Dzisiaj jest 10 lis 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2010, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
Witam chcę sie nauczyc jazdy na kole na s9 i mam pytanie jak wyrególowac je aby latwiej szedł na koło? :evil: mam teraz next r i do niego rolki 6.8 ale na moje to one sa zbyt ciezkie i nawet przy 55 w zwyz skuter opornie przyspiesza ale zamyka licznik :D mam rolki 5.5g i sprężynki top racing 30% i centralkę 30% tez top racing. Jak myślicie założyc to i bedzie roznica? :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
centralki nei dawaj takiej twardej, max 15%




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:38 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
No właśnie mi też się wydaje ze za twarda :D a jak by dac same rolki 5.5 i sprezynki 30% ale przy seryjnen centralce?? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 9:36 
*

Rejestracja: 04 lis 2008, 20:47
Posty: 18
Pojazd:
Trzeba sie nauczyc a nie miec 99999999999999koni w skuterze ;/
Jazda na kole skuterem polega na wybiciu go do pionu i jazde na hamulcu... Wstaw 5,5 i centralke 15% to tego mozesz kkupic wario i powinno byc git ;)
Jazde na kole ułatwia bardzo sportowa kierownica,
http://allegro.pl/item1038770395_adapte ... kymco.html powinno byc lepiej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 11:21
Posty: 47
Lokalizacja: Piasczno
Pojazd:
Musisz wyczuć skuter i mieć dobrą technikę. Ja się uczyłem wyrywać na seri i ładnei mi wyrywała do pionu. Troche się uczyłem no ale bez trudu nie ma cudu. Teraz mam trochę lepszy setup i żeby wyrwać na koło nie muszę jej szarpać. Tow wszystko przychodzi z czasem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:19 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
na serii też wyrywałem go na koło tyle że jak opuszcze gaz to od razu opadam :/ to mam cały czas trzymać gaz i lekko hamulcem operowac zeby nie opaść? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Masz cały czas machać manetką, a hamulec w tedy jak za mocno do tyłu lub jak jedziesz w bardziej pionowej pozycji to gaz hamulec gaz hamulec i tak w koło. I wszystko wykonuj szybko a nie jak ślimak dla tego Ci opada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
lżejsze rolki. - spadnie vmax, ale łatwiej na koło będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
lżejsze rolki. - spadnie vmax, ale łatwiej na koło będzie

Nie zawsze spadnie v-max i nie zawsze na koło będzie lepiej. Ja mam 6g i idzie najlepiej na 5.5g już wył i na kole jakoś nie szło latać. A co do v-maxu jak się ma źle wyregulowaną przekładnie to też może być tak że lżejsze mogą dać również v-max :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 10:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ale jak się wrzuci 3 g , a były np. 6 , to będzie różnica :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 11:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Będzie. Będzie wył i ledwo co się toczył.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 14:50 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:06
Posty: 28
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
mam do was pytanie ; co wymienic zeby skuter na koło stawał??? Mam technigasa, multiwara, sprezyne cetralna biała i spręzynki sprzegła herbo niebieskie

pozdrawiam




_________________

-Tecnigas next-r
-malossi multiwar
-stage 6 pro sport
-dzwon Stage6 WingCooler
-rolki;6,9
-centralna malossi(biała)
-dysza;92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
I co z takim setupem na koło nie da się ? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Większy cylinder ?? :lol: Trenuj a moc nie będzie Ci tak potrzebna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 16:16 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:06
Posty: 28
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
na stojaco da rade;d;d ale na siedzaca juz nie;p;p




_________________

-Tecnigas next-r
-malossi multiwar
-stage 6 pro sport
-dzwon Stage6 WingCooler
-rolki;6,9
-centralna malossi(biała)
-dysza;92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 16:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A mi proponujecie abym zrobił, żeby szedł na koło?
http://www.youtube.com/watch?v=epvaxwwzhrw




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 14:44
Posty: 211
Lokalizacja: Radzymin
Pojazd:
Jakie masz rolki ?




_________________

>>Kymco Super 9 by kamil92x<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
6.5g, seria centralka i no name rozciągnięte niby +1000 sprężynki :D
Wybije go na koło ale zamula i spada ;/




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 23:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 14:44
Posty: 211
Lokalizacja: Radzymin
Pojazd:
Moze coś z gaźnikiem jak idzie do pionu to nie dochodzi paliwo, ale mi sie wydaje ze on ma lekko muła do ok 10 km/h jezeli tak jest to daj mu jakies spręzynki twardsze. Ja u siebie w s9 miałem przy takim setupie czerwone top racinga i ładnie wyrywał na koło wiec moze spróbuj i u siebie tak bo to ten sam silnik tyle ze powietrzak




_________________

>>Kymco Super 9 by kamil92x<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Seryjne mam twardsze :D, jutro założę. Problem jest taki, że przy seryjnych sprężynkach sprzęgła rusza mi z ponad 6k obrotów a kręci max 8k i trochę wolno się wkręca :P




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy