Dzisiaj jest 29 lis 2024, 10:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2010, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Teraz prosto na tłok, przecież widać, gdzie króciec wchodzi... :roll:
Szacun, czekam na lepszy filmik, może jakiś nagrany z auta z pokazaniem prędkościomierza? :cool:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 8:18 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
No dobrze też to zauważyłem, tylko, że mieszanka od razu będzie spalona, a co będzie smarowało łożyska na wale?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 7:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
O koles zazdroszcze ci tego sima ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Czy wy w ogóle myślicie? Po co robiłbym dodatkowe okna płuczące jeżeli mieszanka szła by prosto na tłok. Kolejna sprawa to smarowanie wału, łożysk, i innych podzespołów silnika. Następna to moment w którym mieszanka powinna wpadać do cylindra jest regulowany płaszczem tłoka jak bym mieszanka szła od razu na tłok nie miało by to prawa pracować. Mieszanka wpuszczona przez tłok wpada do skrzyni korbowej smaruje podzespoły i zostaje wypchnięta w momencie gdy tłok otwiera okna płuczące

Nie ma czego zazdrościć tylko kupować simki i wysyłać mi cylki do przerabiania. :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 20:17 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 20:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jak chcesz rozwiązać wariant z tym LC ???

Też mam simka ale głowica i gaźnik padł :|




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 21:00 
Zbanowany

Rejestracja: 05 cze 2010, 21:19
Posty: 39
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Możecie mu bez obaw zaufać. Rzetelny człowiek godny polecenia.




_________________

- Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
- Moduł odblokowany
- Gaźnik Stage6 Black Edition 21mm
- Ssanie ręczne Stage6 150cm
- Króciec ssący Tec 21mm
- Filtr Polini Air Box 46mm chrom
- Gazbox Malossi
- Wariator Malossi Multivar

Twój podpis jest za długi 0.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Dam pompę cieczy od minarelli LC ponieważ mam zapłon od minarelli to nie będzie problemu z napędem takowej pompy. Cylek będzie nad spawany od góry 6mm i stoczony tak aby uzyskać skok tłoka 44mm. Następnie wbiję tuleje żeliwną na średnicę tłoka 49,5mm tłok będzie Wossner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
Oj, nie źle, nie źle... Na pewnym forum ;) nie przedstawiałeś wszystkiego... Jestem zafascynowany jego wchodzeniem na obroty :D Wydech będzie ten, co masz?? Tak wgl. to co to za wydech?? :D




_________________

Nie ma NRG. :( Na Roxanę przyszedł czas! :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=220618 - projekt mojego Roxidła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 11:11 
Zbanowany

Rejestracja: 05 cze 2010, 21:19
Posty: 39
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Odpowiem za Przemka, bo się ******* na pewną rzecz ;p

Wydech to spawak strojony na około 11,500tyś obr/min. Wydech będzie inny. Ten pójdzie na sprzedaż. Ja go biorę ;p

Nie klnij!! /Klikszen




_________________

- Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
- Moduł odblokowany
- Gaźnik Stage6 Black Edition 21mm
- Ssanie ręczne Stage6 150cm
- Króciec ssący Tec 21mm
- Filtr Polini Air Box 46mm chrom
- Gazbox Malossi
- Wariator Malossi Multivar

Twój podpis jest za długi 0.o


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sechs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Wydech jest spawany po pojemność dokładnie pod 70cc i jest strojony na 11300 obr/min. Do 90cc będzie za słaby więc będzie nowy już z rozbieralną końcówką tłumiącą strojony na 11500 obr/min.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 13:49 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Stwierdzenie ze
Prz3mas92 pisze:
Do 90cc będzie za słaby
jest raczej nieprecyzyjne. Z zalozenia wydech był pod 70, takie są dobrane średnice i tak to ma działać. Ja bym nie szarżował ze strojeniem 90ccm na 11500obr.
10 000-10 500 - w ten przedział bym na początek celował. W góre mozna pojsc zawsze, w dol już ciężej


Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 13:50 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
PLan konkret :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Dudi pisze:
Ja bym nie szarżował ze strojeniem 90ccm na 11500obr.
10 000-10 500 - w ten przedział bym na początek celował. W góre mozna pojsc zawsze, w dol już ciężej


W sumie tu masz rację w takiej pojemności lepiej niżej zestroić.

Simson rozebrany w drobny mak. Robię remont ramy a mianowicie wymieniam tuleje gumowo-stalowe w zewieszeniu, wymieniam śruby i maluję ramę.

Obrazek
Obrazek

Mocowanie silnika

Obrazek
Obrazek

Musze kupić:
:arrow: łożyska do kół
:arrow: tuleje wahacza i ramy
:arrow: porządny szprej do pomalowania ramy
:arrow: nowe oponki
:arrow: nowy napęd bo stary się rozjebał.
:arrow: nowe kable do wiązki
:arrow: tylny zacisk hamulcowy
:arrow: dźwignie hamulca tylnego i przerobić ją
:arrow: dać wydech do spawacza żeby przyspawał mi mocowania i przerobił mocowanie do cylka na nakrętkę.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 12:53 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 18:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Oooo stary... to będzie cudeńko:D ile kasy wyniosła cie robota przy nim?? o ile można wiedzieć... nie dało by się jakiegoś korbowodu dobrać?? po co nadspawać cylek?? tylko dla pojemności???




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 18:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
taki tępy jesteś, kartery trzeba nadspawać po to abo można spokojnie zrobić porting, bez tego kanały z cylindra wyszły by poza kartery




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No simon pierwsza klasa naprawdę jestem pełen podziwu za to co z nim zrobiłeś. Silnik nawet na ac chodzi kozacko czekam na dalsze relacje z prac.

PS: Ten zapłon to kiedyś na allegro kupiłeś :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Co mi z dłuższego korbowodu jak w Simsonie jest skok tłoka 44mm a w skuterach 39mm. A zapłon kupiłem właśnie na allegro. Nad spawywane będzie praktycznie wszystko co się tylko da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Jakiś Up-ik. Coś nowego w simku :D ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Witam

W Simsonie są nowości ale skromnie. Będzie Vertex od piaggio/gillera 41,6mm zębatka 12z na 13z jest muł. Obecnie rozebrałem silnik i zbieram pieniążki na te części rama jest powoli składana, poprawiłem zasilanie dodatkowych okien płuczących. Zrobiłem porządne mocowanie tłumika do cylindra.
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 5:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:59
Posty: 73
Lokalizacja: busko
Pojazd:
no simsonek super jestem pełen podziwu




_________________

Obrazek
http://motorrader.jun.pl/index.php?sid= ... 1a4d56e87b



zobacz neosa - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy