Dzisiaj jest 02 gru 2024, 10:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja ;/
Post: 02 maja 2010, 22:16 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Witam. Mam pytanie którędy w skuterze może uciekać kompresja ?? Cylinder odpada bo jest nowy i zakładany przez mechanika.[/code]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 22:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Przez kartery, pod głowicą, pod cylindrem, przez świecę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 9:28 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Sprawdź czy masz dobrze dokręcona świeca. Ja w swoim skuterze odkreciłem świece w palcach a dziwiłem się czemu mi gorzej pali xD




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:26 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Świeca jest dobrze dokręcona. A pod głowicą i cylkiem są nowe uszczelki bo nowy cyl jest i nie ma mowy żeby tam uciekała. A przez kartery to którędy ?? I czy może uciekać przez uszczelniacze i łożyska ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
W uszczelniaczach i łożyskach nie dochodzi wgl do wybuchu wiec to odpada. Możliwe ze np. podczas zakładania pękł pierścień i jest mniejsza kompresja. dobrze było by rozkręcić jeszcze raz ten cylek... Jaka masz tą kompresje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 11:46 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Pierścień jest cały, a kompresja jest 5,5. Cylek to Airsal 50ccm T6 M-Racing. A gdzie jeszcze może tracić kompresję ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 11:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
nicasil jeszcze cały?
simmeringami też może kompresja uciekać
ile przejechałeś na tym nowym cylu?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 11:53 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Cylek od razu po założeni ma taką kompresję. Więc nicasil cały. A stary miał niecałe 4. A jak sprawdzić czy przez simmeringi ucieka ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
kobieta lekkich obyczajów to weś dotrzyj najpierw ten cylinder
niedotarte pierścienie będą przeuszczały powietrze przez co kompresja będzie mniejsza

Pkt.10 regulaminu, jeszcze raz i będzie ban
/klikszen




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 12:32 przez janica94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Odpal silnik i niech pochodzi chwile,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:08 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Silnik był odpalany ma już nawet 15 km zrobione a kompresja dalej taka. janica94,to ile według ciebie nowy cylek powinien mieć kompresji??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Sprawdzasz na zimnym czy ciepłym silniku, i jak ją sprawdzasz???




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:12 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Kompresja sprawdzana na zimnym silniku. A sprawdzana jest takim specjalnym przyrządem właśnie do mierzenia kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:12 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No właśnie od początku powinien mieć dobra kompresje!
Ok 10-12...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
po 1 tak jak mówi chemik sprawdzaj kompresje na rozgrzanym silniku
a po 2 to jak myślisz, po co sie dociera nowe tłoki, cylinder, dociera się je po to aby pierścienie sie idealnie dotarły do kształtu gładzi cylindra i nie przepuszczały kompresji, więc jeżeli chciałbyś sprawdzić dokładniej kompresje to musisz przejechać co najmniej 150-200km




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 12:14 przez janica94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:15 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
No ok ale jak on ma od razu jako nowy kompresję 5,5 to chyba coś nie tak ?? Kompresję zaraz sprawdzę na rozgrzanym silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:22 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Przejedz 150km i zobacz czy dalej tak samo




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Pisał ktoś już o małej kompresji w airsalu. Sprawdź czy masz dobrze ustawiony squish ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
I jak sprawdzasz kompresje to pamiętaj że manetka gazu ma być odkręcona(czyli gaz na maksa)




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:26 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
squish ?? Co to ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy