Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2010, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 17:56
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam wszystkich, chciałbym się zapytać Was doświadczonych stunterów czy mój skuter Kingway Qurier(2t: 2suw) spełni się w stuncie? I czy coś w nim zmieniać np. Wydech(myślałem o tecnigas next r) i wywalić te plastiki gdzie jest kierownica i zostawić ją tak powiem "Gołą"? :lol:
Także myślałem o stelażu, może mi ktoś powiedzieć jak zrobić do mojego skuterka??

A tak wygląda mój skuter oto link: http://images31.fotosik.pl/361/b6a6753c062b4a55.jpg


http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoo ... CN7722.JPG - jest to tył, aby Wam pokazać jak wygląda i abyście mogli podać mi propozycje jak zrobić stelaż.



Wiem że były podobne odpowiedzi na podobne pytania, ale chodzi mi o dany model jakim jest Kingway Qurier. :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 18:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
No załamać się można... Tak nadaję się :!: Stelaż przykręcasz do ramy lub mocowań rączek. Kup sobie tłumik pokroju leovince zx lub tecnigas next r. Wyreguluj i jeździj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 17:56
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Piórek a co myślisz jakbym włożył do swoich seryjnych częściach tłumik sportowy Giannelli Extra?? :mrgreen:
Tu link do wydechu:
http://allegro.pl/item1023042623_tlumik ... aerox.html


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 19:04 przez StuntNow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Do stuntu wszystko się nadaje... Wystarczy technika... ale naukę najlepiej rozpoczynać na jak najlżejszym sprzęcie... wg mnie oczywiście




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 19:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Co do tego tłumika nie jestem pewny czy jest to wydech wysoko czy nisko obrotowy :P Moim zdaniem ZX będzie chyba najlepszym wyborem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Piórek, różnica obrotów przy których moc maks osiąganie Tecnigas jest o około 1000 rpm wyższa niż w leo zx... :D oczywiście przy minarelli horizontal ac




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 19:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Czyli leo lepszy. Bo tu chodzi o to żeby miał moc jak z najniższych obrotów, żeby ciągnął od dołu, a nie dopiero przy iluś tam tys obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 17:56
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Chciałbym podkreślić że mam minarelli ac leżące i wezmę albo ZX albo Next R co lepiej?
Powiedzcie co naprawdę(taka ostateczna decyzja) lepiej do seryjnych części? :?: :?: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
ZX do seryjnych pasuje najbardziej :D Ja też bd ZX zakładał bo mam taki wydech seryjny że po 40 km tak sie zagrzewa że śmierdzi :/ A jak chcesz śmigać na kole to radze zmienić rolki na jakieś 4.8 lub 6.6 . Ja mam seryjnie 6.6 i daje rade na koło




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 17:56
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A mam pytanie jak zmienię ten wydech na ZX to nic mi się nie stanie z cylindrem i innymi podzespołami? :?: :?: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
A co ma się stać ?
Nic sie niestanie, gdyby cos sie działo myślis ze kazdy by zmieniał wydech ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
StuntNow pisze:
Witam wszystkich, chciałbym się zapytać Was doświadczonych stunterów czy mój skuter Kingway Qurier(2t: 2suw) spełni się w stuncie?

Chińskie dziadostwo, którym strach jeździć. Może się połamać przy większych przeskokach (np ze Stand Upa na HC), czy czy innych "ciężkich dla motoru" ewolucjach. Już nie mówię o nie udanych stopalach z nawrotką, przeciętny chińczyk może nie przeżyć takiego strzała bokiem.
Najlepiej to opyl szybko i kup coś co się na prawdę nadaje, na myśli mam Piaggio, Malagutti czy Yamahy.
Stare roczniki można naprawdę tanio dostać, a na pewno będą lepiej się sprawować od nowej "chińszczyzny" :)

Oczywiście zakładam, że pisząc "stunt" masz na myśli na prawdę konkretną, wyczynową jazdę jaką to określenie oznacza, a nie jak to większość nazywa tylko "jazdą na kole" :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 10:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 17:56
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
FoRnal Właśnie jestem na kupnie Yamahy Neos lub Slider i Piaggio Typhoon lub Malaguti f12 co o tym myślisz? Który będzie najlepszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:32 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
slider oczywiscie ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Weź lepiej Tecnigasa daje lepszą poprawe osiągów w stosunku do zxa i do tego centralke Hebo +50 i będzie dobrze
Plastiki z kiery wywal
Zrób stelaż
A co do chińczyka to nie jest aż takie złe rama tak szybko nie pęknie chyba żebyś skoczył z 5 metrów
a jak co to pospawasz ewentualnie zrobisz jakieś wzmocnienie

p.s

Jabol dzisiaj prztarł błotnikiem za bardzo się wybił i stary nakleił mu naklejke z kosiarki




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 15:15 
jednak markowy sprzęt wydaje się być najrozsądniejszym wyjsciem. Ja po 3tygodniach w colibrze złamalem rame i po miesiącu leje sie olej z tylnego amora przednie też na wykończeniu. wiec jak ci nie szkoda sprzeta to smigaj




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy