Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2010, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
moj xps ma 12 zębów z przodu i 53 z tyłu a więc jest na przyśpieszenie czy na prędkość ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
na przyspieszenie. Masz oryginalne zebatki (tak jak by blokada. )




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 22:55 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
blokada ? Wątpię :cool:
Że tak powiem "mocno" na przyśpieszenie ? czy tylko trochę ?
To są chyba oryginalne zębatki ? Bo ja mam wersje enduro i pewnie jest trochę bardziej na przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 23:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
ja mam 12/60 orginalnie i jest idealnie




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 0:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
seste
To masz jeszcze bardziej na przyśpieszenie :mrgreen:

kubacki
Ja mam 12/53 i jest dobrze ; ) :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 0:24 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Drifter16, czyli masz tak jak ja ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:20 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a ja mam 11 / 46 ? i kola SM i biegi sa bardzo krotkie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
U mnie takie krótkie aż nie są. A jaki masz v-max ?
Więcej zębów z tyłu to bardziej na przyśpieszenie a mniej zębów z przodu bardziej na prędkość ?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 10:44 przez kubacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
kubacki, Mniej zębów z przodu na przyspieszenie, więcej zębów z przodu na prędkość, więcej zębów z tyłu na przyśpieszenie, mniej zębów z tyłu na prędkość




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 11:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
chemik211 pisze:
Mniej zębów z przodu na przyspieszenie, więcej zębów z przodu na prędkość, więcej zębów z tyłu na przyśpieszenie, mniej zębów z tyłu na prędkość

Zgadza sie ; ) :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
jak macie 12-53 to jest to blokada:) ja dalem 12 - 45/6 i powiem Wam ze lepsze przyspieszenie miałem , a to dlaczego ? Jak miałem 12-53 musiałem szybko biegi zmieniac . dałem 6 bieg mialem 60km, max to było 82km przy11k obrotów. A jak zmieniłem na mniejszą z tyłu duzo lepiej sie po drodze jezdziło . Chodz i tak moglam dac 42 z Tyłu :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 12:50 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 13:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Ale ty miałeś supermoto a ja mam wersje enduro ;] i tma są inne przełożenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
teac27, Na pewno nie mogło ci się przyśpieszenie poprawić, poprawiła ci się prędkość , matematyki nie da się oszukać




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 17:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
teac27 pisze:
jak macie 12-53 to jest to blokada:) ja dalem 12 - 45/6 i powiem Wam ze lepsze przyspieszenie miałem


:mrgreen: :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 10:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Drifter . Nie ciesz sie bo nie masz pojęcia.... 12-53 to bieg za biegiem idzie a motor sie nie rozpędza. A jak zmieniasz bieg to nie przyspieszasz . Dlatego lepiej dać mniejszą.
Jak ktoś nie wymieniał i nie jezdził takim czymś to dla niego to jest dziwne. Bo jak bardziej na v-max a lepsze przyspieszenie. No niestety mi tak wyszło .... dlatego mowie 12-53 to jest blokada.

chemik . Tu zadnego rownania matematycznego nie bedzie. Po 1.
- 12-53 bieg za biegiem . ( motor sie nie rozpedza i duzo traci podczas zamiany biegu)
- V-max gowniany.
- Katujesz motor bo cisnisz 1kk obrotów a tu na liczniku ledwo 80 .
- To nie romet, motorynka ze jak sie da mniejsze zębatki to duzo straci na przyspieszeniu. A jesli to duza roznica nie bedzie zaluzymy 2 zeby z tyłu to Ci to polepszy...

i jeśli nie wymieniałes nie jezdziłes to mi nie mow jak jest. Bo też przy wymianie całego kompletu na mielochu . Bałem sie ze motor będzie zmulony, A gówno prawda. spokojnie mozna dac 12-46 z 12-53

-




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 10:34 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
teac27 pisze:
A gówno prawda. spokojnie mozna dac 12-46 z 12-53

TO nie lepiej dac z przodu wiekszą zębatke o 2-3 zęby ?. np : 14-53. :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Powiem Ci tak . Jak sie wymienia układ napedowy to wszystko . Zębatka przód tył , łancuch . A chyba wiesz dlaczego ? jak nie pomysl logicznie :)

Nie wiem czy lepiej z przodu dać większą. Ja wolałem z tyłu :) a przodnią uniwersalna 12zębowa zostawić.

A co do przyspieszenia.

Honda nsr 12-36 vs suzuki rm 125 12-55 albo więcej . :D I co przyspieszenie ma lepsze do 2 biegu ( czyli start) potem jedziemy identycznie. Wsadzam 4 a jemu biegu juz brakuje :D a ja mam jeszcze 2 :P I wcale moj motor nie jest po jakims tuningu . Wydech sharka tylko.
A i w nsr jest po odblokowaniu max 28-30km :D a oryginalnie suzuki rm w katalocgach ma wpisane 40-42km ... Ma z 2004r. Ja motor z 2000r. Więc sam się dziwie odnosnie zębatek. bo jadąc po drodze przyspieszenie to całkiem inna rzecz jak moc w terenie :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 17:19 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 8:24
Posty: 60
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
teac27, zgodzę sie z Tobą
U mnie senda lepiej przyspiesza na 2 niz na 1.
Biegi dłuzsze to oznacza dłuzsze biegi czyli mniej wajchowania :mrgreen:
Sam zamówie sobie 15 zębów na przód.
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy