Dzisiaj jest 05 gru 2024, 4:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2010, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam, Chciałbym przedstawić wam moją Gilerke. V-max licznikowe 95/100 km/h.
Na prostej- GPS V-max 80-85km/h - licznikowe 90-95km/h
z górki- GPS V-max 90-95km/h- licznikowe 95-100km/h(a nawet zdarzało się więcej)
pod górę- GPS V-max 75km/h( bardzo zadowalający wynik)- licznikowe 85-90 km/h
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wpakowałem w nią :
--> Leovince ZX (się robi:D)
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
--> i oddałem ją w ręce firmy EcExtreme by pokryli mi ją Carbonem. Na dzień dziśejszy zrobiony mam cały przód oprócz przedniego błotnika(gość, od którego kupiłem Runner wkleił coś carbono podbne).
>>>> Film <<<<

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Komentujcie. I doradźcie co jeszcze można zrobić.
dodaje linki fotek w lepszej rozdzielczości:
http://picasaweb.google.pl/19ShaunWhiteBurton64/Obraz#
ObrazekEcExtreme


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 8:51 przez Shaun, łącznie zmieniany 13 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Ładny , tylko szkoda że na wtrysku.
Zmień lampe tylną na jakąś lexus style lub z białym kloszem :)




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ledy wmontuje bo mam zamówione. Wrzucę je pod spoiler i będą sie zapalały przy hamowaniu.
Czemu szkoda, że na wtrysku? spalanie rzędu 3.0/3.5 l / 100km to dobry wynik, a prędkość dochodzi do 100km/h




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 16:28
Posty: 8
Pojazd:
no już wiem czemu tak reklamowałeś tą carbonową okleinę :lol: , zaje***cie to wygląda, malowanie też spoko, jedyne co mi sie nie podoba to mocowane tablicy :/ ale nawet nie jest jeszcze tak źle :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W przyszłym tyg. wysyłam chłopakom resztę części i zabieram się za nadkole. Wczoraj zrobilem ledy pod spoilerem- załączają się podczas hamowania.
No i czekam na przypływ gotówki na wydech:D
Co jeszcze mogę zrobić? jakieś propozycje?

P.Smateusz1_8, Mam wywiercone dziury na to mocowanie, więc po pierwsze- tablica jest z 2 wylotami więc kiepsko będzie wyglądać.
Po drugie- w Carbonie mam błotnik i troszke mi szkoda go szpachlować, żeby nie było dziur.
mateusz1_8, Mówiłeś, że ten Carbon to okleiny. Możesz sobie porównać okleine, którą mam od momentu zakupu skutera na przednim błotniku, a prawdziwy Carbon, który mam np na spoilerze czy na przodzie.
Pozdrawiam




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 13:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
TO jest prawdziwy carbon? ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 13:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ładna, co do tego oklejania carbonem to kozak, przynajmniej dla mnie..
Tu koleś okleił całego gixa:
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
Prawdziwy carbon?? nie wydaje mi się... Ale wygląda to dość ładnie, i pytanie czy te boczki czarne też są w tym carbonie?? Widzę planujesz same części Polini, będzie jakiś cylek?? Tak jak ktoś wspominał, miło by wyglądało, gdybyś założył lampę Lexus style, lub biały klosz :D




_________________

Nie ma NRG. :( Na Roxanę przyszedł czas! :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=220618 - projekt mojego Roxidła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:14
Posty: 76
Pojazd:
Ile takie oklejanie kosztuje ?




_________________

Obrazek Staram się pisać poprawnie :)

]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To nie jest OKLEJANIE!! To jest Hydrografika-
Trójwymiarowy transfer nadruku jest nowatorską metodą nakładania wzorów na powierzchnie (metal,tworzywo sztuczne,aluminium)o przeróżnych kształtach. Dzięki szerokiej gamie wzorów (kilkaset) znajdujących się w naszej ofercie można upiększyć i nadać nowy wygląd wielu przedmiotom. 3DTN można zastosować w wielu branżach: lotniczej, motoryzacyjnej, meblarskiej i wielu innych. Trójwymiarowy transfer nadruku dzięki swojej wyjątkowej technologii gwarantuje najwyższą jakość wykańczanych powierzchni a powłoka jest łatwa w utrzymaniu i odporna na warunki atmosferyczne oraz wysoką temperaturę. Najpopularniejsze wzory to: carbon, kamuflaż, drewno, marmur.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
Shaun, sorry za OT, ale możesz zapodać adres strony kolesia, który się tego podjął??
Bardzo interesują mnie koszty takiego "carbonowania".


Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 14:09 przez zdunek136, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
hydrografika.ecextreme.pl
Cennika nie mają na stronie, trzeba indywidualnie się skonsultować.

zdunek136 muszę brać części z Polini bo do Pure Jet-ów ciężko coś znaleść z innych firm. Cylinder może kiedyś narazie inwestuje w tłumik i już tankuje 98 ale myślę czy nie zacząć tankować na Shell V-power(albo v-power racing).
kubadge to nie jest oklejanie musisz sobie znaleźć na You Tube filmy na czym polega hydrografika.


Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 16:02 przez Shaun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Zmierz v-max gps'em :D
A tak wgl to wtrysk dobrze się sprawuje ?




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
zmierzę może jutro. Szczerze? Zapłaciłem więcej za naprawę niż za skuter, ale nie chce mi się rozpisywać co było nie tak.
Teraz jest rok po naprawie i wszystko chodzi tak jak powinno:D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Bardzo ładna gilerka i super się zgrywa z tym żółtym ten "carbon" ja bym w niej tylko klosze zmienił i manetki a tak to lux malina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam ogromny dylemat nad tłumikiem. Proszę was o pomoc. Który tłumik mi polecacie i dlaczego? Od razu mówię, że mam seryjny cylinder i narazie nie planuje go zmienić.
Leovince TT http://allegro.pl/item1060681141_leovin ... trysk.html
Leovince ZX http://allegro.pl/item1093353335_wydech ... ditec.html
Polini Super Race http://allegro.pl/item1077857052_wydech_polini_super_race_gilera_piaggio_purejet_e.html

Żółty w mojej gilerze też jest w carbonie:) Jakoś nie chce mi się zmieniać manetek. Miałem kiedyś żółte ale się wytarły. Oryginalne chyba są najlepsze.
Co do kloszy to zamierzam je zmienić, ale najpierw tłumik:)
Myślę nad chromowanymi podłogami co wy na to?

Od razu mówię, że nie zamierzam zmieniać kierownicy na BMX bo poprostu mi sie ona nie podoba:)

klikszen nie doszedł link ani zdjęcie tego Skuterka w Carbonie. Jakbyś mógł to wyślij jeszcze raz

Dzisiaj zacząłem prace nad nadkolem. Jestem w połowie pracy, ale dopiero jutro zrobię resztę.

Wmontowałem, tak jak wcześniej planowałem, Ledy pod spoiler( załączają się podczas hamowania).
Jutro także planuje sprawdzić GPS-em V-max.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Bierz zx'a.
TT nic ci nie da ,a polini za mocny do serii :)




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzięki za pomoc, poczekam jeszcze na propozycję innych forumowiczów. Dlaczego TT nic nie da? naprawdę to słaby tłumik?
Teraz zastanawiam się tylko między Leoviance.
Masz racje Polini za mocny do serii




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
TT to zamiennik serii o sportowym wyglądzie. W sumie to zmienia tylko dzwięk na bardziej basowy :D




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobrze wiedzieć, w sumie różnica w cenie to tylko 100zł. zadzwonię jutro do serwisu i się chłopaków popytam.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy