Dzisiaj jest 29 lip 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Docieranie
Post: 04 cze 2010, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
1. Czy podczas docierania wlewać więcej oleju do paliwa?
2. Jak najlepiej dotrzeć silnik? chodzi mi np o takie coś że do 100km nie szybciej niż 30km/h
3.Myślę że 500km powinno wystarczyć na dobre dotarcie?
4. Jaka kompresja powinna być po dotarciu?
5. Czy tanie tłoki są do niczego?
6. Czy podczas docierania co jakiś czas trzeba dać na maxa?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
1. Tak możesz dolać trochę więcej oleju niż zwykle
3. 500km wystarczy ale zawsze dla pewności można dociągnąć te 50-100km




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Dzięki bardzo ;) Tak myślałem właśnie... Może ktoś odpowie na resztę pytań?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
nie na maxa, ale tak 3/4 manety.
po przejechaniu 300 km. lub więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
A co jaki czas?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
tą 3/4 manety ? po przejechaniu 300 km możesz tak co 30 km przycisnąć. ale nie na długi dystans.
i nie jeździj stałą prędkością, jak max możesz 30km/h to tak sobie od 25 do 30 zmiennie. poruszać trzeba trochę manetką, spuszczasz gaz i dodajesz. docieranie to nie taka łatwa sprawa. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
No ok, a wiesz jak dobrze docierać? przy jakim przebiegu jakie prędkości?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
100km 30km/h
200km 30-35km/h
300km 35-45km/h
400km 35-50km/h
500km 40-50km/h
500km + 50km/h
od 600km możesz już jeździć bardziej normalnie. tylko oszczędzaj skuta. nie ciskaj cały czas full manety. do 1000km.

dałem od np. 35-40km/h żeby nie jeździć stałą prędkością tylko właśnie tak zmieniać.
tak mi się wydaje. poprawiajcie jak coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Jaką mam założyć centralkę i sprężynki żeby dobrze sie zbierał i miał dobry v-max? Wcześniej skuter kręcił podczas jazdy max 7 tys obrotów? Odpowie ktoś na resztę moich pytań? ;)




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
1. mieszankę 1:30, czyli 30ml oleju na 1l benzyny. [ czyli na 5l benzyny 150ml oleju ]
4. kompresja powinna być 10-12 bar.
5. np. tłok vertexa kosztuje 200 zł, więc lepiej byłoby dozbierać kasy i kupić właśnie lepszy.
a Ty jaki tłok kupiłeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Ja nie wiem jakiej to jest firmy bo tam gdzie robiłem szlifa mieli takie tylko za 90zł jakieś badziewia pewnie, vertexa za 250 i to jeszcze musieli by ściągnąć, meteora mieli za 150zł. Ogólnie bardzo drogo... Jak zapytałem czy mogę przywieźć swój tłok to powiedzieli że tak ale wtedy szlif 100zł będzie kosztował. Wziąłem tego za 90.. Nie pojeżdżę na nim za długo?
Co do oleju to odłączyć dozownik i lać normalnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
^DawiD^, oj nie wiem czy po szlifie będzie miał 12 bar..W nowej Mz 250 jest 9,5 bar a tu podejrzewam ,że po szlifie będzie miał też tak 9-10 to max!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Oleju podczas docierania lać 1:30? Jak wleje więcej to się nic nie stanie? pompka od oleju się zatrze jak spuszczę olej ze zbiornika i będę lał normalnie? Mogę po prostu odłączyć linkę czy jak to zrobić? Proszę o odp!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 16:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pompkę zostaw w spokoju ona zapewnia ci 1:50 a ty sobie dolej do baku tyle, żeby mieć 1:30 :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
No ale w tym problem że nie jestem pewien czy moja pompka podaje 1:50 bo tłok i cylinder wskazywał na to jakby dostawał zbyt mało oleju... Co zrobić lub jak ustawić ten dozownik żeby podawał mi to 1:50? Jak będzie za dużo to co się stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Oleju dolej pierwsze 3 baki bez przesady z tym olejem bo sie pierscienie moga zapiec od nadmiaru. jeżdzij na dotarciu na różnych obrotach od niskich po wysokie na krótkich odcinkach.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 5:41 
Zbanowany

Rejestracja: 06 maja 2010, 20:48
Posty: 65
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
"Oleju dolej pierwsze 3 baki bez przesady z tym olejem bo sie pierscienie moga zapiec od nadmiaru. jeżdzij na dotarciu na różnych obrotach od niskich po wysokie na krótkich odcinkach." ahh fachowcy .... heh jedyne co sie moze zrobic z nadmiaru oleju to powstanie zbyt duzej ilosci spalin , duzej ilosci nagaru lub poprostu czeste zarzucanie swiecy , jesli nie skonczysz docierac nie zmniejszaj dawki oleju ma byc 1:30 wszystkie znaki na ziemi i niebie tak mowie ! pozdro




_________________

2t POWER !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 8:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
A wiecie może jak ustawić pompkę oleju żeby na pewno podawała mi oleju w stosunku 1;50 bo nie jestem pewien czy tyle podaje? resztę podczas docierania dolewałbym do paliwa... POMOCY :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 10:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
^DawiD^,
^DawiD^ pisze:
100km 30km/h
200km 30-35km/h
300km 35-45km/h
400km 35-50km/h
500km 40-50km/h
500km + 50km/h


hahaahhahahahah padłem ze śmiechu weź się ogarnij... do 100km jeździ się z prędkością 40-55km/h
do 200 od 55-60
od 300 60-70
i do 400 70-80 moto musi mieć obroty...




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:54 
Zbanowany

Rejestracja: 06 maja 2010, 20:48
Posty: 65
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37301




_________________

2t POWER !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy