Dzisiaj jest 17 sie 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Witam, moim skuterm po niedawno zrobionym tuningu*Cpi gtr* wybrałem sie na przejazdzke.
Wszystko by było ok gdyby nie zgasł mi na skrzyzowaniu i jak gdyby był na jedynce w motorze czyli*koło sie zablokowało i mozna go było z popychu odpalić,ale z el rozrusznika nie chciał*wiec udało mi sie go odpalic z popychu i po przejechaniu 10km znowu na skrzyzowaniu mi zgasł ito samo.Na nastepny dzien zdejmuje pokrywe napędu, wizualnie tylko dzwon sprzegła budził zastrzezenia bo był fioletowy,odkrecam srube trzymajacą wentylator wariatora i wario,gdy zdjołem klin przed wentylatorem i chciaem go wyjąc ,,gwiazda wentylatora''która trzymała go na wale rozpadła sie,potem zd wario a ram slizgi spieczone i rolki w takim samym stanie-(powiedział bym ze spalone)
Czego to wina?
Słabego chłodznia napedu poprzez dzwon sprz i went wariatora?
Ogulnie skuter był kupiony uzywany i zawsze miał słaby start,pewnie przez ten dzwon i ,,zjechany''napęd-wymieniłem centralke hebo90% na seryjna cpi
Stopien tuna jest na poprzednim moim temacie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 8:03 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Może coś źle złożyłeś podczas wymiany wariatora?




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
dzwon jest do wymiany na pewno, odpowiedz jest raczej tak samo prosta, przegrzał się, mi rolki zmieliło tz. zdarło z nich gume i miałem podobnie ale na pych nie paliłem :D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 8:57 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Ale jak mogło się przegrzać po tak krótkim czasie?




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 9:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
omnix1994 pisze:
wymieniłem centralke hebo90%


Masz odpowiedź, paliło napęd bo był za mocny docisk. :<




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 9:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
ej jak czesto wymieniacie rolki?
bo u mnie od zimy wlozylem naraku i juz mam 6-katy ;/




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 9:46 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Rolki to tylko polini. Spokojnie wytrzymują 7k km




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Na moich rolkach polini po 1000km jeszcze są napisy, kształty jak nowe także gorąco polecam :D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
omnix1994, gwint na wale cały?
Zmieniłem ostatnio rolki na polini i pasek s6. Przejechałem na tym 50km. Gwint się poluzował, rolki się zdarły - latały po prowadnicach, pasek się stopił, gwiazdka pękła i zjechałem przeciwtalerz. Sprawdź czy nakrętka na wale normalnie się wkręca i czy wszystko wygląda ok.

Skuter na pych? oO




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Można, jest sposób nawet jak Ci się nic nie zatnie, śrubokręt w sprzęgło i pchasz :D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy