Dzisiaj jest 15 lis 2024, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2010, 9:31 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Posiadam CPI oliviera, mam cylek power force 50cc, wydech Laser x Pro, wiario malossi multivar większą dysze i filtr powietrza metrakit. Ale mam z nim mały problem, gdy jest zimny Ciężko odpala, dodam ze silnik jest 350km po remoncie, trzeba trochę pokręcić i pokopać aż dopiero załapie i już jest dobrze, nie gaśnie nie słabnie. Wszystkie filtry są czyste, czy to może być wina świecy ?? czy może coś z gaźnikiem ?? Jezeli ktoś jest w stanie mo pomóc to będę bardzo wdzięczny =)




_________________

Krzysiek2814


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Jakie masz ssanie ręczne czy automatyczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
I czy gaźnik masz dobrze wyregulowany?
Nie zalewa świecy? U mnie od rana ciężko palił jak był kiepsko wyregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 13:52 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Mam ssanie automatyczne, myślałem nad ręcznym ale nie wiem czy znajdę takie do mojego gaźnika. Hmm z tą świecą to nie wiem, dziś idę kupię nową zobaczę jak będzie chociaż ta stara ma dobrą iskrę. Na gaźniku mam tylko śrubę od obrotów i od powietrza na max dokręcona no i jeszcze tylko iglica nie pamiętam jak ją ustawiłem. Mam trochę większą dysze, ale zaraz po remoncie było wszystko dobrze, to teraz tak po zimie tak się stało.




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ten gaźnik wyreguluj . świeca czasem może mieć b. dobrą iskrę , ale będzie kiepska dla moto [ miałem tak :mrgreen: ]
zobaczymy jak wymienisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 9:23 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Wymieniłem świece, teraz jest o ciepłocie 7 wcześniej była jakaś NGK i nie wiem jaką miała ciepłotę 5 albo 10 ale nie jestem pewien. jest troszkę lepiej ale szału nie ma.


Właśnie co do tego gaźnika to ciężka sprawa bo wiem co gdzie regulować ale u mnie jest jakoś zje..nie ze jak dobrze chodzi na niskich obrotach to dławi się na wysokich itp.

A jeszcze jedno kiedyś czytałem ze jak jest prawidłowa mieszanka to kolor świecy będzie taki "kawa z mlekiem" i kiedyś taki miałem jak sam regulowałem gaźnik teraz ostatnio świeca była ciemna, mało nagaru ale tak jak by trochę zaolejona, teraz jest 350 km po wymianie cylka więc na początku przez pierwsze 300km dolewałem 250ml oleju na 5 l benzyny teraz robię mieszankę 1:50 czyli 100ml na 5 l benzyny czy może tak zostać ? Dodam ze leje Castrol 2T racing. Dozownik wyje..łem.




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 11:54 
*

Rejestracja: 17 lip 2008, 18:28
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moim zdaniem 250ml to trochę za dużo oleju stąd ciemny kolor świecy, nie wiem jak u ciebie jest wyregulowany gaźnik spróbuj iglice mu podnieś, może jak będzie miał więcej paliwa będzie lepiej chodził, membranki masz jakieś twardsze? czy seryjne? możliwe że nie ma siły paliwa zaciągać.
Sprawdź czy cały układ masz szczelny i czy zatkany masz wlot od dozownika oleju.




_________________

Yamaha Majesty 400
Obrazek
Zipp Quantum 85km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 12:56 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Membranki mam seryjne, a iglica to nie pamiętam jak jest ale chyba raczej wysoko chociaż muszę sprawdzić. Właśnie wlot do oleju jest nie zatkany a układ jest szczelny, nowy króciec i uszczelka pod nim wymieniane przed zimą u naprawdę dobrego mechanika.




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 13:09 
*

Rejestracja: 17 lip 2008, 18:28
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
zatkaj wlot od oleju np wykałaczka ja tak zrobiłem :mrgreen: , wtedy podciśnienie będzie łatwiej otwierało kranik paliwa, a iglice spróbuj wsadzić wyżej. zdejmujesz dekielek(ten z linka gazu) zdejmujesz sprężynę i ten o-ring na iglicy wsadź niżej o 1-2 ząbki. Montujesz, wyłączasz zapłon kopiesz 2 razy, włączasz zapłon powinien od razu odpalić. Możliwe że będziesz musiał podregulować gaźnik. Po podniesieniu iglicy.

Ssanie sprawne? tzn lekko się nagrzewa? bolec wychodzi?




_________________

Yamaha Majesty 400
Obrazek
Zipp Quantum 85km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 13:34 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Wiem jak podnieść iglice, wychowałem się obok warsztatu ;p Właśnie z tym ssaniem to nie wiem a jak sprawdzić czy działa sprawnie ??




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 13:41 
*

Rejestracja: 17 lip 2008, 18:28
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
podłącz je bezpośrednio pod akumulator i powinna schować się ta igliczka(bolec) co wystaje ze ssania




_________________

Yamaha Majesty 400
Obrazek
Zipp Quantum 85km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:16 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Podłączyłem te ssanie pod akumulator i nic się z nim nie dzieje, nie działa. Zatkałem wlot od oleju. czy można podłączyć ssanie ręczne ??




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 22:25
Posty: 352
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
oczywiście ze można sam bede zmieniał.
Rano predzej odpalisz z ssaniem recznym niz automatycznym.




_________________

Sprzedam:
Felga tylna z opona aerox
Cały układ hamulcowy na tarcze tył minarelli
Keeway ry8 cały na części z papierami!!

karus93 pisze:
a moze masz gruby bieznik jak w traktorze


Peugeot Buxy by MotoRoxik ;**
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=678653#678653




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
MotoRoxik, ja mam automata i od pierwszego zawsze pali :D:D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy