Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2010, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Jakie rolki, centralną i sprężynki kupić do serii żeby miał lepsze przyspieszenie i v-max? Skuter max wchodzi na 7tys obrotów...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Było wiele takich tematów , użyj opcji szukaj. Skut Seryjny ma najlepsze ustawienia pod cały zestaw , rolki itd możesz zmieniać gdy zaczniesz tuning . A teraz lepiej się w to nie baw bo możesz tylko pogorszyć sprawę . Jak już chcesz poprawić przyśpieszenia , to daj trochę twardsze sprężynki sprzęgła, ale na seri nie wiele poczujesz . ( Mój skut na seri , najlepiej chodził z ustawieniami fabrycznymi napędu , gdy zacząłem "pseudotuning" to tylko marnowałem czas na regulacji .) Jak chcesz coś konkretnie to zmień tłumik , a na pewno odczujesz różnice i będziesz musiał zmienić rolki itd . ;P

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 22:13 przez DyzieK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Tylko że z tego co wszyscy mówią to moje piaggio chodzi na wyjątkowo niskich obrotach i naprawdę marnie się zbiera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Nie słuchaj "wszystkich " , miej własne zdanie ;) Sprawdź stan rolek , miałem podobny problem , gdy zużyły mi się rolki , słabe przyśpieszenie itd. Zobacz też stan paska .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Pasek nowy na jesień zakładałem i jeszcze kilka innych części. Rolki maja delikatny kant. Nie słucham wszystkich tylko to trochę siara, że skutery gorszej marki itd. mnie wyprzedzają... ;) Jak wymieniłeś rolki była znaczna poprawa? Prędkość u mnie bardzo dużo zależy od wiatru, potrafi się różnić nawet o 15km/h




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:32 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
To normalne z tym wiatrem , tylko trochę duży przyrost :D Delikatny kant? tzn?

Jak zmieniłem roli była znaczna poprawa , skuter odżył :) Przyszła mi jeszcze jedna myśl , sprawdź kompresje , być może problem siedzi w innym miejscu ?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 22:36 przez DyzieK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Jesienią czyli jakieś 1000km temu ważyły 6,36 chyba o ile dobrze pamiętam a oryginał to niby 6,5;) Ty miałeś mocno zjechane?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:39 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Dość mocno , skut nawet palić nie chciał .... Przyszła mi jeszcze jedna myśl , sprawdź kompresje , być może problem siedzi w innym miejscu ? Widziałem ,że dałeś temat co zmienić aby uzyskać v-max i przyśpieszenia . Najlepszy efekt da wymiana cylindra . Wario to koszt 250 zł , wydech dobry to około 400 (używany oczywiście ) . Z tym ,że sam wario Ci dużo nie da, tak jak u mnie ( zasugerowałem komentarzami innych...) . Najlepszy efekt to tłumik i cylek ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Kompresja w moim silniczku wynosi 7atm na zamkniętej manetce gazu wiec chyba nie jest wcale źle. Przebieg nie sugeruje remontu... (14tys)




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 22:48 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Ja po 14 tys miałem pierścienie do wymiany , kompresja trochę mała , u mnie w serii wynosiła 8,5. Teoretycznie pierścienie co 10 tys się wymienia, tak pisze u mnie w instrukcji do piaggio .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
A jakie masz piaggio? Rolki jakie dać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:05 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Zip 2 cat. Jeśli nic nie robiłeś to najlepiej takiej wagi jak seria :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Wymienię rolki i jak nie będzie efektu to wymienię pierścienie;) Wiesz może czy może to być wina złej regulacji gaźnika?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:17 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Przy złej regulacji miałbyś muły , skuter dławił by się na maks obrotach itp . Tak u mnie było.
Jaki masz gaźnik, 17,5? i Jaką masz dyszę? U mnie na gaźniku były dwie blokady :
-dysza,
-i taka blaszka od strony filtra powietrza , blokowała przepływ.

Po ściągnięciu skut był bardziej dynamiczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Gaźnik 17,5 dysze wymieniłem na 65 bodajże bo miałem 53;] Jak dodam pełen gaz to idzie tak samo jak na 3/4 a nawet przymula na pełnym bardziej. Przy ruszaniu jak się rozgrzeje ma muła.




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:22 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Nie , a nie masz tej blaszki ? Po zmianie samej dyszy u mnie. Skut jechał normalnie , ale jak dałem na full to się dusił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Nie mam, zgubiłem ją już zanim wymieniłem dysze. Co to może być?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:29 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
To była blokada :P ja na 70 i jest dobrze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Powiedz mi takie coś czy to może być spowodowane tym że nie mam żadnej podkładki pod głowicą?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 23:39 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
A nie masz , zastosowanej żadnej substancji uszczelniającej ? Możliwe ,że gubi kompresję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy