Dzisiaj jest 15 sie 2025, 20:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2010, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
Witam. Podczas dzisiejszej wieczornej jazdy jadąc po mieście usłyszałem jak mój GTR zgasł. Zjechałem na spokojniejszą ulicę aby sprawdzić w czym tkwi problem. Paliwo było wnet pół baka ale okazało się że pojemnik oleju jest pusty :/ Zadzwoniłem do kumpla aby podjechał po mnie i pożyczył troszkę oleju 2T. Przyjechał, wlałem cały zbiorniczek. Myślałem, że problem będzie już z głowy kiedy okazało się że nie chce mi zapalić. Raz tylko zapalił chodził na wolnych obrotach przez 5 sekund i zgasł. Na ulicy męczyłem się z nim chyba z pół godziny ale za nic nie chciał odpalić. Dzięki uprzejmości mojego kumpla zostałem odholowany do domu. Próbowałem go odpalić ale bez efektów. Wiecie może co mogło się stać ?? Czyżby się zatarł ? :cry:
Dodam że kiedy dawałem mu całą manete czułem że nie miał mocy, nie wskakiwał na wyższe obroty.




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 21:00 przez sulek123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak na 99,99% zatarłeś nic dziwnego przy upale bez oleju i jeszcze to 2T zatarty na bank :mrgreen: (czeka cię cylinder do wymiany) - w najlepszym wypadku tłok z pierścieniami :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
weź mnie nie strasz chłopie :/
ale muszę sprawdzić ten przewód od świecy bo on był już trochę przetarty i kto wie czy nie przetarł się na amen. No ale nic, jutro wracam z budy i zabieram się za skuta.




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 6:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ja mówie poważnie....
u mnie w Yaroxie miałem podobną sytuacje:

- miałem założone 70cc zepsuł się dozownik oleju i oleju nie podawał (jechałem bez oleju parę km i na górce nagle zaczoł tracić moc - to ja mu gaz go końca i zgasł nagle )
Rozebrałem cylinder - wszystko do wywalenia cyllek nawet do szlifu się nie nadawał :| :mrgreen:


od tej pory robię sam mieszankę i nie mam problemów :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 12:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no tłoczek ci spuchł i sie zatarło,a czułes na początku lepsze osiągi? a później juz było gorzej jeśli tak to go zatarłeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
możesz już ściągać cylinder i zawieść do szlifu i składać na nowy dobry tłok pod szlif ;)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Albo jak juz masz kuopwac nowy cylinder to kup juz leprza 70




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
Kubus, z początku jechałem dosyć powoli bo moja ulica nie pozwala na super osiągi. I kiedy wjechałem na nowiutki asfalt pomyślałem że dam mu trochę w palnik to to ja mu przekręcam manetkę na maxa a on nic tak jakby mocy nie miał wgl i po tym mi zgasł.




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 14:03 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
przytarl sie stracil kompre i koniec jazdy mialem tak juz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
To wygląda na to że będę miał zabawę na kilka dni. Ale myślę że do wakacji jakoś się z tym uporam :D




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 17:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
razem ze szlifem, wymianą tłoka i rozbieraniem wystarczy Ci 1 dzień, masz LC chyba to musisz płyn chłodniczy spuścić jeszcze ;p




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
tylko jak na razie nie mam zbytnio czasu bo cho chwile gdzieś wyjeżdżam ale może jutro z samego rana się do niego zabiorę i do 15 trochę zdziałam :)
Ale powiem wam że zdejmować plastiki w GTR to jest makabra :/ ale co tam dam rade :D




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
Mam pytanie. Jest jakaś różnica jak mam ułamane te ząbki przy wentylatorze wariatora ?




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
nierówno wiruje większy nacisk na łozysko




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 17:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Miałem tak samo jak mi się odłączyl od gaźnika,weżyk od podcisnia,ale raczej to nie to,podobne objawy miałemm,jak się zatarła mi Yamaha:D




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
bo nie wiem jak to się stało ale ułamały mi się te 2 ząbki. A i problem naprawiony :mrgreen: wasze diagnozy się nie sprawdziły. Kiedy odkręciłem plastiki zauważyłem że przewód od świecy jest przecięty, naprawiłem to i chodzi jak ta lala... no może mam zjechane rolki i musze nowe zamówić ale to chyba dopiero po wakacjach. Ale dzięki wszystkim za pomoc :D




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 18:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
No,ale miałeś szczęscie:D




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Jak zrobiony to git :mrgreen:




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łasin- CGR
Pojazd:
śmiga jak nic :mrgreen: dziś zrobiłem ok.30 km
i jest git :)




_________________

Obrazek
CPI Oliver City -> CPI GTR -> Derbi Senda X treme 50
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... _SM/123045




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 23:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
olej do 2T do 4 suwowego silnika.? Pozdro?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy