Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 11:47 
*

Rejestracja: 11 maja 2010, 9:10
Posty: 11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
MoSiU15 pisze:
kolego jeżeli chodzi o łożyska wymień na początek korbowód :)


Możesz mi wytłumaczyć dlaczego uważasz że mam zmienić korbowód?

a jeżeli nie chcesz wydawać w błoto kasy daj motor do serwisu:) oni to zrobią ale jeżeli będzie to skrzynia to mało nie zapłacisz;P:) :P

Po to jestem tu na forum aby poszukać pomocy u was..Myślałem że ktoś z was miał już podobne problemy i przez to szybciej dojdę do przyczyny awarii..na silnikach trochę się znam bo różne motory już robiłem ale takiego przypadku nie miałem :| Mam drugi cały silnik w częściach i sam mogę sobie wymienić części.. A pieniądze zamiast na serwis to wolę włożyć w moto :P

tomus pisze:
co do sprawdzenia chłodzenia
rozgrzej silnik odkręć korek od wlewu w chłodnicy i przy gazuj jak będzie bulgotać znaczy że jest obieg jak nie to wykręć termostat i wtedy zobacz czy bulgocze.
a olej 80W90 nie jest przypadkiem zły ja mam wlane 60W40 albo 60w60 nie pamiętam
a a masz uszczelkę pod głowicę włożoną niby banał ale może xd


bulgotać? masz na myśli wrzenie..do takiej temperatury to nie chciałbym nagrzewać bo szkoda silnika..
Olej masz racje że powinien być inny ale nie dużo się różni bo według serwisówki to zalecany jest 75W90 a ja mam 80W90 - ale najważniejsze że sprzęgło i skrzynia chodzi dobrze..tak uszczelka jest :wink: gdyby jej nie było to ubywała by mi woda z chłodnicy a stan jest cały czas taki sam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 12:02 
*

Rejestracja: 11 maja 2010, 9:10
Posty: 11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324 pisze:
keith pisze:
przy 5 biegu ok 90km/h a na 6 różnie ale zazwyczaj od 60km/h

keith pisze:
a przy blokowaniu koła wskazówka jest przed 80..


źle mnie zrozumiałeś, bądź źle napisałem.. chodziło mi o wskazówkę temperatury że w trakcie zablokowania jest przed 80stopni, więc to na pewno nie chodzi o zagrzewanie..nie ma jakieś stałej prędkości przy której to robi..na 5 biegu gdy obroty trzymam do 9-10tyś to nic się nie dzieje ale jak przekroczę to blokuje a na 6 biegu poniżej 60km/h też nic się nie dzieje ale powyżej tak..
mam cały silnik zapasowy w częściach który był sprawny więc mogę podmienić skrzynie ale chciałem sie upewnić bo okaże sie że to nie to i znowu będzie czekać mnie rozbieranie czego bym nie chciał..

Może faktycznie skrzynia wysiadła..jest to silnik po tuningu a skrzynia jest zwykła - wał wzmacniany Top performance,cylinder tej samej firmy 80-tka, kartery były przerabiane, porting itd, poszerzanie kanałów cylindra wraz z jego planowaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 13:38 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
keith pisze:
bulgotać? masz na myśli wrzenie..do takiej temperatury to nie chciałbym nagrzewać bo szkoda silnika..

to nie ma bulgotać ze wrzenia...
jak będzie obieg to będzie bulgotało tylko z tego powodu że ten płyn tam sobie krąży, no powinieneś za uwarzyć że ta mieszanka tam krąży a tak w ogóle to tam nic nie powinno wrzeć !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bulgotać będzie bo pompa bije. Ściśnij sobie wąż przy silniku to też by ci zabulgotał tak samo. Pamiętam że był kiedyś temat o blokowaniu koła i tam przyczyną był łańcuch chyba, użyj opcji szukaj to znajdziesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 19:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
konrad ma racje;) popytaj w serwisie;):D:) bo jak u nich zostawisz to sie za głowę złapiesz:) :cool: wiem coś o tym:P




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:19 
*

Rejestracja: 11 maja 2010, 9:10
Posty: 11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
No i przyczyną jednak okazuje się puchnący tłok a nie skrzynia :|
wywaliłem termostat i teraz mogę do 100km przydusić ale i tak blokuje koło.. ściągałem cylinder i tłok trochę przy bokach jest przytarty, cylinder również :|
Dlaczego to się przytarło skoro dozownik wywalony, mieszanka bogatsza w olej a silnik przez ok 500km nie przekroczył prędkości 60-70km/h i nie był "pałowany"..teraz cylek ma przejechane ok 900km..
Czy w tym przypadku czeka mnie ponowny szlif cylindra czy to jeszcze się wyrobi? dodam że tłok jest jedno pierścieniowy, oryginalny Top Performance, tak jak cylinder..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Źle spasowany był tłok, zdarza się.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy