Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2010, 18:32 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam, jestem zielony i dla niektórych pewnie będą to banalne sprawy a dla mnie nowość:

1. Co może powodować spadek v-max ? Wyjechane rolki ?
2. Otóż rok temu miałem taki problem, że jechałem kawałek i momentalnie wskaźnik temperatury podchodził do końca i odstawiłem skuter i po 2 dniach było dobrze. Teraz cały czas było dobrze, śmigał pięknie aż do wczoraj gdy pojawił się ten sam problem... odczekałem jeden dzień dzisiaj wyjechałem niby ok ale tak jakoś wysoka temperatura jak na chwilę jazdy, podjechałem do kolegi i po 2 godzinach wracam od niego przez całą dorge w ogóle wskazówka sie nie podniosła, a na odcinku 50 m momentalnie poszła w górę ...
Moje pytanie brzmi co jest tego przyczyną ?
3. Czy w tłumiku w tej końcowce jest wata ? Jeśli tak to co ona daje ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 7:51 przez maaajkeL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
1. Wytarte rolki. zjechane slizgi wariatora, zle wyregulowany gaznik

2. Albo Ci się zapowietrzył układ chłodzenia albo ci wyskoczyl termostat ze sprezyny

3. Ta wata wycisza




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
jak ci slabnie przy tej max temperaturze to znaczy ze chlodenie. a jak jezdzi tak jak zawsze to wskazowka wariuje, sprawdz




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To jakby mi ktoś powiedział jeszcze jak odpowietrzyć ? (proszę o dokładne wytłumaczenie)
oraz jak sprawdzić wariator i rolki.
Z góry wielkie dzięki ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 6:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Odpowietrzania:

Na głowicy cylindra masz taką śrubkę po środku. Jak otworzysz ten dekielek w kufrze to bedzie na samym srodku. To ja lekko odkrecaj powoli do czasu az zacznie leciec plyn. Jak poleci to odpowietrzony.

Wario i rolki:

Odkrecasz pokrywe przekladni. Pozniej musisz czyms zablokowac przeciwtalerz i go odkrecic. Wyjmujesz pasek i wario i patrzysz jak sie sprawy maja :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 11:39 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ok, dzięki wielkie ;) A jakie rolki najlepiej kupić do Ludixa Blastera LC ? A odpowitrzać go na zgaszonym silniku ? ; >




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 13:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Na zgaszonym odpowietrzac. A jaki setup w tym Ludixie?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Seria ;) tylko na głowicy nie mogę znaleźć żadnej śrubki... A jak go odpaliłem i naciskałem na węże od chłodzenia to nie czułem żeby coś tam leciało ;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 15:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
No to możesz nie mieć tej srubki do spuszczania. To weź odkrec zbiorniczek tam gdzie masz plyn i go odpal na chwile.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 15:37 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Aha ok, a jakby np. nie działała pompa to byłyby inne objawy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 06 paź 2009, 18:35
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=WQyWpi0C9Pw tu nagrałem filmik ( do góry nogami - tak wyszło ) zaznaczam, że przejechałem się dosłownie kawałek potem zgasiłem go odpaliłem i nawet nie musiałem ruszać a temperatura rosła tak jak na filmiku ... najlepsze jest to ze jak go zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz to temperatura nie podniosła sie ani troche dopiero po chwili znowu to samo .... Proszę kogoś o pomoc ;) z góry dzięki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy