Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2010, 20:00 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Mam problem ze swoim skuterem Piaggio nrg mc2 !!!
Wycześciłem gaźnik i wyregulowałem jest wszystko ok zbiera sie idealnie nic nie gaśnie i tak dalej lecz jak go zapale to włancza sie ssanie pochodzi chwilke i sie wyłancza i jest ok do puki nie dodam gazu, gdy dodam gaz i puszcze skuter trzyma wysokie obroty spadają dopiero po ok.5 minutach!!

Co może byc przyczyną?!

Z góry thx.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Wybacz, ale raczej źle wyregulowałeś gaźnik. Śrubka od powietrza jest za dużo wykręcona najprawdopodobniej.
Jeśli jednak na pewno dobrze to skut, łapie lewe powietrze lub ssanie jest zrypane.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, 20:55 przez Becks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Kolega powyżej ma racje,źle wyregulowałeś gaźnik. Regulacja w skuterze to najgorsze co może być ;l ale czego sie nierobi dla frajdy z jazdy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 10:55 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Ssanie mam dobre bo iglica po podłączeniu do prądu sie wysuwa po chwili a po odłączeniu sie chowa, mam pękniety kruciec ssący od gaźnika do filtra ale jest zaklejony klejem i obklejony taśmą. Nie mam jedynie uszczelki w gaźniku nad iglicą czy to może być przyczyna tego??

PS. Dziś próbowałem regulować gaźnik jeszcze raz i zawsze jest tak samo trzyma obroty po puszceniu manetki gazu!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 11:03 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
bartixks pisze:
mam pękniety kruciec ssący od gaźnika do filtra ale jest zaklejony klejem i obklejony taśmą
to może być wina krucca,może on gdzieś delikatnie łapać lewe powietrze chodz jest sklejony




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 11:36 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
ok kupie krucic i zobacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
NIEEEEEEE. Na 1000000000% nie króciec. Króciec jest za gaźnikiem, a tamtędy lewe powietrze nie idzie tylko dziady CI mogą wpaść do silnika. To dlatego, że nie masz uszczelki nad iglicą.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 15:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Becks, Przez króciec nie zaciągnie lewego powietrza? :D




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A jak CI może dostać lewe pow. skoro to jest króciec za gaźnikiem? Przed gaźnikiem może ciągnąć lewe, ale za nie.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Oczywiście,że bardzo często przez króciec lewe powietrze ciągnie.
Nawet zauważyłem,że u mnie tak było i ciągnęło powietrze. Mogę Ci jeszcze fotę pokazać króćca,który zasysał lewe.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Ale to jest przed gaźnikiem i nie wpływa na większą zmianę pracy silnika. Ja w quadzie mam filtr pow. stożkowy i jest guma mocująca roz...... i to nic nie przeszkadza. Tyle, że szkoda silnika jak coś wleci. A jak łapiesz lewe powietrze, za gaźnikiem to możesz go nawet nie odpalić, może Ci mieszanka wyciekać, kompresja. A przed gaźnikiem nic Ci się nie dzieje. Co najwyżej dostaje troszkę więcej powietrza.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
Becks pisze:
Co najwyżej dostaje troszkę więcej powietrza.

No właśnie i to może być przyczyną tego problemu




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Becks, co ty gadasz przeciez przez króciec jak wpadnie powietrze lewe to zła mieszanka trafia do cylindra.

Nie wiesz to nie gadaj bo Mateuszek, ma racje bardzo czesto lewe powietrze dostaje sie przez peknięty króciec sący.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 18:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Dobra, dobra. Nie kłóćmy się. Spoko, nie odzywam się.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 21:31 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Miałem podobnie, i u mnie ssanie chodziło cały czas.Po wyjęciu sprężyny problem znika z niespadającymi obrotami, ale nie ruszysz zanim się nie nagrzeje.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Wyciągne spreżyne i zobacze co sie bedzie działo.
Narazie dzieki wszystkim dam znać jak to zrobie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:26 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Mam takie pytanie jakie włożyć rolki pod wydech leovince tt??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 13:22 
*

Rejestracja: 15 maja 2010, 13:02
Posty: 46
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Witam ponownie!!!

Więc tak to niebyło ssanie bo w ogóle mi sie nie włancza :D
To niebył kuruciec bo po załoeni nowego było to samo "!!"
Wina to zabardzo wkręcona srubka od regulacji i brak uszczelki nad iglicą "!!"

Dzieki wszystkim za odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy