Dzisiaj jest 08 lis 2024, 16:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2010, 10:28 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Mam Kymco Bet&Win 50. Ma 5 lat i przebieg 3200km. Przedwczoraj uciąłem ślepą kiszkę i skuter zaczął dużo lepiej przyspieszać, ale jak jechałem 55 to maiłem 9500RPM, więc wczoraj wymieniłem tuleję na wariatorze na odblokowaną. I pojawia się problem. Jak dam więcej gazu, to skuter się dusi, nie chce wejść na wyższe obroty (cały czas ma po 5-6tys), dopiero przy ok. 55km/h jak ma już trochę większe obroty to zaczyna normalnie jechać. Co zrobić?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 10:45 przez pawel2301, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A większą dyszę dałeś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Nie. Ale jak jeszcze kiedyś miał wszystkie blokady to z miejsca też się dusił i od ok. 20km/h jechał normalnie.
Przez te 5 lat nic nie było przy nim robione aż do wczoraj.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 10:44 przez pawel2301, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:46 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Według mnie to on się tak dusi jak zaczyna zmieniać te biegi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 10:55 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Wyczyść filtr powietrza, gaźnik i go wyreguluj to powinno pomódz a i zobacz jaką masz dysze wsadzoną




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Ok. Będę w tygodniu w serwisie, to zdejmę blokady z gaźnika, wyczyszczę filtr i gaźnik i wyreguluję. Ale byłem wczoraj i wyregulowali, więc to nie wina regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Ej, a czy to nie są przypadkiem zbyt miękkie sprężynki na sprzęgle lub sprężyna centralna? Nie znam się na tym, ale wyczytałem, że jak będzie twardsza sprężyna to by przy wyższych obrotach zmieniał przełożenia. To prawda? Teraz mi zmienia przy ok. 6tys i dlatego muli, a jak bym dał jakąś sprężynę żeby zmieniał przy 8,5tys to chyba by było ok. Jak dla mnie to się wydaje logiczne, bo jak się skuter nagrzeje to jeszcze gorzej przyspiesza, bo wtedy sprężynki są miększe. Co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy