Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2010, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Siema, mam problem z moim Peugeotem więc tak byłem zmuszony rozebrać silnik aby dostać się do wału wszystko pięknie okk ale po złożeniu nie ma iskry :/ Dodam że przed rozbiórką iskra była odłączałem tylko 3 kable, są połączone tak jak były zresztą nie mogą być inaczej.
Wszystkie kable sprawdzone, wszystkie wtyczki wyczyszczone jak i magneto.
Więc jak myślicie może gdzieś jest jakaś masa od spodu o której nie wiem, możliwe żeby moduł sam z siebie padł ???
Kto mnie naprowadzi na dobry trop temu wysyłam 2 piwa pocztą :)
Prosze o pomoc :)




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 2:08
Posty: 27
Lokalizacja: Nisko
Pojazd: Zip 2T 92'
Albo cos z cewkami magneta. albo cos na module lub cewce zaplonowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Z wierzchu wyglądają one na dobre, nie mam jak sprawdzić bo żaden kumpel nie ma Peugeota.
Myślisz że cewki mogły się spalić same z siebie?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 11:07 przez Łuki95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:08 
*

Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:30
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Pojazd:
heh, miałem podobny problem.
rozebrałem pół skutera. i nic..
W moim przypadku to wymieniłem moduł i było OKej.
Sprawdz czy prąd wychodzi z modułu.




_________________

;D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
To chyba jednak cewka bo podłączyłem ją bezpośrednio do aka i iskry nie było :(
Ale jednak zrobiła się gorąca.
Cewka mogła się spalić czy raczej coś innego?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 15:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 2:08
Posty: 27
Lokalizacja: Nisko
Pojazd: Zip 2T 92'
no raczej sie spalila nie podlacza sie napiecia z aku bo tam jest stale i poszlo zwarcie dlatego tak sie nagrzala...A zaplon pracuje na pradzie zmiennym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
witam mam podobny problem tylko mój speed na wysokich obrotach traci iskre. rok temu kupiłem zastępczy moduł i cewke i było ok v-max 80-90 ale od zimy zaczeło się coś dziać ciężko pali i teraz leci 75 ktoś wie o co chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 2:08
Posty: 27
Lokalizacja: Nisko
Pojazd: Zip 2T 92'
jak to nie jest wina regulacji itp. to wina moze byc cewka lub modul zalezy czy to jest orginalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 10:00 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
to właśnie nie jest orginalne .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Na pewno może być to że nie podłączyłeś masy. Ja też tak samo miałem. niewiem jak jest w pueugeotach ale ja do przekładni mam przykręcony kabelek od masy.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:38 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
miesiac temu sprawdzałem mase i niebyła zbyt dobra ale poprawiłem na cewce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Zobacz magneto... Jak odkrecisz to na magnecie masz taki magnes obok przykreconą taka mala duperelke. zobacz czy zwoje pod magnetem nie sa popalone jak nie sa to musi byc iskra na tym magnesie.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 13:02 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
a gdzie jest magneto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 13:55 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
w kole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:33 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
jakim kole ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 8:36 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Zartuje przecież, magneto masz po prawej stronie zaraz za tłumikiem w prawo, wszystko zasłonięte jest plastkikiem, najpierw wiatrak jest a pozniej magneto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 18:18
Posty: 90
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd: Polo 6N
magneto masz tam gdzie jest wentylator. po prawej stronie.




_________________

Części F10/F12/F15 tanio!! PW lub gg:22594498




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:01 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
już do niego dotarłem ale nie mam sciągacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:11 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Ściągacz powinieneś dostać w jakimś sklepie z chińskimi skuterami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 20:20
Posty: 59
Pojazd:
ściągłem magneto i było całe zasyfione zmieszanego kurzu i oleju bo cieknie na zimering . cewki były całe zasyfione i magneto też czy to mogło mieć przyczyne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy