Dzisiaj jest 23 lip 2025, 19:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2010, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
Witam was drodzy forumowicze ostanio mi pomogliscie dość dobrze wiec chciałbym was prosić po raz 2 o poradę ... Może znacznę od początku : Jechałem sobie ulicą około 50 km/h (nie wiem czemu ale coś ciągle dzwoniło w przekładni) dodałem gazu aby przyśpieszyć zebrał się do tych 60 i buuuuu neos padł. Zjechałem na pobocze kope kope .... gdzies po 30 kopnięciach usłyszałem tak jakby wystrzał w okolicach cylka- wydechu i tyle. Zaprowadziłem moto do garażu ściągnąłem plastiki etc. ściągnąłem gaźnik - wszystko ok zatkałem ręka wejscie na filtr paliwa - po chwili palce mokre wiec dostaje paliwo do cylka. Rozebralem przekładnie - tam też wszystko ok, na świecy mam iskrę kompresja w miarę dobra ... nawet wstrzykywałem paliwo do cylindra i to samo - nie chciał odpalic. Dodam jeszcze ze tego dnia bylo dosc cieplo kolo 25 stopni i zrobilem około 40 km tego dnia. Drodzy forumowicze bardzo prosze o pomoc jeśli chcecie fotki filmiki czegokolwiek proszę pisać, chcę rozwiązać ten problem


Pozdrawiam michal3202


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 20:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
jak strzela to zapłon ,albo świeca odstęp na świecy




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 20:55 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Spróbuj wstawić nową świecę. Moja też miała dobrą iskrę i nie palił, a zmieniłem na sprawną i za 1 kopem odpalił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
Radziiu pisze:
jak strzela to zapłon ,albo świeca odstęp na świecy


wstawiałem 3 świece i na żadnej nie chciał odpalić, na każdej świecy iskra jest świetna. nawet specijalnie spuściłem stare paliwo i wlałem nowe - to samo nie chce odpalic a raz na 30 kopnięć strzela




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 21:38 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
A przypadkiem nie zatarłeś?




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 22:22 
Zbanowany

Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:45
Posty: 26
Pojazd:
Haha jaka kompresja zapłon to po prostu uszczelniacz prawdopodobnie jak by sie zatarł to byś na kopce skakał a byś nie obrucił wałem u mnie strzelał co chwile gdy z wiertarki go paliłem i okazało sie że mi uszczelniacz wypluło od strony waria




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=59727
Tuning jest jak nałóg kupując jedną część zaczynać zakupywać następne bo ciągle brakuje ci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 20:07
Posty: 104
Lokalizacja: Obrzycko (WLKP)
Pojazd:
Ja mam to samo po prostu identyczną sytułacje a cyl nowy założony miesiąc temu uszczelniacz od łożyska ??
Tylko ,ze mi raz strzelił z tłumika/okolic tlumika zatrzymałem się szybko bo hamował tak jakby po 15 min ciężko ,ale odpalił przerywał a po daniu manety na full po przejechaniu 500m chodził jak wtedy a później jeździłem jeszcze 1 h i jechałem na full manecie znowu zaczoł hamować, przygasać 3 razy strzelił z okolic tłumika i już nie zapalił jak się zatrzymałem a po za tym wszystko co u kolegi sprawdziliśmy z tatą paliwo dochodzi iskra jest wszystko ok. :evil:
Ja juz nie wiem :evil:


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 22:58 przez Punio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 23:07 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Czym mierzyłeś kompresję ? Ile masz już zrobione na tym cylindrze ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 23:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 20:07
Posty: 104
Lokalizacja: Obrzycko (WLKP)
Pojazd:
Już na nim zrobiłem ok 1300 km w instrukcji metrakita pisało żeby docierać do 500 ,ale docierałem poprawnie i w razie czego do 700.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 0:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
michal3202 pisze:
nie wiem czemu ale coś ciągle dzwoniło w przekładni

Może to pierścienie dzwoniły?
Mi strzelał w wydechu po kilkunastu kopnięciach, nie wiedziałem co jest. Próbowałem wszystkiego, a jak rozebrałem cylinder okazało się, że właśnie pierścienie pękły.
Sprawdź to




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
FoRnaL pisze:
michal3202 pisze:
nie wiem czemu ale coś ciągle dzwoniło w przekładni

Może to pierścienie dzwoniły?
Mi strzelał w wydechu po kilkunastu kopnięciach, nie wiedziałem co jest. Próbowałem wszystkiego, a jak rozebrałem cylinder okazało się, że właśnie pierścienie pękły.
Sprawdź to


masz całkowitą racje ... dzisiaj wziąłem pare narzędzi i rozebrałem neosa oto co zobaczyłem :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

sorki za jakos fotki robione iphonem ...

Jak myślicie co było tego powodem ?? Dodam jeszcze że przy okazji wal też mam rozwalony korbowod giwa się na boki jak pijany.

Pamiętam ze tego samego dnia regulowałem gaźnik i jak jechałem tak około 20 km/h motor strasznie dziwnie pracowal (jakby hamował i dalej jechał i tak do konca puki się nie zatrzymam) zła regulacja gaźnika mogła być tego przyczyną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:16 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Korbowód musi mieć lekki luz na boki, chyba że masz jakiś ogromny:D




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:43 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Na dozowniku jeździłeś może ? Wygląda na to że jeździłeś na suchym paliwie. Dozownik Ci pewnie stanął.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
dozownik mam wywalony. Tego nieszczęsnego dnia zmieniałem olej - "stary" (castrol power racing 2t) na mixola z 4L wachy. (wyjeździłem w sensie że prawie nic nie bylo w baku benzyny z olejem castrola a zatankowałem do bańki 4L tej samej benzyny z olejem mixola. Mixol załatwił sprawę i zatarł mi cylinder i sprawił ze moj oryg. wał sie rozleciał ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Rozwalony wał to nie wina oleju tylko przebiegu.Powidz mi po co ty mixola nalałeś to było pewne że ci się silnik rozleci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 14:37 
Zbanowany

Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:45
Posty: 26
Pojazd:
Cylinder wygląda zdrowo a ten cylek to 70ccm chiński na jeden kanał ssący spr jak tam uszczelniacze




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=59727
Tuning jest jak nałóg kupując jedną część zaczynać zakupywać następne bo ciągle brakuje ci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Hiphopf10 pisze:
Cylinder wygląda zdrowo

Chyba kpisz :shock: "Zdrowo" to on jest porysany od zatarcia (patrz na pierwszą fotkę)!

Hiphopf10 pisze:
a ten cylek to 70ccm chiński na jeden kanał ssący

Co takiego? Ja widzę 5 płuczących ... czyli to może być nawet Polini/Malossi Sport 70 jak i zarówno Power Force itp.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 20:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
zatarty:/
Hiphopf10 pisze:
jak by sie zatarł to byś na kopce skakał a byś nie obrucił wałem
ehe .. :)

michal3202 pisze:
Mixol załatwił sprawę i zatarł mi cylinder

no pewnie to on sie przyczynił. te 40 km to również dużo jeśli nawet z jedną przerwą.

michal3202 pisze:
zła regulacja gaźnika mogła być tego przyczyną ?

po części też.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 20:25 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Hiphopf10 pisze:
Cylinder wygląda zdrowo a ten cylek to 70ccm chiński na jeden kanał ssący spr jak tam uszczelniacze

Taa jasne on zdrowy yhhy zatarty jak nic :shock:
Dobrze że mnie nigdy jeszcze takie coś nie spotkało ale tak to jest jak się wleje mixolu :P


Ostatnio zmieniony 01 maja 2010, 20:28 przez czesioos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 23:23 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Koledzy mixol to można lać ale do wsk'i albo do komarka. Kumpel kupił nowego airsala sporta 70ccm jeździł na mixolu i po 1300km na cylindrze jest próg jak zrobił by już na nim z 10 tys przebiegu. Z pierścieni nic nie zostało tak jest wytarło w jednym miejscu. Nikasil tak się wytarł że w niektórych miejscach już go nie ma.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy