Dzisiaj jest 27 lip 2025, 9:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2010, 13:21 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
Witam, mam taki problem: co jakieś 2 tyg. muszę wymieniać świecę, bo dusi się i gaśnie, strzela z tłumika i gaśnie zaraz. Już nie wyrabiam z kasą. Świeca jest czarna w benzynie, regulowałem trochę gaźnik bo strasznie kopcił i walił z tłumika benzyną (chyba jej nie przepalał) i palił z 10l!!! Zmniejszyłem trochę dawkę paliwa 3 pełne obroty. Dodam jeszcze, że na zimnym słabo palił tzn. ze startera nie odpalał, tylko z kopniaka tylko jak się dało full manete to gasł, trzeba trochę tylko dać i wejdzie na normalne obroty, na ciepłym pali już normalnie. Co mu jest nie tak??? Jest to Gilera Stalker 50 full seria.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
sprawdzałeś kompresje? jak dużo pali to gaźnik musisz wyregulować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
a jakie świece zakładasz NGK ??? i sprawdź czy pierścionki nie są do wymiany...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:35 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
No ngk, czym mogę zmierzyć kompresję???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
najpierw na oko sprawdź ..przyłóż palec i kopnij jak będzie bardzo słaba to bedziesz musiał pierścionki wymienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:45 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
A jak zmierzyć nie na "oko"???

Mam kompresor tylko jak to zmierzyć??? bo nie mam takiej końcówki żeby spasowała w miejsce świecy.


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 13:51 przez jacek7816, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
podjedź do jakiegoś mechanika daj mu na piwo i ci zmierzy (jak tak zrobiłem )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 13:53 
**

Rejestracja: 03 cze 2010, 20:11
Posty: 284
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Manometrem.




_________________

Sprzedam części : GILERA ICE/RUNNER,YAMAHA BWS,PEUGEOT SPEEDFIGHT 1, SILNIKOWE P/G 125/150/50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 14:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jak masz czarną swięce to masz za bogatą mieszanke. Regulacja gaźnika powinna pomóc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 17:29 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
Dobra wrzuciłem starą świecę i wyregulowałem gaźnik, narazie chodzi ok, myślę że będzie dobrze :) A, mam jeszcze jedno pytanie: nie działają mi krótkie światła, długie ok, żarówka też dobra, jak uderzę w lampę to działają ale po dołkach się wyłączają albo jak się zmieni na długie to potem znowu nie ma, patrzyłem poprawiałem w żarówce styki, chwilowo było ok ale teraz znowu du*a. Wie ktoś co to może być?

Wiecie może gdzie mógłbym dostać kontrolki, te co w zegarze są, bo kilka mam spalonych a na mielochu nie widzę.


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 17:35 przez jacek7816, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
styki przeczyść jeszcze raz mogą być zaśniedziałe i popraw kable, a jak ci znów będzie źle chodził to mu zmniejsz poziom paliwa na przepustnicy




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 17:35 przez dominik9393, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Żaróweczki do licznika w jakimś sklepie moto. albo elektr. A co do krótkich to na 100000000% coś Ci nie łączy. Albo żarówka się obraca (szkiełko od metal. części) albo styki są zardzewiałe albo zaśniedziałe.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:01 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
Dobra, jutro zobacze jeszcze do tej żarówki, a kontrolki na allegro znalazłem już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 19:23 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
I znowu du*a. Na zimnym nie chce zapalić, tylko z kopniaka, dusi się dopiero trzeba lekko dać gazu i wchodzi na obroty. Kupię nową świecę i zobaczę. Którą byście polecali:
CHAMPION
NGK


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 19:23 przez jacek7816, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 19:45 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
bosha bardzo dobre świece!!




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
hmm... no ja myślę, że NGK :) najlepiej kup NGK Racing :D :mrgreen:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:24 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Gaźnik do wyczyszczenie i regulacji, tak jak filtr powietrza. Sprawdź też membranę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
Miałem już ngk racing i też z tydzień pochodziła, regulacja już zrobiona. Kupię świecę championa zobaczę jak będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 13:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
to nie jest wina świecy !!! tak jak pisał bassboten, sprawdź gaźnik i membranę :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy