Dzisiaj jest 01 lut 2025, 21:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2008, 9:25 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam

Czy można na zapłonie sportowym jakos zrobic zeby lampy swieciły ?

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2008, 10:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Da się. Musisz podłączyć się pod prąd stały(akumulator) a nie zmienny tak jak było do tej pory (prądnica). Pozdrawiam:)




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 9:51 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Aczy taki zapłon Italkit Racing dużo daje ?? Podnosi osiągi i przyspieszenie i mniej więcej o ile ?

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 20:30
Posty: 38
Lokalizacja: xD
Pojazd:
Nie zbyt , ale troche coś Ci może da xD Pozdr... ;]




_________________

Dla Ziomów SZACUNEK,dla FRAJERÓW Pogarde !!

Yamaha Neo's xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 10:17 
*

Rejestracja: 15 lip 2008, 15:46
Posty: 9
Lokalizacja: Pabianice/Bełchatów
Pojazd:
Z tego co czytałem to na wysokich obrotach jest roznica. Poza tym zero.




_________________

Cylinder Malossi MHR Replica
Wał Malossi MHR
Wydech Top Performances Nardo
Gaźnik AMAL ARRECHE 19
Moduł Malossi racingowy z blokadą obrotów
Pasek Malossi x-kevlar
Wydech Top Performances Nardo
Łożyska teflonowe Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 11:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Seryjny zapłon ma blokadę do 12500 tys obrotów zazwyczaj. Zapłony wyczynowe kręcą 20000tys obrotów. Zakłada się je po to ponieważ dają mocniejszą iskrę, można je lepiej ustawić i są bardziej "precyzyjne". Tyle że nie mamy wtedy świateł chyba że podłączysz się pod akumulator.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 12:52 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A jakoś z seryjnego zapłonu da się zdjąć blokade ? dokładnie chodzi mi o zapłon od aeroxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 13:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2008, 0:29
Posty: 80
Lokalizacja: Wronki
Pojazd:
Jaka blokada na zapłonie :shock: Seryjne zapłony są tak zrobione, że do tych 12500 dają dobrą iskrę a później już nie... Zresztą wyścigowe cylindry potrzebują odpowiedniego wyprzedzenia zapłonu, każdy cylinder o inną wartość...

Zapłon Polini Evo ma cewkę świetlną i można normalnie podłączyć światła...




_________________

W niczym kobieta nie wygląda tak pięknie, jak w niczym ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 13:23 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
To jak osiągne większe obroty to coś będzie sie działo ? Jeśli osiągnę np 13500 obrotów
I czy zapłon polini evo dobry bedzie do tuningu racing. Nie bedzie to w niczym przeszkadzało, i czy wał stage6 hpc wytrzyma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 15:23 
*

Rejestracja: 16 lip 2008, 21:11
Posty: 21
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
no powinno wytrzymać ...




_________________

Keeway Hurricane:
*Wariator Hebo NG (rolki 4.1g)
*Sprężyna dociskowa + 15% Top Racing
*Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
*Podwyższenie amortyzatora tylnego (5,5cm)
*Dysza 8
*cylinder 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2008, 8:06
Posty: 79
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
Ile chcesz wykręcić ?! Chłopie jak nie zmienisz łożysk silnika i wału to zgubisz i silnik i wszystko co jest w nim a dziur będzie miał tyle, że nawet najlpeszy spawacz na swiecie tego nie pospawa :D jak chcesz już tyle kręcić ten silnik to zainwestuj wpierw w dobre łożyska do odpwowiednich obrotów bo inaczej czeka Cie wymiana silnika xDD Po za tym to jest blokada modułowa on odetnie zapłon ale nigdy nie wykręcisz 12500 obr/min bez zmiany gaźnika i cylka!




_________________

Peugeot TKR:

->Airsal Sport 50 ccm
->Dzwon RMS
->Łożyska i simmeringi Top Racing HQ Eco
->Sprzęgło standard bo RMS to syf x)
->Wario Top Racing
->Zawór Tec Racing
->Świeca Beru
---> Yasuni R

V-max 80 z górki -|> Tłumik od TGB xD

Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 16:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Zacznijmy od tego że na tym cylindrze nie wykręcisz takich obrotów...Takie obroty ma tylko kręcą evolution ale racing raczej nie...Możesz wstawić gaźnik i 34mm a i tak nic to nie da...




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2008, 19:28 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
DarkRider a skąd ta pewność że nie mam zmienionego cylka i gaźnika. Wszystkie części mam wymienione i tylko myślę o tym zapłonie i nie wiem czy warto kupować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy