Dzisiaj jest 18 lip 2025, 9:34

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam, nie znam się za bardzo na skuterach ale już opisuje swój problem.

2 tyg temu Zalałem paliwo, zauważyłem że coś cieniutko idzie tylko 40 max, przeczyściwszy gaźnik świece. i doszłem do wniosku że może woda jest w zbiorniku więc wylałem, pojechałem zakupiłem bęzynę 95 w orlenie jeździł zajebiście kupiłem z powrotem bęzyne w drugiej stacji, i przejechałem jakies 60 km i zgasł. wylałem bęzyne przeczyściłem gaźnik filtr powietrza i pompkę od paliwa, i do tego świece. i zalałem czystej bęzyny 95 skuter odpala, i zachwile gaśnie co wstrzykne do cylindra wypali i gaśnie i bardzo Daje z rury białym dymem i chyba olej bierze bo rura na koncówce osmalona a skuter był umyty i widac ze olej chyba bieże :/ to skuter 4T i zauważyłem że dalej paliwa nie podaje może coś z pomką już nie wiem pomóżcie:)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
może jakieś trefne paliwo, przegrzał się tłok spuchł i pierścienie poszły się (tu cenzura)

Peugeot 406 :)

Tytuł:
*

Pojazd:
może poszły się je***, ale przed tymi wymianami paliwa zapie******** jak trzeba a teraz mam pełen zbiornik i nie podaje paliwa co może być pompkę dobrze złożyłęm zdaje mi się tak na dole jest przewód co daje powietrze a obok co podaje paliwo z zbiornika a na górze wylot do gażnika może uszczelka była naderwana to niepodaje ale jak w gąźniku jest paliwo to powino poierać z gaźnika dopuki a nie co wstrzynke wypali i gaśnie i znowu wstrzykuj. ten skuter już dobija mnie

Tytuł:
*

Pojazd:
Odpowie ktoś bo juz dobijać zaczyna to wszystko.

Tytuł:
*

Pojazd: