Dzisiaj jest 12 mar 2025, 14:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2010, 16:20 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
co jest lepiej włożyć do zwykłego skutera tłok vertex czy jakiś cylinder 70 bo za dużo to kasy nie mam . Żeby go tak bardzo tuningować


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:23 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
sam tłok Ci nic nie da :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:25 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
mówie o tłoku z pierścieniami i dać go na szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Skoro nie masz o tym bladego pojęcia lepiej się tego nie dotykaj bo narobisz tylko szkód, prócz cylindra w skuterze można zmienić także inne części które dodają osiągów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:33 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
wiem,tylko teraz stoi bez pierścieni bo mi 1 pekł i tak sie zastanawiam co robić bo nie kupie przecież pierścieni chinskich co zrobią 500 km i dupa.
wiec tak myśle o czymś żeby troche pochodzilo co wy byście mi doradzili bo to jest silnik morini chłodzony cieczą hyosung;p


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 16:34 przez Popej17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Szlif zawsze robi się na najmniejszy z możliwych, czyli taki po którym gładź będzie w bardzo dobrym stanie, więc te dziesiąte milimetra nie dodadzą Ci odczuwalnych osiągów. Powiedz lepiej jaki masz skuter i jaką kwotą dysponujesz to może wtedy się znajdzie jakiś odpowiedni cylinder, jak chcesz mocy to 50cc sobie odpuść.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 16:36 przez psikus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
no około 500zł mam skuter hyosung sf50.
ale jak bym chciał 70 to trzeba wał wymienić chyba i łożyska tak?


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 16:40 przez Popej17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Popej17 pisze:
ale jak bym chciał 70 to trzeba wał wymienić chyba

Tak, bo inaczej nie wytrzyma.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
czyli 70 odpada.
wiec mówcie o jakimś dobrym tłoku z pierścieniami które troche wytrzyma.
i gdzie najlepiej taki tłok kupić?


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 17:01 przez Popej17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Wału nie trzeba wymieniać na cylka 70ccm klasy sport.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Cytuj:
Wału nie trzeba wymieniać na cylka 70ccm klasy sport.

Pod nie wysiloną 70 ccm nie trzeba, ale jest to zalecane.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
To wszystko zależy od tego jaki cylinder wybierzesz i jaka będzie reszta podzespołów. Ja np do malossi sporta bym nie wymieniał wału i łożysk bo ten cylek nie wykręca aż takich wysokich obrotów. Kumpel na racingu z c16 na seryjnym wale i łożyskach śmiga już drugi sezon.
Jeśli wszystko jest dobrym stanie to nie musisz wymieniać do słabszych cylków.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 17:18 
*

Rejestracja: 10 maja 2010, 13:52
Posty: 23
Pojazd:
http://www.allegro.pl/item1024603412_cy ... rally.html czy ten by był dobry?? maił ktoś takiego ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
Myślę że będzie dobry bo MielochMotocykle zawsze ma dobre części :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
"polecamy gaźnik 19-21mm oraz sportowy wydech"
1. źle wyregulowany gaźnik pogorszy osiągi , a nawet będzie mógł być powodem zatarcia silnika. (alternatywą jest większa dysza w gaźniku)
2. Seryjny wydech nie pozwoli wykorzystać 100% tego cylindra.
3. Konieczna jest również regulacja napędu (najlepiej sportowy wariator ze sprężyną centralną)

:wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy