Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2010, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Chciałbym was zapytac jaki preferujecie cylinder do dt z 2007r. (minarelli-am6) . Aktualnie mam wszystko seryjne poza wydechem(Metrakit) ale, zamierzam przeprowadzić mały tuning i nie wiem co wybrać... Polini 80ccm czy moze cos lepszego... Co Wy o tym sądzicie i moze ktos jezdzil na tym polini... Dziękuje za kazdą odpowiedz :P XD



P.S. Zależy mi na tym, zeby to moto wreszcie zaczelo "jezdzic" :P
Pozdrawiam wszystkich!




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
W polsce nie dostępne ale są bo widziałem na własne oczy malossi 86ccm ale drogi jest strasznie. Polini dobre też z wydechem to powinno ciorać ale dobrze dotrzyj




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: dt
Post: 12 lip 2010, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Hmmm :cool: Podobno zawsze mozna zrobic szlif na tym polini, a na tamtych alu. raczej nie :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 67307ef395 Airsal 88ccm :mrgreen:

Ale domyślam sie, ze chyba nie o to ci chodziło :wink:
Do polini 80 konieczna wymiana wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 10:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
bierz z racing planet caly zestaw malossi big bore 85cc z wałem moc 25KM ponad jak wymienisz jeszcze gaznik ,filtr i zapłon ,ale nie koniecznie tu masz link http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... debc235a3e
W ZESTAWIE JEST CZAPKA MUSZE JĄ MIEĆ!!!xd




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 11:50 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
jak masz dużo kasy to zamów z francji/włoch simoniniego 100cc albo parmakit 110cc, do tego jakiś naprawde konkretny wał,kompletny sportowy zapłon hpi albo lepiej, wydech najlepiej liczony by sie przydał bo niewiem czy produkują jakies do takiego, evo to minimum, gaznik 28/32 zębatki max jakie sie da(15z na przód/44 tył) i myśle ze 150/160 km/h jest do osiągnięcia do tego przyspiecha... Ale cos mi sie wydaje ze niemasz na tyle kasy wiec raczej mozna sie pokusic o jakiegos dr. 80cc albo top performance 86cc ale bez sportowego zapłonu tracisz duzo na mocy bo jest ciezkie magneto i obciaza wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 11:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
albo jesli naprawde chcesz wycisnac najwiecej jak sie da to najmocniejszy cylinder jaki istnieje do am6 : cristofolini




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
i do tego musialbys dac zaplon np. malossi 1600zl wydech evo 1500zl gaznik ok. 30mm 400zl krociec 150zl filter 150zl wal evo 1400zl no i cyl ok. 2000 razem zmiescisz sie moze w 9-10tys




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: ...
Post: 13 lip 2010, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Nie, niechciałbym wpakowywac 10 tys, bo to bezsensu... Mam pytanie: Czy trzeba kupywac ten wał do polini? mechanik mówił mi ze jest to niekonieczne... Aha i jaki gaznik proponujecie? i ewentualnie czy potrzeba tarcze sprzegła jakies sportowe bo podobno seryjne sie slizgaja :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jesli chodzi o wa to tak trzeba wymienic na 100% bo po prostu nie wytrzyma obrotow. Tarcze tez mozna by bylo wymienić




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 13:52 przez Krycha0, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:25 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
ehh a ja sie tyle opisałem, ale nieważne.:


do poliniego musisz dokupić wał, bo seryjny sie rozleci bo za duze obciazenie bedzie dostawał. Do poliniego gaznik 21 byłby idealny. Musisz mieć sportowe tarcze bo sprzeglo bedzie ci sie slizgac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: ~
Post: 13 lip 2010, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
a co byscie powiedzieli na gaznik 24 mm, to polini 80ccm ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 21:16 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 8:24
Posty: 60
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Jeszcze lapiej ale będzie Cie moglo przeraźic spalanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 13:44
Posty: 29
Pojazd:
Boże co wy tu gadacie... NIe stresujcie chłopaka tak wymiana wału bo chyba nie jeździliscie na polinim race 80. Kumpel ma w TZR SERIE WAŁ, jak wiadomo w am6 montuja na wale SKF do 16tys obrotow. Zrobil nią ponad 7 tys na tym cylku i wał zero luzów..., a TZR i tka wysilona po 125km/h sypie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: :)
Post: 14 lip 2010, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Własnie tak mi się wydaje ze narazie walu nie musze zmieniac... podobno wytrzymują te obroty, z tym ze to zalezy jak kto jezdzi... To gaznik zmienie chyba na 24mm ale pozostaje kwestia tego cylka... bardziej przemawia do mnie opcja polini 80 ccm, bo jest zeliwny i podobno do jazdy na codzien lepszy od tych alu... ale to tylko teoria,,, Jezdził ktos na takim własnie zestawie... jak sie to w ogóle sprawuje:) :idea:




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 17:28 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Pozdrów kumpla, i skad wzieles informacje ze seryjnie na wale w am6(fabrycznie) montowane są łożyska skf i to do 16tys obr?? bo to jest bardzo ciekawe. mhr replica na seryjnym wale i sportowych łozyskach rozleciała sie po 500km, rozwalajac przy tym cylinder i tłok... Jak tam chcesz zreszta...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: yo
Post: 14 lip 2010, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Za tydzień będe to robił, wiec zdam wam relacje jak to dotrę :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 13:44
Posty: 29
Pojazd:
Skąd wziąłem te info? Sam rozbieralem am6. Widziałem co tam jest SKF z luzem C4 (16tys obrotow.) - nie wierysz? to rozpolów silnik. Co do MHR`a wiadomo MHR to moc rzedu 20 paru koni. więc nie ma się co dziwic a pozatym to poziom evo wiec wiadomo ze wal seryjny nie da rady. Poliniak nie ukręci wału :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No ale skąd wiesz że miałes silnik org? Może ktoś przed tobą już grzebał ;]




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 18:04
Posty: 29
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
RegulDT pisze:
Skąd wziąłem te info? Sam rozbieralem am6. Widziałem co tam jest SKF z luzem C4 (16tys obrotow.) - nie wierysz? to rozpolów silnik. Co do MHR`a wiadomo MHR to moc rzedu 20 paru koni. więc nie ma się co dziwic a pozatym to poziom evo wiec wiadomo ze wal seryjny nie da rady. Poliniak nie ukręci wału :]
Wielkie dzięki, własnie tak myslalem ze nie rozwali wału,,, ale dzieki za sprawdzenie :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/100343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy