Dzisiaj jest 12 mar 2025, 12:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2010, 18:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Witam..Myślę,że mogę was tym pytaniem zdenerwować bo mogło być ich już wiele:)

Powiedzcie po czym mam rozpoznać,że gaźnik jest dobrze wyregulowany?Bo mój skuter raczej na każdej regulacji chodzi tak samo..Tylko na biegu jałowym obroty zmienia:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
jak rozpoznać? świeca ma kolor kawy z mlekiem gdy gaźnik jest dobrze wyregulowany :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:24 
*

Rejestracja: 25 lut 2009, 19:22
Posty: 60
Lokalizacja: Świdnik k.Lublina
Pojazd:
I tylko po tym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
no i przecież jak dobrze wyregulujesz to będzie mało palił, lepsza reakcja na manetkę.
Ogólnie wszystko się poprawi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Czytałem na tym forum trzy różne poradniki i dwa były inne od siebie..Powiedzcie jak go w miarę dobrze wyregulować?Czytałem ,że standardowa mieszanka to dwa obroty wykręcona sróbka:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Czytałeś poradniki to może czas w końcu czerpać z nich wiedzę a nie żądać podania wszystkiego na tacy? Ja słyszałem że standardowa mieszanka to 1,5 obrotu, ktoś że 1 a ktoś ze wkręcona na maxa. Takie gadanie bez sensu, nie ma czegoś takiego jak "standardowe ustawienie" jest jedynie przybliżone, dobre które w większości seryjnych skuterów znajduje się w granicach 2 obrotów(u mnie przykładowo to się nie sprawdziło).


Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 18:53 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Dobrze wyregulowany gaźnik ? To tak:
1. Dobrze się wkręca
2. W miarę sprawnie spadają wysokie obroty
3. Nie zawiesza się na pewnych obrotach
4. Nie gaśnie podczas postoju
5. Pali bez kręcenia manetką niezależnie od tego czy ciepły czy zimny.

I to tyle z mojej strony.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 19:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Mój skuter właśnie czasami ma 1,5tyś obrotów a czasami wiechnie się na 2,7tyś i tak trzyma:)

Bardzo będę wdzięczny jak ktoś mi w skrucie napisze jak dobrze wyregulować:)Bo z tymi poradnikami się pogłóbiem:(

Mam wydech Yasuni R i gaźnik 14mm:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:01 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
przekręć śrubke od składu mieszanki lekko w prawo, bo jak ci obroty tak skaczą to znaczy , że mieszanka jest za uboga w paliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Ok jutro będę robił..A powiedzcie dobra regulacja gaźnika sporo daje mocy czy nie odczuwalne?

I jakie mogą być skutki złej regulacji gaźnika?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Skutki ? Gaśnięcie, problemy z zapaleniem, będzie łapał muła, może również zawieszać na obrotach, ogromne spalanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
zatarcie

największa strata :)

edit:

jeśli nie idzie uregulować gaźnika to znaczy że mamy gdzieś nieszczelność.
np króciec, uszczelniacze wału, inne uszczelki itd itp




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 22:55 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy