Dzisiaj jest 09 maja 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2010, 17:59 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
witam wszystkich. mam taki problem, mianowicie chodzi o to, że wymieniłem wario na speed controla (najpierw włożyłem rolki 4,9g) i v-max wynosi jedyne 80 km/h a (na starym wario polini było to 115 km/h). Myślałem, że problem tkwi w sprężynie centralnej, więc włożyłem Top Racing +15(zielona). Po tym zabiegu zaobserwowałem poprawę ale tylko w tym, że obroty tak nie wariują-czyli pasek sie nie ślizga. Zacząłem kombinować więc z rolkami: najpierw 6g, potem 7,5g. Zmniejszyło to jedynie nieco obroty ale prędkość max. nadal wynosi 80 km/h i pasek wciąż podchodzi jedynie do połowy promienia ściany wariatora. W czym może tkwić problem?? (po wyjęciu waria zauważyłem, że tuleja nachodząca na wał trochę ciężko chodzi przez taką jakby uszczelkę w otworze wariatora- w starym wario jej nie było- myślałem o jej zdjęciu ale jeżeli w instrukcji nic nie było na ten temat to wolałem nie ryzykować.) proszę o porady co zrobić aby pasek pochodził na samą górę ściany. pozdrawiam. nawio07 :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 16:28 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
ref




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 17:14 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ale ta tuleja ciezko chodzi na wale czy wariator na tulei ciężko chodzi?? jescze powiedz czy są tam jakies podkładki jak tak to powiedz gdzie miedzy czym a czym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 18:58 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Tuleja ma tak chodzić. A co do v-maxa, to jaki masz setup?? Bo ja z tym wariem, mam mniej więcej takie same osiągi.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 18:58 przez tarzan131313, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 19:07 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No właśnie pierw podaj nam twój dokładny setup, bo tak ciężko coś powiedzieć. Ale może to być winna tych rolek,dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
cylek polini 70, wario speed control, gaznik dellorto 17,5, wydech tecnigas, sprzeglo polini, reszta wszystko seria. na starym wario polini lecial 115 :O wiem, że może więcej tylko nie wiem czemu ten pasek nie chce podchodzić do góry :/


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 13:20 przez nawio07, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 15:21 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
A wymieniałeś może pasek na nowy?? Jeśli tak, to przejedź gdzieś z 20km, to może się poprawić, bo u mnie, zanim się pasek nie dotarł, to też miał słabe osiągi. Widać kiedy się dotrze, jak przestaje zostawiać czarne ślady na wariatorze.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 14:44 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
nie. paska nie wymieniałem. mam nadal seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
a sprawdzałeś czy na korektorze z chodzi na sam duł ?? bo jak nie to wina tkwi zapewne w pasku być może jest za chudy :D:D i nie wyciąga go na samą górę :)




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
ta. jest na samym dole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
kurcze to nie wiem :/ tak jak by pasek był za krótki ale to trochę dziwne :/

A na tej starej polince masz większy skos niż w tym nowym czy takie same ?? chodzi mi o ten spad na wariatorze po którym się ślizga pasek :)




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:08 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Nie no, ten spad to na przyspieszenie wpływa, więc do v-maxa nie ma nic do gadania. Jak źle mówię, to poprawcie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
chyba sam nic nie zdziałam i muszę oddać do serwisu ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:25 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
nawio07, a jakie było to poprzednie wario? Bo że polini, to ok, ale jakie ??




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
tarzan131313, mi się wydaje że jednak ma się większy skos czyli mniejszy kąt nachylenia to wychodzi Ci wyżej pasek :)




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:49 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Przecież nie wejdzie ci wyżej niż średnica talerza.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
nie rozumiem <udaje blondynkę> no pasek może wyjść na samą górę :D:D ale nie wyżej niż talerze się kończą




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 11:16 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
zdaje się, że tamten to też był speed control ale starej generacji. bez tych takich jakby trybów po zewnętrznej.
taki mam:
Obrazek

a stary wglądał tak(nawet mialem żółte rolki
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 11:20 przez nawio07, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 21:08 
*

Rejestracja: 01 maja 2010, 17:36
Posty: 9
Pojazd:
dobra problem rozwiązany. wystarczył nowy pasek. zamykam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy