Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2010, 10:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2008, 15:51
Posty: 138
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Czy orientuje się ktoś ile to może kosztować i gdzie najlepiej to wykonać?? MIKASYL jeśli nie wiesz co to nie pisz.




_________________

Nie ucz mnie żyć... bo to nie Ty będziesz ze mną umierać...!!!!


FokuSmok fan!

Honda X8R-S
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 11:02 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Cześć, chodzi Ci zapewne o NIKASIL, w Polsce nikt nie robi nikasiliu, przeważnie zlecają firmą z Czech narzucając swoje profity. Nikasili z Czech jest podobno kiepskiej jakości, po kilkuset kilometrach się wyciera, na pewno nie ma takiej wytrzymałości jak oryginalny. Kosztuje już od 600zł. Najlepszy nikasil jest z Holandii, Niemiec, Anglii cena ok. 1000-1200 zł. Oceń czy nie lepiej kupić używany cylinder, bądź wstawić tuleję, która wcale nie jest kiepskiej jakości, wiele osób poleca,np MotorTech z Katowic. I pamiętaj, że jeżeli zdecydujesz się na nikasil teraz w tym okresie, to 6-8 tyg. oczekiwania to normalka.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 11:04 przez Flipper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
honowanie nikasylu , pod nowego tłoka




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
teac27, tylko jak wymaga tego gładź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 16:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
dobry nicasil nalozysz najblizej w niemczech, ceny nie sa male ale coz :p Jak nie masz duzo pieniedzy to postaraj sie o nowa tuleje tak jak kolega wyzej pisal :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Podobno bardzo dobrze robią w Holandii, ale koszt nakładania tego nicasilu z przesyłkami będzie nieco ponad 1000zł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 9:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Czyli wychodzi na to ze nie opłacalne . Juz lpiej nazbierac na nowy cylinder ... bo Wstawiac tulei sie nie opłaca.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 10:56 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nowy ~2 tys więc nie wiem czy takie nie opłacalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 14:32 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Tuleje się opłaca bo to koszt ok 400-500zł, nikasilu sie nie opłaca moim zdaniem. Jak masz dojście i znajomych, to dobrym rozwiązaniem jest sprowadzenie cylindra ze Stanów, tam nowe kosztują w granicach 1200zł (yamaha YZ125) przy czym w Polsce ok. 2500zł. Kawa jest produkcji USA więc może ceny będą dobre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Żeliwa sie nie opłaca ponieważ . Motor juz nie jest taki jaki był , długo trzeba docierac co nie jest łątwe jadac na 2t , wiecie o co mi chodzi, motor szybciej sie grzeje , łątwo o zatarcie, kompresja nie bedzie taka jak ma byc. Znajomy z forum wsadził do nsr tuleje zeliwna w motor techu, i kompresja po dotarciu gorsza mu wyszła jak na nykasylu przed remontem. A co jak co raczej dobrze docierał. Byc moze było to spowodowane złym doborem tłoka(wielkosc) , ale ryzyko jest duze. Tu kolega wyzej napisał jak 1200zł nowy cylek z USA pewnie jest tam tłok i wszystko. Bo zeliwo to 400zł + 350 tłok wossnera z teflonem , bo taki do zeliwa najlepszy :)

Ja ci radze dozbierac i kupic cylinder , wysli moze do warsztatu auto szlif , moze da sie honowanie zrobic :) chyba ze juz sie nie da.
Ale to tylko moje zdanie. Jak chcesz szybko i tanio to za dobrze na tym nie wyjdziesz:)

ehh nie chce mi sie juz poprawiać błedów sry.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 15:49 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy