Dzisiaj jest 24 lis 2024, 8:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Witam, chcialbym sie was poradzic jakiego zakupic crossa, moj budzet wynosi 4 tys zl. Narazie w oko wpadly mi te 2 crossy honda cr oraz kawa kx o poj. 85. Motocykl bedzie wykorzystywany do jazdy w terenie, lasy itd. Czy te motocykle nie wymagaja wkladu finansowego i czy to prawda ze trzeba wymieniac tlok co 30 motogodzin.

Z gory dziekuje :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 18:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Hej!

Nie miałem do czynienia z kawą więc nie powiem . Sam użytkuję Hondę i powiem , że się spisuje bdb . Jeśli zaczynasz to pewnie na tłoku przejeździsz trochę więcej .
Motocykle crossowe wymagają wkładu takiego jak : wymiana oleju co jakieś 6-7 motogodzin , czyszczenie filtra powietrza i namaczanie w specjalnym oleju do tego . Do mieszanki musi być porządny olej np Motul, Putoline . Gorzej jak się silnik sypnie to już jest wyższy wydatek .




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
W 85 spalanie jest większe bądź takie same jak w 125, ponieważ z małej pojemności jest duża moc, koszty są olbrzymie. Te które wymieniłeś to 2t więc tłok, korbowód, łożyska na wale, a często też w kołach, regeneracja zawieszenia, napęd. Spalanie nawet do 10 litrów na godzinkę :) do tego dolicz olej full-syntetyczny około 40-50zł, mieszanka 1:30 a więc ten olej będzie szybko znikał. Czyszczenie filtra najlepiej po każdej jeździe. Polecam "sete" - jakąś 125, np. yz 125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Łożyska na wale szybko nie padają przy amatorskiej jeździe , dobry napęd też trochę posłuży , filtra nie trzeba czyścić po każdej jeździe (przecież jak się przejedziesz po lesie to już musisz czyścic ?) , regeneracji zawieszenia też nie robić trzeba bardzo często . W 85 w baku nie mieści się 10 litrów ...




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 21:30 przez Malaq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
hmm a yz 85 lub 125 tak jak kolega polecil, nawiazujac do tej hondy to co sezon jaki gdzies wydatek jest na silnik, poniewaz nie chce tylko ciagle w motocykl wkladac bez dna :D


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 21:42 przez bolomix, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:58 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
w twoim wieku seta będzie lepszym wyborem
gabarytowo jest większa i ma koła w normalnym rozmiarze


za 4tys wątpię abyś trafił na dobry okaz, tego typu sprzęty to niestety skarbonki
albo ładujesz kasę i jeździsz albo oszczędzasz i bluzgasz że padaka

i jeszcze kwestia gdzie będzie użytkowany , jak więcej w terenie niż na torze to lepiej rozejrzyj się za enduro , bardziej uniwersalny sprzęt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Honda, choć nie miałem styczności ani z hondą, ani z kawą, bo jestem użytkownikiem KTMa. Honda wydaje się być bardziej zaufana, przy amatorskiej jeździe tłok co 30mt/h styknie, olej w skrzyni co 8mt/h, filtr co jazdę i oczywiście takie drobnostki jak smarowanie łańcucha itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
30 mt/h ojej jak ja potrafie czasem do skutera sie dorwac na 3-4 h na dzien xD to dlugo nie pozyje, mysle ze 85 znajde do 4 tys ladna i jeszce nie jestem zbyt wysoki poniewaz mam tylko 167 ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Tylko te 3-4h to nie będą 3-4mt/h, bo 1mt/h = 1 godzina kręcenia silnika na maksymalnych obrotach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 11:46 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
aha czyli tlok gdzies tak starczy na cale wakacje, korbowod co 2 tloki. Do 4 tys to znajde cos w dobrym stanie, bo na allegro te hondy crki sa po 4 tysiaki 2004 rok-2003, a moze polecicie cos innego nie drogiego w utrzymaniu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jak tanie w utrzymaniu to DT 125, części od metra, tanie jak barszcz, wytrzymałe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Jak dla mnie Honda CR jakoś jest bardziej rozsądnym wyborem. Wiadomo Honda ma już wyrobioną renomę na rynku, co do Kawasaki to słyszałem, że lubią się psuć. Ale za te 4 tyś poszukał bym czegoś mniej wysilonego, chodzi mi o jakąś DT 125, KTM LC2 .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 19:07 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
dt odpada moze jeszcze byc suzuki rm 85 :) i na co zwrocic uwage przy kupnie crossa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Karz sobie żeby ściągnęli głowice/cylinder i obejrzyj tłok, zmierz kompresje, sprawdź zawieszenie, jak uszczelniacze, czy łożyska główki ramy są ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Nikt Ci nie będzie ściągał cylka żeby obejrzeć tłok. Chociaż w tym nie siedzę był bym na Hondą ponieważ mam miłe wspomnienia z tą marką. Jeżeli się nie znasz na tym (a za pewne nie) wynajmij jakieś speca co zna się na tym żeby jechał oglądać sprzęta z Tobą. Może zapłacisz mu 100 ale może uratować Cię przed szrotem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 8:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ja bym brał Kx'a moim zdaniem jest ładniejszy i lepszy ma dobrego kopa kiedys kumpel dał mi się przejechac na tej rakiecie




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Szafa pisze:
ja bym brał Kx'a moim zdaniem jest ładniejszy i lepszy ma dobrego kopa kiedys kumpel dał mi się przejechac na tej rakiecie




Lepszy w czym ?




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 20:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym brał suzuki ma najlepszy dół ze wszystkich.
Racja lepiej wziąć mechanika albo kogoś kto się zna. Bo części są drogie do crossów.
Kompresje sprawdź ręką na kopce a tłoka i tak po kupnie za chwile się w crossie zmienia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
2 suw nie ma żadnego dołu ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jak nie ma, mój SX ma kozacki dół, po przesiadce z HM'ki (AM6 na racingu) jeździ mi się jak na 4t. Jak brać, to suze albo sx'a, bo mają zawór wydechowy, w przeciwieństwie do innych 85. Ale na SXa raczej nie starczy Ci kasy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy