Dzisiaj jest 15 lut 2025, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 22:51 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
witam,
jak w temacie mam taki problem, że raz na jakiś czas podczas jazdy aprilia zaczyna mulic benzyna wylewa sie przez filtr powietrza i wezyki w gaźniku W rezultacie gasnie i nie odpala.
Gaźnik wyczyściłem (odginalem troszku ta blaszke od plywaka) i nadal to samo!
Myslicie ze wymiana gaźnika pomoze? (i tak chciałem to zrobic)
czy moze to ten zaworek cisnieniowy przy baku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 6:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Zaworek podciśnieniowy nie trzyma i bezyna ciągle leci.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 7:10 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
lub masz zele wyregulowany i doostaje za mało powietrza i mu si epaliwo wtedy wylewa




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
mate96usz, naucz się pisać po polsku, a w ogóle to piszesz głupoty. :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 15:09 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
ale przeciez w gaźniku ten plywak tez powinien zamykac benzyne? czy sie myle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 19:29 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
ja nie pisze głupot ale ja tak miałem wiec nie krytykuj jesli nei wiesz ile moze byc przyczyn :lol:




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 16:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
mate96usz albo cie w bambuko zrobili w serwisie albo ie wiesz co piszesz

jak od złego składu mieszanki może się paliwo wylewać??

logiczne myślenie się kłania

na moje to możliwości są 3:

1. zawiesza ci się pływak i dlatego go przylewa

2. to co u mojego kuzyna w sr czyli ssanie nie trzyma się dobrze w gnieździe i jak wjedziesz w dziurę czy coś to wyskakuje trochę i wtedy nie domyka zaworu ssania i się bena filtrem leje

3. ssanie jest kompletnie padnięte i nie domyka w ogóle choć co do tego pkt nie mam pewności


a tak w ogóle to masz wolne obroty

czyli że jak odpalisz silnik to wchodzi na wyższe i potem schodzi z nich jak się nagrzeje

u mnie kuzyn ma tak że jak odpali zimnego to nie ma tej zwyżki obrotów i musi trzymać gaz żeby mu nie gasł a znowu jak obroty wyreguluje tak żeby nie gasł to podczas jazdy są bardzo wysokie wolne

ale to chyba oczywiste bo gaźnik się reguluje na ciepłym silniku

sprawdź to co wyżej

pzdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 16:29 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
seb94, też mi nie wzrastają obroty na zimnym, poza tym wszystko ok, da się jakoś to ustawić ? dodam że kiedyś było dobrze ...




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zrypane ssanie na moje

sprawdź czy ssanie ci się nagrze3wa tzn wyjmij je i przekręć kluczyk

powinno się nagrzać i taka szpilka jest na końcu to ona powinna się wysunąć

nie za dużo się wysuwa więc obserwuj uważnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:01 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
seb94, ssanie działa na pewno bo jak zimny to nie ma takiej mocy bo duzo paliwa dostaje bo na ssaniu, tylko te obroty nie wchodzą, czasem minimalnie wejdą, a czasem to nawet mniejsze są przy odpaleniu a jak się rozgrzeje to rosną :roll: ... ;)




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 21:01 przez QuBaSS_TGB, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 12:06 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
, to że muli to nie znaczy że ssanie działa.....poprostu silnik jest zimny......
Jak na moje przy działającym ssaniu i dobrze wyregulowanym gaźniku muszą wejsc wieksze obroty

seb94 dzieki za porade!
wszystko sprawdziłem, ssanie przykrecilem, rozkrecilem gaźnik wyczyściłem i rzeczywiscie pływak nie domykał. Czysciłem dziada, dmuchałem w niego, podginałem ta blaszke i nadal to samo.......tak wiec wylałem dziecko z kąpielą i wymieniłem gaźnik :P

I tu mam nastepne pytanie :P
Wymieniłem na AMAL Arreche 17 z tym że w moim starym orginalnym gaźniku przychodziły jeszcze jakies dwa kable a w nowym gaźniku nie ma gdzie ich podłączyć!

Co prawda bez podłaczenia tych przewodow też chodzi ale nie wiem czy cos sie nie rozpierd**** :P
Wiecie po co sa te dwa kabelki?


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 12:10 przez kotini, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 14:05 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Przypuszczam, że od podgrzewania gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 15:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no to jest podgrzewanie gaźnika ale jak nie jeździsz w niskich temp. tzn. zimą to ci to nie potrzebne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 17:30 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:31
Posty: 39
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
ok czyli zaizoluje i zostawię w spokoju te kable...
kurde ale mam problem z tym gaźnikiem! Jak jest zimny to za cholere nie chce odpalic! Zalewa silnik pomimo tego ze nie dodaje gazu ........ktos wie jak zrobic zeby tak nie bylo ? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy