Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2010, 11:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam, mam taki problem, kupiłem 4dni temu apke z 93r po wymianie cylindra oraz wału.

1. Ma trudności wkręcić się na 9tyś. obrotów na luzie(w postoju).

2. Na 1biegu max obroty to 5-6tyś. na 2biegu max 4-5tyś. a na 3biegu nie ma w ogole mocy. Na 2biegu jest tak że jak odkręcam cała manetkę to nie ma w ogóle siły, a jak dam do połowy to buja się powoli, jest to wina nie wyregulowanego gaźnika, czy może filtru powietrza?

W poniedziałek mam go dać na regulacje, koleś go sprawdzi i mi powie, ale jaka jest wasza opinia? Chcę kupić nowy filtr, akumulator (bo strasznie słaby, na światłach pada...), świece.

Czekam na szybką odpowiedź, pozdro z1mny :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 11:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
oh tutaj przyczyn może być sporo.
Może mieć blokady. Słabą kompresję , lub tak jak myślisz zle wyregulowany gaznik itp.
Ale też zle dobrana swieca.

Musisz dać do mechanika sprawdzić kompresje itp.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 11:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Dlaczego masz silnik am3 a nie am5 lub 6?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
rocznik 93r i mało spotykane silniki am3


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 12:20 przez z1mny, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
weź ja mam am3 i mam podobnie tylko zę mój porostu słabo wkręca sie na obroty bo jak wejdzie na obroty to idzie jak poparzony ale jak jadę wolno i dam całą kite to długo zanim wejdzie na obroty co to może być ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
być może filtr powietrza, świeca? Różne są powody, tak samo i u mnie najlepiej idz do mechanika i on Ci powie co jest źle...




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
koza666 pisze:
weź ja mam am3 i mam podobnie tylko zę mój porostu słabo wkręca sie na obroty bo jak wejdzie na obroty to idzie jak poparzony ale jak jadę wolno i dam całą kite to długo zanim wejdzie na obroty co to może być ???




To jest 2 suw do tego 50cc, więc normalne przy niskich obrotach dopiero od około 6tyś. wpada w rezonans i ma tą twoja " kitę " ludzie tłumaczą to od daaaawna. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 12:48 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no wiem ale stosunkowo długo się wkręca na tą "kite" w porównaniu z innymi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Hehe . To masz złą regulacje . Moze zapachany wydech nagarem ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 15:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no jest zarąbany jak cholera jak to wyczyścić i dokładnie poznać???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja proponuję wypalić. weź jakiś palnik i dmuchaj nim w rure przez około 5 min aż sie czerwone kolanko zrobi. ja w ten sposób robiłem i jest git




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 17:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
koza666 pisze:
no jest zarąbany jak cholera jak to wyczyścić

Ja swojego kretem czyściłem ;d :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
możesz dokładanie opisać jak to robiłeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Normalnie... Tłumik zatkałem z drugiej strony wsypałem kreta i wlałem gorącą wode. ; ] i poczekałem z 3 godziny i wylałem i elegancko ;d




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 21:36 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 6:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Najlepszy sposób to wypalanie. Kret to dzadostwo . A i jak wypalasz odrazu pomaluj wydech czarna farbo zaroodporna i jak bedziesz wypalał to ta farba nie bedzie matowa tylko Ci sie zrobi swiecąca i nie zejdzie łatwo . A mozna wypalać na 2 sposoby: Palnikiem , albo benzyna .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 18:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
i co pomogło ci to czyszczenie kretem ???? ja sie tylko zastanawiam bo gdzieś czytałem zę kret wchodzi w reakcje z aluminium a z czego wykonany jest tłumik i dyfuzor????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Z aluminium tak wytwarza się wtedy wodór i ciepło no i spala sie aluminium ale żeby takowa reakcja zaszłą trzeba wody i tepmeratury np. ciepłej wody ;] wydech to metal zapewne




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Wydech jest ze stali. Zobacz sobie co to jest metal.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 23:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Tak czy siak to nie aluminum. A co do tematu: Jest na dotarciu? Bo z tego co piszesz to tak wynika a wał i cylinder musza się dotrzeć




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
no ma przejechane ok. 500km




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy