Dzisiaj jest 04 sie 2025, 19:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tłumik Polini Evolution 10 by tutaj podpasował.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 20:54
Posty: 12
Pojazd:
oryginalne jakie jest w srkach .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Ja myślę ze lepiej trochę poczekac i "przygotować" skuta do tego evo. Dokupywać wszystkie części i wszystko razem założyć sprzedać wydeszek i kupić jak mówił poprzednik. Ale to tylko sugestia i to twoje moto wiec możesz przy evo na serii jeździć.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 14:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
21mm do evo? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tylko po co rzucasz się na evo jak i tak z tego setupu 15KM nie wyciągniesz, może nawet z 12?
Brakuje zapłonu. Osobiście dał bym lepszy wał, pompę wody (przynajmniej na nową wymienił), gaźnik 24-28mm, wydech oczywiście, króciec i zawór.
Łożyska i simmeringi w ogóle kupiłeś?
To tylko minimum, jeśli chciałbyś zostawić napęd na później.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 1:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 20:43
Posty: 133
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
hahah alek .. zarobione pieniądze masz?? buahahha od rodziców ;p i właśnie ludzie dobrze mówią poco wydaleś na cylek 1300 zł jak na cylku z 500 byś tyle samo mocy uzyskał . to jest człowieku cylek "wyczynowy" on kręcy duże oborty to jest na wyścigi a nie na miasto.jak jest napisane że 22 km jest to tyle bd miał hha sny ludze po 10k wsadzają w tuning i ciężko jest wyciągnąć 20km a ty jak wsadzić 2k to bd tyle miał?? hahah.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70354

Podziwiajcie mój sprzęt :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 12:44
Posty: 19
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
MateuszeK???
21 do evo maly??? Po co wiekszy, zeby wiecej palil? na 21 mozna usyskac spokojnie 19koni...
Tylko oczywiscie Aleczku "drogi" kup do tego jakies vario np. Polini Speed Control, sprzegło i oczywiście Wydech lepszy.... A na początek to spróbuj to dobrze wyregulowac bo METEOR cie wezmie swoim DNA....

ps. Dlugo na tym nie pojezdzisz, nie wytrzyma przekladnia itd. (serie zatarles po 6tys. km a co mowic o evo... :(




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
yasiek Z = niskie obroty
Evo = 13/14krpm
na tym wydechu to evo bedzie gorzej chodziło niz racing
no i pamietaj ze tłumik to nie tylko osiagi. w tym przypadku moze nawet znacznie podnosić temperature pracy
a co do gaznika 21mm to do racinga i tu tez nie tylko moc ale i chłodzenie. tak jak pisali 24-28mm.
docieranie? tego sie prawie nie dociera. rozgrzewasz i potem tylko przez pierwsze godziny ostrorznie z obrotami i temp.
Twoja kasa Twoja sprawa. Ja za taka kase bym wolał racinga dobrego. Evo to dla zawodowców i na wyscigi itp. długo to nie polata.
Pozdro.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Evo cechuje się krótką trwałością tłoków. Będziesz musiał co kilka tys km zmieniać tłok...
Dla mnie jest to bez sensu ładowanie się w ''evo'' jak nie ma się wystarczającej wiedzy i umiejętności. Ale cóż ''róbta co chceta''




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 12:44
Posty: 19
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Chciałem tylko powiedzieć że na wiekszosci wyscigach jest dozwolony gaznik wlasnie do 21 :?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 20:43
Posty: 133
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
a to alek będzie jeździł na wyścigi?? hahahhahhahhahahaha.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70354

Podziwiajcie mój sprzęt :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 20:43
Posty: 133
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
nie rozumiecie że on kupuje to co jest mocne? nie patrzy na nic tylko moc sie liczy ..dla niego oczywiście ..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70354

Podziwiajcie mój sprzęt :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 11:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 12:44
Posty: 19
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Ludzie on w tym temacie sie pyta jak docierac a nie o setup, to że wydech ma za slaby to on wie tylko na razie nie kupuje nic wiecej bo mu kasy zbraklo, zrozumcie to wreszcie. Moim zdanie temat do zamknięcia.

Ps. Adek nastepnym razem edytuj post a nie pisz drugiego pod spodem. :< i nie chodzi mi o to że Alek będzie jeździł na wyścigi tylko o to że jego gaźnik w zupelności wystarczy do tego cylka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 11:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Mateuszek pisze:
Jeśli kasa jest serio Twoja i zarobiona,to przepraszam Cię bardzo serdecznie.
Zapewniam Cię,że będzie słabo na yasuni Z jeździł,więc lepiej by było gdybyś kupił coś dużo lepszego.
Jeśli wkładasz evo,to jaki wał i resztę wsadziłeś?

Jego sprawa... wsadzi słabszy wydech nie wydrze maksymalnej mocy z cylindra czyli teoretycznie pojeździ na nim dłużej... Na tym forum Ludzie potrafią powiedzieć "okej załóż ten cylinder, ale przy okazji wymień to, to i to" A dacie pieniądze żeby inni mogli wymienić przy okazji "to, to i to" ?? zastanówcie się... nie jest tak łatwo zarobić pieniądze...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 11:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Raczej do takich daleko idących przeróbek potrzeba przemyśleń. Ten setup wg. mnie jest mało przemyślany :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
el Domenico pisze:
jego gaźnik w zupelności wystarczy do tego cylka.

Czyli większe zakłada się dla szpanu, tak?

Proszę Cię tylko jedź później na hamownię. Może pobijesz rekord najniższej mocy uzyskanej z evo. :lol:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Aż mi się tej dyskusji nie chce czytać połowie ludzi co się tu odzywa w tym temacie żal ściska dupę i tak piszą bezsensownie. Co was to interesuje na czym on jeździ, i tak szacunek dla niego ile już kasy włożył w ten tuning. Nie wszystko od razu przyjdzie czas na wydech, zapłon.
Ja sam osobiście wszystkich części nie dałbym rady od razu kupić bo tu potrzeba blisko 5k.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 14:32 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
Ehhh... Przepraszam, ale kurde, muszę w końcu!
Mam już dość tych Twoich pierdół.


Widziałeś co napisałem w moim poscie??? Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisałem:
''Do tego cylindra widział by mi się wydech Polini Evolution 10. Yasuni Z jest za słaby do tej klasy cylndra.''

Zwróć uwage na pogrubione stwierdzenie... Yasuni Z według Ciebie nie jest za słaby do cylindra High-End??? Oczywiście,że jest. Nawet na serii by latał ale nawet nie osiągnał by połowy mocy drzemiącej w tym cylindrze, takiej klasy.
Nie chwytaj mnie za słowka tylko patrz na ogólny sens mojej wypowiedzi.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 12:44
Posty: 19
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Booyaka pisze:
el Domenico napisał/a:
jego gaźnik w zupelności wystarczy do tego cylka.

Czyli większe zakłada się dla szpanu, tak?

Proszę Cię tylko jedź później na hamownię. Może pobijesz rekord najniższej mocy uzyskanej z evo. :lol:


Czlowieku czytaj moje wszystkie posty, mi tu nie chodzi o to ze moc nie wzrosnie tylko o to ze na tym gazniku i tak bedzie duza, a na wiekszym by mu wiecej palil.

-Na gazniku 21 moc jest wystarczajaca na jazde po miescie
-silnik jest mniej wyzylowany i ma mniejsze spalanie

ps. Nastepnym razem czytaj posty ze zrozumieniem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 11:25 przez el Domenico, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
szacunek dla niego ile już kasy włożył w ten tuning.

Szacunek można okazywać za coś co się stworzyło, a nie kupiło. Będziesz miał do kogoś szacunek za to, że ma lepszą sytuację materialną?
Cytuj:
-Na gazniku 21 moc jest wystarczajaca na jazde po miescie

Jak dla kogo. Takiego cylindra nie kupuje się do jazdy po mieście. Twój kolega nie zdaje sobie sprawy z kosztów jego eksploatacji. Dobry racing to nawet za dużo do jazdy po mieście.
el Domenico pisze:
-silnik jest mniej wyzylowany i ma mniejsze spalanie

To się składa setup na sporcie czy racingu a nie na evo, bo przy takiej klasy tuningu myślisz tylko o max mocy do uzyskania.
Taki cylinder wymaga już niestety myślenia, nie jest idiotoodporny.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy