Dzisiaj jest 03 mar 2025, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2010, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Witam, Mój motor to: Aprilia RS 50 2001r. Otóż Mój problem:
Motor pali normalnie, ale poniżej 7000obr/min po dodaniu gazu bardzo wolno wchodzą obroty ale natomiast przy 7000obr/min + przyśpiesza bardzo fajnie.
Motor ma nowy silnik (cylinder, tłok, wał, uszczelki itd. ponieważ zatarł Mi się po jeździłem bez oleju). Przebieg na nowych częściach to 2400km.
I jeszcze jedno pytanko: Jak jadę 90 wrzucę 5 to obroty spadają zamiast rosnąć. Czy to normalne?? :shock:
Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 17:13 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
on ma wogole moc ? moze zebatki za duze masz ? sprawdz cisnienie w cylindrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Tak moc ma. Sprawdzę we wtorek u mechanika.
Jakieś inne propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Jest to skrzynia 5 biegowa. Zębatku są ok a ciśnienie sprawdzę we wtorek. Dodam jeszcze że pod taką dosyć stromą górkę jest problem z podjechaniem. Kiedyś musiałem zrezygnować a chinczole podjeżdżają. Więc co to może być?? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2010, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
zobacz czy niemasz czasami podkladek na przepustnicy tak jak ja mialem ;)




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 9:41 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mi sie zdaje ze jednak stracil na mocy , slaba kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 23:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Wg mnie za mało paliwa bo chce zassać na 5tce ale już nie może zrób tak wbij 1,2,3,4 i jak juz bedziesz mial wbijac tą 5tke to oborty jak najmniejsze i najlepiej na prostej drodze a potem dawaj po troszku gazu doslownie wolno jak cholera i dlaczego masz w 2001r. AM5 ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Właśnie też się zastanawiam dlaczego mam am5 takiego kupiłem a wtedy na motorach się nie znałem :(( Linkę o d gazu mam całą popsutą i to mógł być powód wolnych obrotów bo był krótki gaz za kilka dni dam odpowiedź co to było




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
czego chcesz od 2t jak chcesz odejście na niskich to 4t się kłania (zipp vapor :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 23:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A nie bo moja 70tka jak dobrze sprzeglo puscic i dobre obroty to 2-3m i już 2jka ;p mam wydech endy 2 wylotowy ale mam druga rs na utarg i ma wydech arrow i moze podmienie ;p




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
U mnie z tymi obrotami jest podobnie ogólnie to od 7l leci dobrze a jak dobije 8 to przejście do 9k zajmuję mu niecałą sekundę nawet na 6.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
ja też tak mam ale z tak ze jedziesz na 6 i redukuje na 5 i obroty spadają to niemam z podjazdami tez :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Asaroth
Możliwe że zawór wydechowy masz źle wyregulowany. A jest to bardzo ważna rzeczy w 2T:)
Zawór wydechowy to takie 2 " łopatki" które są / otwarte/zamknięte w zależności od obrotów a steruje nim moduł.
Ja w swojej NSR 125 mam wyciągnięty ten zawór i na małych obrotach jest słaba ale po przekroczeniu 7.5K jest rakieta:D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 21:24 przez robol2010, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:42 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
w am6 nie ma takich zaworów , zmierz cisnienie w cylindrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 23:23 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
robol2010 pisze:
Asaroth
Możliwe że zawór wydechowy masz źle wyregulowany. A jest to bardzo ważna rzeczy w 2T:)
Zawór wydechowy to takie 2 " łopatki" które są / otwarte/zamknięte w zależności od obrotów a steruje nim moduł.
Ja w swojej NSR 125 mam wyciągnięty ten zawór i na małych obrotach jest słaba ale po przekroczeniu 7.5K jest rakieta:D



W silnikach cylindrze w am6 niema zaworu wydechowego, tylko w 125 taki shit...


Wymieniales simmeringi na wale? Moze ci puszczają i dlatego taki słaby, u mnie puszczają ale leciutko i narazie niebede wymieniał :mrgreen: Napewno masz cos nietak, najpierw zobacz kompresje. Na jakich czesciach składałeś?? Tania chinszyzna z allegro czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
części kupiłem od mielocha nie jakieś chińskie gówno z allegro.
Więc tak przedwczoraj pękła linka od gazu wymieniłem nową trochę gaz jest już dłuższy, więc 100 leci bez problemu i nie muli się aż tak na niskich. 100km/h można powiedzieć nawet szybko wleci ;D. Tylko jeszcze pozostaje ten problem podjazdu pod górkę, będę musiał wypróbować czy podjadę bo teraz o wiele lepiej się Mi jeździ po wymianie linki dłuższy gaz od razu lepiej się jeździ.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
kompresja wszystko ok sprawdzone




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
jeszcze mam jeden problem.
W czasie gdy mam odpalony motor i nie jadę to nie mogę wrzucić luzy a gdy go zgaszę już mogę wrzucić. W czasie gdy motor jest w ruchu też mogę. Co może być nie tak??
myślałem ze to tarcze sprzęgłowe, wymieniłem je i nie pomogło.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:27 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
podciagnij na lince troche sprzegło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 15:12
Posty: 5
Pojazd:
witam. Damian94n czy u Ciebie w zaworze membranowym siedzi zwężka czy ją wymontowałeś lub może jej nie miałeś? Jaką dysze masz w gaźniku i jaką średnice gaźnika, 16mm (seria)? Na jakim przełożeniu latasz? Robiłeś może coś z Air boxem lub wydechem? Mam problem z moją RS i potrzebuję odpowiedzi na ww. pytania. Z góry dzięki.
P.S jeśli możesz, odezwij się na GG 930855.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy