Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Mało prawdopodobne ale jeśli już by przez uszczelniacz to powinien być na nim ślady benzyny, ale raczej nie to bo tłok i tak chwili sprężania zamyka okna, i spręża nad tłokiem, i jeśli faktycznie źle będą uszczelki dobrane będziesz miał małą kompresją,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:15 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Ale uszczelki są z zestawu z cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Oj żeby ten mechanik się nie ździwił :)
Szczelność można sprawdzić ale trzeba miec sprzęcik. tzn.:
Zatykasz okno wydechowe w cylku, króciec ssący.
Następnie w głowice zamiast świecy wkręcasz specjalną pompke z manometrem. Pompujesz i sprawdzasz czy nie ucieka :)
Ale tak jak mówi Chemik, simmery nie mają nic do Twojego problemu.
Cytuj:
Ale uszczelki są z zestawu z cylindrem.

ile razy mam pisac że to nic nie znaczy ? :)
Posłuchaj kolego: zamiast pytać co chwile i domniemać, wykonaj nasze wskazówki i sprawdź czy pomogło. Bo tak to możemy bez sensu konwersować przez następne 3 strony tematu.
Ja nie chce źle. Tylko ci dobrze radze :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
No dobra simmeringi sobie odpuszczę. A możesz mi powiedzieć dokładniej krok po kroku jak mam to wykonać ?? Bo niezbyt wiem jak za to się zabrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Pisał¸em że ma być 1mm ale się pomyliłem bo to z pamięci pisałem ma być
cylinder do 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,70 – 0,90mm
cylinder do 70 cc (chłodzony cieczą) 0,55 – 0,75mm

A tu masz link z mielocha wystarczy poszukać http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Masz temat w dziale Tuning Skuterów ;)
Ale jeśli masz seryjną głowicę to właśnie ją obstawiałbym. Może mieć inną budowę, bardziej wklęsłą komorę spalania i przez to może tracić sprężanie.
No ale ten pomiar dystansu również wykonaj.

edit:
Chemik mnie wyprzedził :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 17:50 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Już mu napisałem nawet dałem link :P




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 10:50 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Ok ale ty slawek5t, miałeś taki problem w 70 ccm przy głowicy oryginalnej z 50 ccm ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
wojtek5151 pisze:
miałeś taki problem w 70 ccm przy głowicy oryginalnej z 50 ccm ?

Dokładnie.

Potem kupiłem nowy kompletny 70cc i już było ok :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
wojtek5151 pisze:
Ok ale ty slawek5t, miałeś taki problem w 70 ccm przy głowicy oryginalnej z 50 ccm ??


ja miałem ten problem a Airsalu T6 70 racing podkładka pod cylinder z zestawu ta aluminiowa jest za gruba ma aż 1mm i przez to odległość squish jest 1,7mm od głowicy i kompresja 6bar po zdjęciu tej uszczelki kompresja 10bar!!




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 07 maja 2010, 17:36 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Nie czytałem tych 3 stron bo mi się nie chciało.
Kompresja może uciekać nawet przez membranę.
Uszczelkę dobrą dałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy