Dzisiaj jest 15 sie 2025, 13:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning 50cc
Post: 28 cze 2010, 9:07 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Witam mam pytanie chce troche stuningować moją skuterka 50cc tylko nie wiem od czego zacząć
w gre whodzi cylek 50cc nie chce 70 i wymiany wału itp.nie chce 70 ponieważ chodzi mi o spalanie
jakie częście kupywać
silnik morini Hyosung sf50:D




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wydech, wariator, pasek. Potem to już takie pierdoły które zbyt wielkiego szału nie dają czyli np. sprzęgło, gasbox, stożek. No i jak chcesz to możesz łożyska wymienić i wsadzić 50cc SPORT.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:12 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
50ccm sport/evo będzie miała podobne obroty do 70ccm. A na 50ccm to spalanie może Ci nie wzrośnie? Jak nie chcesz wymiany wału, gaźnika itp, to kup nominalny cylinder 50ccm, wydech i wariator.

P.S Kupować - nie kupywać!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:51 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
nie no mam cylinder orginalny zrobiony szlif kupie teraz tłok vertexa a jakie podzespoły to tego?
jak teraz leci 70 to bedzie leciał?
jak wymienie sprzegło wariator tłumik pasek to ile poleci ?? tak około:D




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
sprzęgła nie musisz, chyba że chcesz mieć lepszy start ;]
vmax.. zwiększy się o 20-30 km/h ? jak myślicie ?


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 9:53 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 10:11 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
mi po szlifie wcale v-max sie nie zwiekszył nawet smiem twierdzic ze spadl o 5 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2010, 10:23 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
to chyba źle tłok dobrałes jak może sie zmniejszyć v-max jak średnica tłoka sie powiekszyła?




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 11:27 przez Człowiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 10:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
^DawiD^ pisze:
vmax.. zwiększy się o 20-30 km/h ? jak myślicie ?

Wolne żarty ;p przecież to morini... słabo podatne na tuning... po zmianie wydechu na Lasera x-pro i waria na hebo ng góra 15-20 km/h przy dobrej regulacji... bez zmiany cylindra to nie ma wielkiego pola do popisu...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 10:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Marcin194 pisze:
słabo podatne na tuning


jak chcesz, pisz. mi morini b. dobrze się sprawuje. masz na dole osiągi ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:08 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Po co mi skuter 50cc żeby leciał 100km/h? wystarczy te 85km i bede zadowalony bo te colibry i te simsonki to bede odchodził jak chcial:D
to wymieniam Tłumik na lasera x-pro , sprzęgło sportowe i pasek i mówiecie ze 85 z niego wyciągne?




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:11 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Człowiek pisze:
to chyba źle tłok dobrałes jak może sie zmniejszyć v-max jak średnica tłoka sie powiekszyła?



Robil mi to mechanik i jak narazie 5.5 k przejechalem na tym tloku wiec chyba dobrze dobrany Przed szlifem vitalka szła 75 a po 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:15 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
A spadla moc?
jaki tłok jest lepszy VERTEX czy METEOR?




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 11:19 przez Człowiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Człowiek, sprzęgło nic Ci praktycznie nie da na vmaxa :wink: wario lepsze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:38 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Wiem tyllko teraz zastanawiam sie czy tłok VERTEX czy METEOR




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Verteex ; ) nawet ostatnio mój kolega kupywał go i jest zadowolony, że wybrał akurat ten.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:41 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
sprzęgło jest na start




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:09 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Ok kupuje vertex. do tego lasera i variator evolution




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ile masz kasy na wario ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 14:04 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Człowiek pisze:
Ok kupuje vertex. do tego lasera i variator evolution

Po co Ci wariator evo do seryjnego cylindra?

Moja propozycja to: Yasuni R + Malossi Multivar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 17:29 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Szukałem tego Malossi Multivar i nie ma niegdzie. do mojego skutera morini:( muj skuter to hyosung sf50




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy