Dzisiaj jest 03 maja 2025, 19:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
witam!!!!!!

mam parę pytań dotyczących silników Piaggio, Gilera, a mianowicie:

jakie macie spalanie w waszych maszynach ( Piaggio, Gilera ) a szczególnie chodzi mi o model gilerki a mianowicie o dna ( ile litrów na 100km.)
mogą byc inne modele tylko aby był ten silnik (50ccm) :mrgreen:
Obrazek

~~mam glerę dna ( 50ccm) silnik seria + leovince zx, a w gaźniku siedzi dysza 72,5 ( i tu moje 2 pytanie jaka jest dysza w seryjnym silniku ) na sprzegle spręzynki niebieskie a docisk czarny rolki chyba seria ( lub bardzo podobe wagi) cylek+ tłok, pierścionki stan bdb i tu moje 3 pytanie dlaczego maja gienia :mrgreen: na takich częściach pali ok. 6,5 -8l :angry: :?: :?: :?: :?: :?: czym to jest spowodowane???? za słaby docisk na sprzęglę?? aha motorek startuje z dosyć wysokich obrotow ale czy to jest tego przyczyną??? ssanie nie jest napewno zablokowane bo na zimnym włancza sie i wyłancza.
(v-max ok. 80 -90 km/h)

PISZCIE CO MOŻE BYC PRZYCZYNA TAK WYSOKIEGO SPALANIA ( poprzedni skuter palił ok.3l więc w porónaniu do tego jest dużym zaskoczeniem dla mnie takie spalanie .... prawie 3 razy większe ;/ )



Proszę o wypowiedzenie się każdego kto ma jakieś zdnie na ten temat czym to może być spowodowane za każdą odp. serdecznie dziękuję :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Może masz jakieś nieszczelności w przewodach, również możesz mieć nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku.

Mój zip na setupie(patrz opis) pali 3-3,5/100 na dyszy 70 jest git
A to że rusza z wysokich obrotów to wina twardych sprężynek sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:15 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
oki thx za odp :lol:
i pytania:
1.jak sprawdzić czy któryś z przewodów jest nieszczelny da się to jakoś zrobić czy pozostaje ich wymiana :?: :?: :?: :?: :?:
2. co to jest ten zaworek iglicowy :ups: :?: :?: i jak sprawdzic czy jest nieszcelny :?: :?:

no ale przy jakch kolwiek nieszczelnościach uciekało by paliwo ( kapało by czy coś ) a tu jest sucho nieważne czy na zapalonym czy jak stoi ( długo czy krótko) nie ma żadnych kropli pod motorkiem :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
zaworek iglicowy jet w takim otworze jak zdejmujesz filtr powietrza, jest na dole. Wiadomo ze pod skuterem bedzie sucho bo benzyna szybko paruje :) Sprawdz czy masz gaznik i filtr suchy i czy z nich nie cieknie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
nie napewno nic nie cieknie :? to nie jest tego wina
a co do filtra jak odkręcę pokrywkę to cos tam leciutko gombka przy tym wlocie do gaźnika jest minimalnie mokra ale minimalnie :P nie to że jak wyjme ją to z mniej kapie czy coś jest leciutko zwilzona w tym miejscu a gaźnik na zewnątrz nie widac żeby był mokry :?
a co do tego szybkiego parowaniato napewno cos by tam poleciao na glebę i raczej bym to zauważył :D






może ktoś ma jaieś inne propozycje dotyczące mojego problemu :D :mrgreen:




:?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Moja gilerka runner 50 pali 4l/100km. Dla mnie to już dosyć sporo, a co dopiero 8l ;O Mam zmieniany tylko wydech i sprzęgło.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 21:41 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
jak moja paliła by 4 to bylbym zadowolony :D :D :P
no ale gdyby toś powiedział mi przy poprzednim skuterze że taka gilerka może palić 7l to bym go z pewnościa wyśmiał :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:05 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 11:04
Posty: 48
Pojazd:
Moze to kwestia tego że juz pierscienie na tloku sa zniszczone slaba kompresja i wiecej paliwa wurzyca niz spala:)




_________________

* Wario Top Racing 4,5g
* Dzwon Polini Speed
* Sprzęgło Hebo N
* Leo ZX

Vmax... 95km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 14:06
Posty: 119
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd:
MI bierze 5litrów dysza 75 zobacz czy ssanie jest dobre




_________________

Scooter Tuning Is NOT A Crime

aha i jeszcze
Sprzedam wszystkie części do PIaggio NRG POWER pure jet z 2006r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
grzesiek-dna, skuter kupowałeś u tego gościa z sandomierza co skutery sprowadza? jak się na szpital jedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 16:43 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
tak dokladnie tam K.Z motor czy cos takiego :wink:
a co :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Co do spalania jeszcze sprawdź zawór membranowy a mianowicie szczelność listków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
grzesiek-dna, jeździłem tą dna i z niej ciekło paliwo ;) obczaj bak i okolice gaźnika.
ps. też mam od niego skuter ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:04 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Jak miałem NRG to 3,5-4l paliło :)




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:41 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
mass95, heh ale jeździłeś napewno tą która do tej pory stoi a ja mam już swoją prawie roczek :mrgreen: a dawno jeździłeś tą dna?? ale na 100% jestm pewien że tamtą yyy miała chyba podarte trochę siedzenie i takiego brzydkiego tank pada nie?? :D bo chyba nie tą w wersji gp expernience prawda?? nie miała karbonowych naklejek nie?? tlko takie zwykłe białe czy coś ?? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Noo jeździłem tą dna w zeszłym roku jak mój kupowałem ;) ty kupiłeś ją i od razu miała leo zx'a? bo właśnie jeździłem tą dna z zx'em.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Sprawdź kompresję, silnik może i dobrze ciągnie ale już pluje tym paliwem. Mój palił przy delikatnej jeździe (bardzo delikatnej) 5l, zrobiłem szlif i ekonomicznie jeżdżąc palił mi 3,2l, a jak jeździłem bez zasad eco-drivingu to 4,2l




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:32 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
mass95, ja na początku miałem leovince titanum cos tam :mrgreen: :mrgreen: ale później kupiłem właśnie od tamtego gościa od tej 2 dna tego zx i w tej chwili chyba tamta co jest stoi na tym leo titanum :lol:


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 14:34 przez grzesiek-dna, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A no to nie wiem czemu tyle pali. Ale posprawdzaj czy nie ma żadnych wycieków. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 21:40 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Mi pali od 4 do 6l na setupie jak niżej i dyszy 85, ale zależy od stylu jazdy :P




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy