Dzisiaj jest 19 lip 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Siemanko. Mam mały problem. Mianowicie skuter odpala tylko jeśli wstrzyknę mu trochę paliwa pod świece. Zauważyłem, że paliwo ucieka do filtra powietrza. Co może być przyczyną tego, że zamiast normalnie podawać paliwo to one mi ucieka do filtra?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 23:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Niesprawny zaworek iglicowy lub kranik paliwa




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
A może być to spowodowane np. zabrudzonym gaźnikiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 15:11 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 15:22
Posty: 113
Pojazd:
witam mam yamahe jgo rr 2005r
-cylinder 70cm3 polini for race
-wzmacniany wal
-sportowe sprzeglo
-sportowy wariator
-wydech tecnigaz next-r
-pompa wody +35%
-wzmacniane uszczelniacze i łożyska
-gas box (stage6)

Aktualnie v-max jest kolo 95,100km/h gdy tyle lecę czuje ze silnik pracuje na spokojnych obrotach (na takiej zasadzie ze bez problemu poleciał by 130km/h) Ale jakaś cześć mu na to nie pozwala.
jak myślicie czego to jest przyczyną myślałem nad wymiana gażnika dellerto 19mm i przełozeń(wturnych i pierwotnych) Prosze o dobrą radę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Muszel, przeczyść.
Odkręć wszystko co można, zaworek też. I przedmuchaj wszystkie kanaliki




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Skuter w pewnym momencie gaśnie ale jak zdejmę wężyk idący od kranika do gaźnika to znowu bardzo dobrze pracuje i tak cały czas się powtarza. Trzeba zdejmować i zakładać wężyk z paliwem. Może to wina ssania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bo zaworek nie domyka. Mówiłem




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 6:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Tzn. trzeba go wymienić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 13:13
Posty: 147
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
membramy nie dolegaja do zaworu pewnie i mieszanka z komory cofa sie do filtra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Wymieniłem cały pływak w gaźniku i nic to nie pomogło. Co może jeszcze być przyczyna tej awarii ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:31
Posty: 127
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
arcziiiwrxx,
Po pierwsze do polini for race 70 wydech technigas next r? raczej za słaby!
Po drugie z tego co wyczytałem to w ogóle nie masz wymienionego gaźnika... moim zdaniem jest to ważna rzecz którą przy takim tuningu musiał byś wymienić !!! To chyba dlatego tak słabo ci idzie!
Po trzecie przełożenia jakieś dobre na pewno by ci coś dały ale czy opłaca się inwestować w to? Jak przy seryjnych wiara po 110 lata!
pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Taa ... Spoko, że załatwiacie swoje sprawy w moim temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:13 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 15:22
Posty: 113
Pojazd:
dzięki za info właśnie myśle nad wymiana gaznika na dellerto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Sprawdź kranik, czy leci paliwo jak zdejmiesz wężyk




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Kranik w 100% sprawny ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy