Dzisiaj jest 07 sie 2025, 12:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2010, 15:57 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Witam. Planuję zrobić coś takiego:
Przełożyć wał z cylindrem, wariem, zapłonem, przeciwtalerzem z silnika Keewaya do silnika Minarelli od Neosa. Czy spasuje? Chodzi mi o długość, średnicę wału i takie rzeczy. Chcę zrobić to ze względu na przełożenia w Neosie, gdyż są dużo lepsze niż w Keewayu. Z resztą strasznie te Keewayowskie mi się tłuczą, wszystko wibruje gdyż mam setup poziomu sport. Proszę o odpowiedź czy to wypali. Pozdrawiam




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 16:05 
Zbanowany

Rejestracja: 04 kwie 2010, 20:17
Posty: 47
Lokalizacja: wieruszów
Pojazd:
pytanie. po co? lepiej odrazu swapować cały silnik......




_________________

ja na pj-> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/BWS_50/96616




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 16:12 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Po to, że mam w tym silniku Keewaya cylek Airsal T6, wał Tec Racing, do tego łożyska wysokoobrotowe teflonowe, i wario Malossi. A jak dobrze pójdzie to będę miał kartery z przekładnią od Neosa za darmo. Ale nie chcę niepotrzebnie rozkręcać silnika, od Keewaya, żeby zobaczyć czy spasuje. No i na przełożeniach od orginalnego Minarelli więcej mi poleci.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 18:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
jak wał by dało rade to cylinder też by spasował, ale cylinder sam do minarelki już by nie pasował, myślę że lepiej by Ci było sprzedać te części i kupić używane do minarelli a nie tak kombinować, ale raczej dało by się zrobić ;)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
dlaczego nie będzie pasował? jeżeli da wał od keeway'a to cyl bedzie na sworzeń 12 i wario 16, wiec wg mnie powinno być ok, ale nie wiem ,czy wał wejdzie w kartery mina


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 19:06 przez keeway_hurrican, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Jeśli ma ktoś wał do Minarelli jakiś nie potrzebny to bardzo bym prosił o pomierzenie mi długości całkowitej, długości korbowodu, średnicy tych dwóch "kółek" (nie wiem jak to się nazywa), które trzymają korbowód. Cylinder raczej spasuje jeśli by ten wał wszedł bo cylinder od Neosa miałem kiedyś w Keewayu tylko tłok inny.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 21:12 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Mam luzem stary wał od mojego Matrixa,z łożyskami nawet, także jutro zabieram się do roboty i dam znać czy spasuje. Silnik od neosa już wyciągnięty z moto i czeka na rozpołowienie:)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 21:13 przez sebas_es, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
wszystko podejdzie spokojnie przekładaj jedynie pasek niee pidejdzie reszte wszystko;) bo pasek jest troszke krótszy.. więc śmiało chłopie. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 22:18 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Właśnie wiem, że pasek nie spasuje bo raz dałem koledze z Kiły jak mu się zerwał to jechał 30km/h a potem się kapliśmy że za długi. Oki jutro zdam relacje




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Witam ponownie. Wał prawdopodobnie spasuje, jest jakieś 0,5cm krótszy od strony zapłonu niż wał od Minarelli, ale powinien spasować.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 7:30 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 8:49
Posty: 8
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Witam wszystkich zainteresowanych,
mam pytanie czy mogli byscie mi podac jakie silniki chodzi mi o pojemnosc
od 110cc do 150cc
pasowały by do mojego skutera mianowicie CPI Oliver spor .
Chciał bym wymienic silnik na mocniejszy aktualnie mam seryjny silnik 50cc .
I czy dało by rade wrzucic taki silnik do małego skutera ?? .
Prosze o szybka odpowiedz zalezy mi na czasie .
Z góry dziekuje
Jesli macie jakies stronki lub sami macie do sprzedania taki silnik prosze pisac !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Od aeroxa 100 powinno posaować.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Powinien, ale ogólnie słyszałem opinie, że Aerox i Neos 100cc to nieudana konstrukcja. I w cale to dużo mocniejsze od 50cc nie jest.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:16 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
To tak: Swap wczoraj został wykonany. Jedyne co nie pasowało od Keewaya do tego karteru to zębatka ta od sprzęgła rozrusznika i to wielkie łożysko igiełkowe. Reszta wszystko pasuje, zapłon również. Aha jeszcze musiałem zmienić na Keewayowską tą rurkę do której wkłada się taką wielką śrubę i która trzyma silnik, bo w neosie jest krótsza.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 12:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
jak wszystko poskładasz to podziel się o ile zwiększył się przyrost osiągów ;d




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 12:26 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Witam. Nie mogę tego wyregulować. Skuter ma takiego muła że porażka. Próbowałem, bo myślałem że to gażnik ale qpa dalej....


Mój setup:
Airsal T6
Wał Tec Racing
Malossi Multivar z rolkami 4g
Tecnigas Next-r
Sprężyna centralna Hebo Czarna
Sprężynki Stage6 pomarańczowe

Wygląda to tak, że gdy ruszę skuter dostaje 8600RPM po czym obroty spadają do około 6500-7000RPM i po prostej nie da się go bujnąć. Z górki owszem, ale po prostej nie da rady. Może ktoś ma jakiś pomysł? W silniku od keewaya na tych samych częściach nie było żadnych problemów.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
modul zmieniales ?




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 13:23 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 7:58
Posty: 18
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Nie zmieniałem bo cała elektryka jest z Keewaya. Ale to raczej nie ma nic wspólnego bo z góry dobija do tych 9000RPM i z leciutkiej górki też.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/91545




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
hah nie zauwazylem:D sorki:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie chce zakładać nowego tematu.

Opłaca się wsadzać do keeway'a centralke +90% ??
http://moto.allegro.pl/sprezyna-central ... 12678.html




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy