Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2010, 11:49 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 11:41
Posty: 6
Pojazd:
Witam.
Szukałem już odpowiedzi na mój problem, ale niestety nie wiele ich było.
A więc: niedawno kupiłem motor, zrobiłem nim bezawaryjnie 600km i jeździłem tak do wczoraj. 2 dni temu wyprzedzając rowerzystę moto zaczęło dławić, nie miało mocy, po redukcji tak samo - i w takim stanie dojechałem do domu... Wczoraj problem się powtórzył, więc rozebrałem gaźnik by zobaczyć czy w nim tkwi przyczyna. Gaźnik po przedmuchaniu dysz złożyłem i apka odpaliła bez problemów. Po tym nie sprawdzałem go na trasie bo było późno.
Jednak dzisiaj pojechałem się przejechać, rska odpaliła odrazu tak jak zwykle to bywało, rozgrzała się i w drogę. I tak przejechała 4 km i nagle podczas redukcji przed skrzyżowaniem zgasła (na trasie nie przerywała, dobrze ciągnęła). Próbowałem ją odpalić ale bezskutku, więc pchanie do domu.
Jak wróciłem do domu, odkręciłem świece (była sucha), sprawdziłem iskrę (była) i próbowałem odpalić - jednak dalej nie chciała ruszyć. Rozebrałem gaźnik, ponownie przedmuchałem dysze, myślałem, że pływak się zaciął ale dalej to nie to...

Sprawdzałem: iskrę, kranik, świece, filtr powietrza, gaźnik - czysty. Próbowałem wlewać paliwo do cylka - bez skutku...

Wygląda to tak: paliwo jest w gaźniku ale nie dochodzi do cylindra, bo świeca jest sucha po dłuższej próbie odpalania.

Dodam, że akumulator i rozrusznik ok.

Co sądzicie bo ja już naprawde niewiem... ?

Gaźnik Dellorto 21', dysza 110.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A swieca nie ma przebic? Ja proponuje sprawdzic membranke jeszcze , i wymienic swiece . BO juz wszystko sprawdziles. Lecz moze nie dokładnie.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:01 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 11:41
Posty: 6
Pojazd:
Próbowałem na innej świecy - efekt ten sam.
Zawór membranowy wporządku, rok temu zmieniony na Hebo,

Najgorsze jest to, że próbowałem palić na pych, ale tak samo bez skutku, zaczyna łapać ale w ostateczności lipa.
A może to moduł? Jest jakiś sposób na sprawdzenie go?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
http://www.ogar200.pl/img/slownik/miern ... niczny.jpg takim urządzeniem :) miernikiem




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 17:51 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 11:41
Posty: 6
Pojazd:
Jednak to nie moduł...
Po sprawdzeniu kompresji która wyniosła 2 bary :O wiadomo co to jest.
Rozwaliło pierścienie, tłok i kilka rys na cylindrze - jutro dowiem się, czy da rady zrobić szlifa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
no to nie przyjemna sprawa.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 11:41
Posty: 6
Pojazd:
Bardzo nieprzyjemna zwłaszcza, że remont silnika i full tuning na 70 został zrobiony na wiosne 2009r. więc niedawno...


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 23:15 przez Radek9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy