Dzisiaj jest 07 lis 2024, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2010, 14:42 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
Siema .Moj tgb stał sie od jakiegos czasu słaby wolno przyspiesza i nie ma takiego zrywa jak kiedys .Ma tylko troszke lepsze przyspieszenie od innych chinskich 2t .Silnik jest seryjny, pasek wyminiony rolki tez załozyłem 7.g wczesniej były 8.4.Dodam ze miałem w serwisie wymieniany cylinder z tłokiem jakies 4tys temu zatarał sie wtedy poniewaz nie działała pompa oleju. Teraz działa cały czas. Jak myslicie co sie dzieje??? i czy w serwisie mogli mi włozyc jakas lipe? Pomózcie bo wstyd tym jezdzic;p;p


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 14:46 przez me303R, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Sprawdź dzwon sprzęgła. I wypadało by też sprawdzić kompresje.




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 14:54 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
dzwon ok prawie nówka;p Kompresji nie sprawdzałem. Swiece u mnie ma kolor taki białawy jakby za mało paliwa dostał wiec jesli jedziłem tak przez dłuzszy czas to mogł sie przegrzewac i przytrzec?? Bo mam dysze 60,załozyłem 70 to go zalewało;p a normalnie to takie zdrowe tgb w ile powinno przyspieszac do 50?


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 14:55 przez me303R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 15:59 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
A dlaczego zmieniłeś roiki na 7g. Może to jest ta przyczyna, że nie idzie tak jak powinien. Spróbuj wyczyścić gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 17:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
me303R, ja u siebie miałem tak samo.Po jakiś 200km zaczęło robić sie lepiej.NIe wiem, ale ja bym radził wymienić olej w przekładni i sam też tak zrobię.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
Hmm oleju nie wymieniałem ale co to ma do osiagów? Rolki wymieniłem bo wydawało mi sie ze sa ciezkie troche seryjne;p mi jednak sie wydaje ze cos nie tak z cylem jest;p Moze sie przytarł bo np jak mam nawet lekka górke to słabnie .Jaka kompresja powinna byc ile barów??? a i jeszcze na wolnych słychac takie jakby stukanie czy cos nad cylem ;p a Wy macie tez takie jakby falowanie obrotów pod nogami przy 65??


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 19:31 przez me303R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:31 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
me303R, a paliwo masz dobre?? Bo mi kiedyś też słabł pod górkę, a okazało się, że paliwa było trefne. A spróbuj założyć seryjne rolki i zobacz co będzie dalej. A to falowanie to przypadkiem nie chodzi Ci o wibracje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:41 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
zgadza sie chodzi mi o wibracje;p a z tym paliwem to raczej nie bo cały czas jest taki jakby osłabiony troche ;p co najdziwniejsze ma problem z kingwayami 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:50 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Te wibracje to chyba w 3/4 wyprodukowanych TGB są i jest to podobno od wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:53 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
wg mnie od przekładni bo dziś robiłem testy i odpalałem skuter na fulla normalnie, bez pokrywy, bez wariatora na samym wale, z wariatorem bez paska, i wibracje były tylko w połaczeniu z przekładnią, mam wszystko nagrane telefonem to może jutro wrzuce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 6:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
te wibracje występują w większości tgb przy predkościach ok 70km/h :P więc nie ma sie o co martwić.
Na cylku powinno być jak najwięcej barów ;P
10-jest bardzo dobrze
8-jest dobrze
6- przytarty
4-zatarty.
Chodź widziałem jedego chinola co przy 4 odpalił z rozrusznika :mrgreen: Ale to pewnie przypadek jakis ;P




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 7:18 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
tyle że u mnie to nie są wiracje a lokomotywa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:14 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
ok to dzieki sprawdze kompresje jutro to wam powiem jaka jest;p aha ale bardziej martwi mnie takie klekotanie na postoju dochodzace od silnika jakby tego wczesniej nie było no i jak dodam gazu wiecej to minimalnie słychac swist taki;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 14:55 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
foley masz może taki przyżąd do mierzenie ciśnienia na cylku?

Pokaż mi go zn. daj fote?
Albo gdzie można go kupić jakiś link na allego byle tanio.




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Ja zawsze do mechanika jade zmierzyć.
Tani przyrząd tego typu ciężko kupić ;/
Można zrobić samemu z starej świecy zapłonowej podobno :p
Poszukaj jakiegoś poradnika jak takowy miernik wykonać bo nie mam teraz zbytnio czasu opisać tego całego :p




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 20:39 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
szczotkiewicz, to do mierzenia ciśnienia to manometr. O ile się nie mylę to już idzie dostać w dosyć rozsądnej cenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ktoś tam napisał 4bary i zatarty ale guzik prawda ja miałem 4,5 i jeszcze jechał i z rozrusznika odpalał!! Ale to pewnie jakiś wyjątek ten silnik morini do udanych nie należy.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 20:53 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 13:51
Posty: 21
Pojazd:
Więc tak. Jeżeli ci coś tak jakby pstryka w silniku skrzeczy delikatnie (wsadź głowę przy świecy i posłuchaj) jeszcze jak głośniej chodzi to możesz mieć łożyska na wale do wymiany ja mam teraz tak samo ale sprawdź gaźnik jeszcze. A ILE KM MASZ PRZEJECHANE??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 22:34 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:54
Posty: 37
Lokalizacja: Baby
Pojazd:
no mam przejechane z 8tys;pTak szybko by łozyska poszły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 9:11 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
Foley pisze:
te wibracje występują w większości tgb przy predkościach ok 70km/h :P więc nie ma sie o co martwić.
Na cylku powinno być jak najwięcej barów ;P
10-jest bardzo dobrze
8-jest dobrze
6- przytarty
4-zatarty.
Chodź widziałem jedego chinola co przy 4 odpalił z rozrusznika :mrgreen: Ale to pewnie przypadek jakis ;P


widze ze nie rozumiesz slowa zatarty . zatarcie pochodzi od slowa trzeć . a nie od slowa mala kompresja.
zatarty zestaw to jest taki ze nie mozesz kopniakiem ruszyc i tlok stoi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy