Dzisiaj jest 18 lip 2025, 22:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:16
Posty: 13
Pojazd:
stała ok 2 lata!!! a chce ściągnąć blokadę co trzeba zrobić .
trzeba wymienić olej w przekładni?i jak ta to na jaki
pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz




_________________

Maciek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Na stronie http://www.sklep.mieloch.pl znajdziesz wiele olei i płynów, tam będziesz miał wypisane nazwy i zastosowanie. Jeżeli tak długo stał to:

1.Płyn w przekładni do wymiany
2.Sprawdź czy przewód hamulcowy jak i inne tzn. paliwowe nie poparciały
3.Zmiana płynu hamulcowego
4.Wstrzyknij przez otwór od świecy trochę oleju i rozjeźdź tłok uderzając w kopkę po czym sprawdź kompresję


Chyba tyle.




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 17:43 
*

Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:16
Posty: 13
Pojazd:
a jak z tego cudo zdjąć blokadę rok 2000r.




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Wydech :arrow: zwężka tzw. "Ślepa kiszka" Wybijasz ją przecinakiem
Wariator :arrow: pomiędzy tuleją a wentylatorem jest taka mała podkładka, zdejmujesz ją w WSIO !




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:16
Posty: 13
Pojazd:
ok dzięki ale jedno jeszcze pytanie zdjąłem pokrywę tam gdzie mieści się pasek i które wybija ?? a i które to wentylator?:) wiem że głupie pytanie ale 1 raz to robię




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
nie wentylator tylko wariator ! wariator znajduje się z przodu napedu blizej kierownicy , a sprzęgło jest rownoległe z kołem :)




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 19:18 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lip 2009, 19:35
Posty: 61
Pojazd:
witam.wentylator to to z łopatkami takimi jak bedziesz mial taka cienka podkladke to zostaw a jak grubsza to zdejmij i daj ciensza a slepej kiszki sie nie wybija tylko musisz obciac i zaspawac dziure po niej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 19:32 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
timo pisze:
Wydech :arrow: zwężka tzw. "Ślepa kiszka" Wybijasz ją przecinakiem


Zwężka to nie ślepa kiszka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
Ślepa kiszka to jest że od wydechu idzie taka rurka do króćca albo gaźnika. A na wariatorze co masz? Wentylator! Blokada będzie między tuleją a przeciw talerzem taka podkładka jak pod śrubę.




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:16
Posty: 13
Pojazd:
to tą rurkę wybijam ? bo u mnie jest rurka :) ok żeby tą tulejkę ściągnąć to trzeba jakiś klucz zęby zablokować wentylator czy jak to zrobić?:)




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
timo pisze:
4.Wstrzyknij przez otwór od świecy trochę oleju i rozjeźdź tłok uderzając w kopkę po czym sprawdź kompresję
wtedy pomiar będzie nie prawidłowy ponieważ olej osadzony na ścianach cylindra uszczelnia pierścienie i wynik będzie za duży. Wariator najlepiej odkręć pneumatem albo kup specialny klucz do wariatorów. A ślepą kiszke trzeba odciąć i zaspawać dziure.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 20:43
Posty: 131
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Po co od razu specjalny klucz do wariatorów, blokujesz wariator kluczem oczkowym 32 i odkręcasz nakrętkę fajkową 17 i to jest bezpieczny sposób, nic tym nie zepsujesz.




_________________

Po pierwsze: ZWIĘKSZ MASĘ!

Leovince ZX
Malossi Multivar

v-max 85
splananie <3l na 100km

http://www.thisbox.pl/rejestracja.html? ... enie=21543
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:16
Posty: 13
Pojazd:
dzieki będę musiał kupić 32:) pozdrawiam




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy