Dzisiaj jest 27 lip 2025, 10:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co jeszcze ?
Post: 14 cze 2010, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Witam wszystkich...
Posiadam skuter Piaggio Zip 2 2003r... :D
Założone w nim mam: stożek, dysza 80, rolki 5,3g, sprężyna dociskowa +15%, sprężynki w sprzęgle +50%, tłumik Tecnigas Revolver, ściągnięta blokada z wariatora, dzwon Polini Speed... ale jest do wymiany tłok i trzeba zrobić szlifa :/
jego V-Max wynosi +/- 73km/h i ma (jak dla mnie :D ) trochę słabe przyspieszenie ...
wszystko pokazane na filmiku (sorry za jakość :/ ):

FILMIK - Piaggio Zip 2 :)


Co mam jeszcze zrobić, żeby poprawić mu przyspieszenie i nieco V-Max ? :D
Z góry dziękii :D
pozdrawiam ... :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 19:24 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Mój jedzie tyle samo ,tylko ,że ja mam 100% seria.Planuje kupić jakieś wario(malossi ,hebo lub pollini) i wydech tecnigas next-r.
PS.Jak ja jechałem ok.73 km/h koło mnie jechał kolega hondą x8rx to mu pokazywało 80km/h




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Twój seria, a mój prawie... czy to jest wina pierścieni i porysowanego tłoka ?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Możliwe... Jaki masz przebieg?I jaką kompresje ?




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
nie sprawdzałem kompresji, ale słychać, jak "dzwonią" pierścienie; przebieg 9200km..




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
sprzedaj, kup sferke zaoszczędzisz pieniędzy na tuning i będzie więcej mocy :D
a tak na serio to ty już robiłeś kapitalke czy dopiero pierwszy raz??? jaki przegieg komprecha ewentualnie można by go wyregulować opisz jakie ma obroty szarpie przy ruszaniu może pasek??? jest mnóstwo możliwości opisz dokladniej :D


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 19:49 przez sfera80, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
9200km i szlif ? :shock: Wydaję mi się ,że masz oszukany przebieg lub był bardzo katowany.A może to nie dzwonią pierścienie tylko coś innego.Którym jesteś jego właścicielem ?




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
nie no, był wymieniany gaźnik (na taki sam, bo stary się zepsuł :D ), zanim został wymieniony to skuterek latał ok. 80km/h, a po wymianie padł.. myślałem, że to wina dzwonu (był przegrzany) - wymieniłem... gaźnik bardzo dobrze wyregulowany - pali na dotyk :D - z miejsca fajnie rusza; dziś uszczelniałem między membraną, a króćcem ssącym, bo tam mogło łapać lewe powietrze - wydawało mi się, że poczułem lekką poprawę, ale to dalej nie jest to..
właściwie to z nim jest wszystko OK, ale co jeszcze mam zmienić, żeby to jakoś jechało ? :D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
noo jestem jego (chyba :D ) 2 właścicielem.. chociaż nie wiem, bo został sprowadzony z Anglii więc.. :D możliwe, że silnik był katowany (chociażby przeze mnie :D ), ale mechanik, jak już zrobił gaźnik, powiedział, że pierścienie do wymiany, a niedługo cały cylinder :/




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
pierścionki możesz nowe wrzucić zobaczysz jaki efekt a to znowu majątku nie kosztuje :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
nie no.. jak już to tłok + pierścienie + szlif oczywiście :D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
po co??? wrzuć same pierścionki, tłoka już zakatujesz do końca :D a potem kapitalka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
kapitalka - co masz na myśli ? :D bo do serwisu raczej nie będę dawał... ;D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
kapitalka czyli tłok cylinder szlif pierścionki itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
aaa o to chodzi... to będzie cylek 70cc polini :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
wrzuć pierścionki i śmigaj póki tłok nie odmówi posłuszeństwa.
szkoda kasy a na tym jeszcze nabijesz kilosów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
aha...
czyli tłoka nie zmieniać ?? jak na razie... myślę na wakacjach zmienić cylinder albo na Polini 70cc, albo na Malossi 70cc :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 7:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
nie zmieniaj haruj ten :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 16:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
tragedia :/ ostatnio sprawdzałem v-max:
doszło do 70km/h i zaczął gasnąć, tzn. cofało licznik...
czy to wina pierścieni ? :/




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
wydaje mi się że tak ucieka komprecha zmierz kompresje i powiedz ile wynosi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy