesniej bez ssania polo brotu jak dam gazu to niechce czasem z nich zejsc tak starsznie pomału jedyne co moge przynać to lepiej sie wkreca na obroty . Szła max 80 wczesniej na tym setupie seryjnym co teraz mam . Ma ktoś jakieś pomysły ? Bo w sobote zlot ... Rgulowałem go i dało troche przyspiechy na obrotomierzu . Prosze o pomoc .. Wczesniej bylo max rpm 8,5 tysiecy Aha na koncowce samej od suzuki gsxrki szła 90 km/h na zablokowanym CDI jak ja zrobic zeby kulala do 12-14 ??


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 21:23 przez Kamilek8894, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
eee... ? ale o co ci chodzi? że nie kręci tyle ile jest na obrotomierzu wyskalowane?? skoro kręcił wcześniej tylko 8,5 tys. a teraz 10 tys. to co źle? myślisz że ta 50 będzie kręcić takie obroty jak gsxr jak wziąłeś od niego końcówkę tłumika xD




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 6:10 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Na youtube widziałem że seryjne tyle kręcą i nic nie myśle to nie rakieta ale takie powinna kręcic a nie ledwo co !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 6:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
I dobrze że kręci 10 tyś, potem będzie ludzie ludzie coś mi grzechota w silniku (wał)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
totalover pisze:
I dobrze że kręci 10 tyś
ale lepiej jak kreci wyżej np. przy wyprzedzaniu :lol: , tak czy siak powinien kręcić te 12 tyś :/

ps. sprawdź dyfuzor, czy jest świeży spaw i wyjęta jest zwężka oraz katalizator ze środka




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 10:56 przez gibol1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 11:02 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Dyfuzor mam cały pusty chyba bo az dudni w nim . POZatym głosno bardzo chodzi na wyzszych nie mozna wytrzymac


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 11:04 przez Kamilek8894, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 13:01 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:13
Posty: 24
Pojazd:
Dziwne, ja mam Rieju Rs2 Matrix 2008 rocznik i silnik Minarelli Am6 i od nowości jak jest tarcza na czerwonym 12 tysiecy to mi szło aż za ;D

Może masz za mały gaźnik i jest takie jakby odciecie..




_________________

Moje Maszyny:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Rieju, ... ella/29932




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
a sprawdzałes kompresje ,swiece ? nakupujesz pierduł i myslisz ze 120km/h polecisz 50ccm .... z góry z zebatkami 14-28 :P
a do 2t sie nie daje wydechu z 4t bo to nic nie daje... pewnie Ci sie zdaje ze szybciej jedzisz bo dzwiek inny hahah :P Koncówki wydechu nie sa blokowane ...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:06 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Weż się człowieku zastanów co piszesz njapierw pisze że napewno coś da a póżniej nie puknij się w arbuz świeca dobra kompresja też . Po wolnym oblukam to dysze i ten stożek zamienie na org.filtr . To czemu na samej koncówce dużej od susuzki szła 90 km/h a na seryjnej 80 ? No to własnie jak nie umiesz to się nie udzielaj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:47 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 19:29
Posty: 1
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
A jaki masz ten wydech co masz w nim dyfer pusty ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
yasuni racing dyfuzor koncowka dospawana org.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy