Dzisiaj jest 16 sie 2025, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2010, 14:26 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 19:56
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam. Dzisiaj zabrałem się do regulacji gaźnika w moim chińskim 4t. Wydrukowałem sobie porady z tego forum jak to zrobić. Ale niestety nie udało mi się. Skuter owszem trochę lepiej chodzi(nie muli na starcie). Ale dalej skaczą mu obroty ( bez dodawania gazu) no i czasami gaśnie. I teraz pytanko czy jak wymienię dysze paliwowa to coś da? Chodzi mi tutaj o to czy łatwiej będzie go wyregulować. Generalnie próbowałem wyregulować i albo skakały obroty. albo miał takie obroty(przy prawie maksymalnym wykręceniu śrubki) że nawet regulacja śrubką od obrotów jałowych nie pomogła (odkręcona na maxa) :shock:. Dodam że ściągnąłem blokady i została mi tylko ta na filtrze powietrza no i dysza paliwowa.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
mam ten sam problem :/ mógłby ktoś pomóc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 20:26 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Dysza tylko jak chcesz go odblokować do końca, a w regulacji nie pomoże musisz próbować aż do uzyskania zamierzonego efektu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy