Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2010, 20:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam pamiętacie pewnie moje wcześniejsze posty jak sie denerwowałem zę słabo jeździ mi aprlilka rx 50 (am3) no i w końcu postanowiłem sie za to zabrać rzeczą od której zacząłem było zmierzenie kompresji no więc na zimno pokazuje 4,7 mowie dobra czas go rozgrac pojeździłem chwile zrobił sie ciepły mierze dalej 4,7 :shock: bara oczywiście no więc wiem zę kompresji to podstawa i ma kolosalne znaczenie na moc silnika czy mam racje zalecane jest 9-11 atmosfer ja mam 4,7 bara więc mało czy to przez to jest taki słaby?????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 21:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
sprawdzasz na prawie gorącym silniku
oczywiście gaz do oporu

przy 4.7 mało prawdopodobne aby w ogóle odpalił, może być manometr jakiś felerny
mam jeden taki że dopiero od 400cc mierzy prawidłowo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Masz 4.7 skuter jeździ?! 4.7 to bardzo mało:)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bardzo mała kompresja, spróbuj innym manometrem jak dalej będzie to samo to zdejmij cylinder i zobaczysz czy to tłok czy uszczelka pod głowicą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 22:02 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
przy 4,7 bedzie odpalac ale bedzie slabo jezdzil , rada chyba to kpl tlok + szlif + klp uszczelek cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 9:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
manometr nie był mój ale chyba był dobry bo pożyczyłem go od mechanika więc podejżewał żę dobrze pokazywał cylinder i tłok jest nowy ale na 99 procent jest to wina uszczelki pod głowicą bo dałem głowice do splanowania i ten debil zdjoł te rowki na uszczelke więc była płaska i nie mogłem normalnej uszczelki założyć więc pojechałem do takiego zakłądu gdzie dorabiają uszczelki i kazałem dorobić ale wiadomo że to był patent a fabryka inaczej to przewidziła więc kupie normalną głowice albo odrazu zestaw na 70 pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Poco było planować ?? Aż taka tragiczna była ?? Mogłeś wziąć i przeczyścić tylko z brudu i wżer.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no wiem tak myślałem ale gosciu powiedział żę trzeba planować a wżer żadnych nie było nawet usyfiona nie była




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 14:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Masz cylinder chłodzony cieczą ?? Jak tak to powinno ci ciśnienie płynu wzrastać jak uszczelka pod głowicą wybija.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 15:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no wodą a po czym poznać żę wzrasta cienie w wodzie????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 15:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Efekt jest jakby gotował, jak otworzysz korek na niezbyt zagrzanym silniku to będzie już tam ciśnienie - zrób to ostrożnie bo może być tak duże że wyrzuci płyn co może cię poparzyć. Najlepiej to zdejmij cylinder wtedy od razu zobaczysz czy to uszczelka czy pierścienie bo będzie to widać. I tak czy tak musisz to zrobić bo samo się nie naprawi więc według mnie nie ma co czekać tylko rozbieraj jak tylko masz czas.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 15:51 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
Są tez takie testery co sprawdzają zawartosc spalin w układzi chłodzącym ale to tylko w bardzo dobrch serwisach i raczej sporo by chcieli za taki test




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy