Dzisiaj jest 05 sie 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2010, 12:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam. Nie mogę sobie poradzić z ustawieniem spalania w moim CPI(Formula R). Wymieniłem tłok, cylinder był w szlifie i po założeniu. Zaczął ogromnie palić. Gaźnik się przestawił. Początkowo spalił mi 8l na 53km. Po drobnej regulacji, zalałem mu litrę, i przejechał 13 km aż padł :twisted: Jak mogę dojść do minimalnego spalania(bo dużego mi nie trzeba, bo i tak nie będę nim racingował :D Bo jest na dotarciu), nie tracąc tyle paliwa? Bo zanim dojdę metodą prób i błędów, to stracę tyle kasy, że szok...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 12:32 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
zobacz czy gdzies ci sie te paliwo nie wylewa ... bo to jest niemożliwe zeby 16L / 100 km palil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nie wylewa się, sprawdzałem wielokrotnie. Nie wiem co się z nim dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 12:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
a nie jeździ cały czas na ssaniu?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ssanie mam automat. To nie wiem jak to sprawdzić.



EDIT!
Właśnie skończyłem następna przejażdżkę. Po kolejnej regulacji, 1l na 11km.
Mam już dosyć. Nie wiem co z nim zrobić.


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 16:10 przez krychulol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Wyreguluj iglice. Wez ja troche w dol o zabek, dwa max. Napisz dokladnie co tam masz zmienionego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
zmien dysze w gazniku na mniejsza i spusc iglice o max 2 zabki i wtedy bedzie dobrze :cool:
ale itak nie mozliwe ze pali 8 l na 53km
mi w hrr jak mialem haznik dellorto 21mm to na 100km palil te 8,5l




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Szymon113: Po co piszesz ze nie mozliwe, skoro mowie jak jest? Gdy daje mu gazu, tak jakby sie dławił. Nie był w stanie tej mieszanki przerobic. A iglica jest maxymalnie opuszczona. Moze wina jest tego, ze wymienilem iglice? Ma tylko miejsce 3 ząbkowe, a tamta miała 5-cio. No ale ta nowa jest minimalnie wieksza. Doslownie minimalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
To nie wazne czy minimalnie czy więcej niż minimalnie, iglica to taka cześć że ma być taka sama, poprostu sie sie paliwo leje a tlok go wyrzuca do wydechu.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Co Ci się stało z oryginalną iglicą ?




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
moim zdaniem to automat ssania, skuter po odpaleniu już chodzi na ssaniu czyli ma duży dopływ paliwa, automat ssania ma za zadanie zamknąć jeden z dopływów jak się skuter troche nagrzeje, zepsuty automat nie zamknie tego dopływu i skuter może ci tyle palić




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Stara iglica się wygięła. I uszczerbiła na koncu. Najgorsze jest to, ze w serwisie wywalili mi oryginalny gaznik, i wsadzili jakies gowno chinskie. I szukaj teraz odpowiedniej iglicy. Wlasnie, ciagle dodaje mu gazu, a jego dlawi, tak jakby dostawal za duzo paliwa.



Tylko jak sprawdze, ze to automat ssania? I gdzie on się znajduje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Takie czarne pudelko na gazniku, ale to ta iglica raczej.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 8:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
odczep ssanie i zobacz czy bedzie ci sie dusil. i zobacz jaka tam dysza jest bo ja jak wkladalem 82 to przy swojej 50 nie widzialem roznicy a jesli ty masz w swoim 80 w 2t to mozliwe ze tak pali.




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 8:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
odczep ssanie i zobacz czy bedzie ci sie dusil. i zobacz jaka tam dysza jest bo ja jak wkladalem 82 to przy swojej 50 nie widzialem roznicy a jesli ty masz w swoim 80 w 2t to mozliwe ze tak pali.




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wyciągnąłem automat ssania, podłączyłem do akumulatora. I lipa, nie działa, po nagrzaniu nie chowa się. Nic. Czyli sprawa wyjasniona. Dzieki za opinie



Temat zamkniety!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy