Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2010, 10:58 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:47
Posty: 30
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam wszystkich.
Nie dawno zamontowałem nowy tłok, złożyłem cały motor jeszcze raz i myślałem że już wszystko bezie ok i można będzie jeździć. Myliłem się. Coś się dzieję z wolnymi obrotami.
Otóż gdy odpaliłem go po raz pierwszy obroty same wskoczyły na max, po pewnym czasie zaczęły stopniowo maleć, w końcu motor zgasł. Odpaliłem go jeszcze raz obroty nie były już wysokie (chodził na bardzo malutkich i gdy nie przekręciłem manetki znowu zgasł). Zacząłem regulować te obroty na tym "kółeczku" przy manetce, ale to również nic nie dawało, jak ładnie chodził na wolnych to po dodaniu gazu łapał wysokie obroty i nie chciał zejść, znowu gdy ładnie chodził na wysokich to na wolnych gasł.
Jaka może być tego przyczyna?
- Źle wyregulowany gaźnik?
Dodam: że gdy zdjąłem gaźnik nic przy nim nie ruszałem.
A gdy jadę i dam szybko gazu to od razu nie łapię wysokich obrotów (tak jak robił to wcześniej) tylko dopiero po pewnym czasie (hmm jakaś sekunda opóźnienia).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:04 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
tak to zle wyregulowany gaznik jeszcze sprawdz czy nigdzie lewego powietrza nie łapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:12 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:47
Posty: 30
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Trochę go oglądałem i nic nie zauważyłem. Gdzie według Ciebie mógłby je łapać?
Cały czas mnie to zastanawia z tym gaźnikiem: nic przy nim nie kombinowałem, więc jak może być źle wyregulowany?
Gaźnik wyreguluję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Linke moze zle złozyłes i sie gdzies zacina.

A ssanie masz ręczne czy automatyczne. ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 11:59 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 12:02 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:47
Posty: 30
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Robiłem zdjęcia co i jak ma być, więc wykluczam złe podpięcie.
ręczne


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 12:13 przez jaqaz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ja w NSR mam tak ze jak brakuje jej paliwa to obroty wzrastaja. W Derbi tego nie miałem . Więc może być gaźnik ale nie jestem pewien.. Ze zła regulacja powoduje takie coś.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najlepiej poruszać gaźnikiem podczas pracy silnika jak dostanie obrotów to sprawa oczywista - lewe powietrze.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 14:11 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Jak lewe powietrze łapie , to róznie motor reaguje , czasami go zdławić może. Zalezy od ustawienia gaznika.

No ale może tak być. Nie wykluczam




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 14:15 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 17:13 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:47
Posty: 30
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
teac27 pisze:
Ja w NSR mam tak ze jak brakuje jej paliwa to obroty wzrastaja.


Też tak mam. A na starcie? jak odpalisz na zimnym? Bo przed rozkręceniem motoru też mi obroty wzrastały po odpaleniu (nie wiem czy się tym przejmować czy nie).
A więc jutro zajmę się gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
gaznik zle wyregulowany miałem tak w crossie aprili Rx




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Regulacja Gaźnika na 100%. A wiesz o tym ze jak zamontowałes nowy tłok, pierscienie to musisz więcej wlać oleju do baku i go dotrzeć. :?: :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Drifter16, dokładnie, uważaj z tymi obrotami bo zaraz zatrzesz cylek i tyle będziesz miał z jazdy :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Jak odpale na zimnym na ssaniu to obroty do 4k Wchodzą. To normalne :) .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy