Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2010, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Witam. Niedawno założyłem w Vivce cylek Airsal t6 racing 50. Dzisiaj pierwsza jazda i skuter ledwo się wkręca na obroty. Jeśli to pomoże to powiem że cylinder który był wcześniej zatarł się.
Dysza główna 80
Wariator top racing z rolkami 8g
Kompresja 6




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 21:44 przez Krychu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ciekawe jak ty go założyłeś jeżeli ma kompresje 6bar.. ? :D




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 22:48 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
powinien mieć minimalnie 9 a nie 6.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
A więc co może byc przyczyną tak niskiej kompresji ??




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 23:23 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Może za słabo dokręciłeś głowicę, masz słabą uszczelkę albo masz krzywą głowicę, albo założyłeś odwrotnie tłok :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 23:25 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
A czy kompresja może tak spaść przy zatartych łożyskach wału i nieszczelnych simeringach? Bo ten skuter się zatarł z powodu awarii pompki oleju, więc łożyska chyba też mogły się posypać?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 13:49 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A masz luz na wale ? Jeżeli nie masz luzu i wał się lekko obraca to nie są zatarte. A co do simeringow to nie powinno się im nic stać.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
a uszczelki pod cyl i głowice nowe zakładałeś?? :mrgreen:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Tak, cylek nówka z zestawem. Jutro jeszcze zobacze jak wał się obraca. Ale męczy mnie jedno. Na tłoku nie było żadnej strzałki w którą strone założyć. To znaczy że można w dowolną? Bo może być że jest odwrotnie zamontowany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:49 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Właśnie tak to jest w airsalach :P U kumpla a airsalu sporcie 70ccm też nie było strzałki. Poprostu musisz założyć tłok kanałem wydechowym w tłoku do kanału wydechowego w cylindrze.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Patrzyłem jak się wał obraca i jest normalnie, luzów też nie ma. Skuter wyrusza dopiero z manetką na ful i nie ma mocy. Martwi mnie ta kompresja, bo 6bar to za mało. Może tak być przez uszczelniacze wału?? Bo mogły paść.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 17:12 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale powiedz co mają uszczelniacze na wale do kompresji ??? Kompresja jest mierzona pod głowicą i nad tłokiem a nie pod tłokiem... Lepiej szukaj przyczyny czemu masz taką małą kompresję a nie klepiesz posty na forum. Uszczelniacze nie mają nic do kompresji. Jeżeli by Ci padły to miał byś zalany karter mieszanką przy wariatorze, albo przy magnecie byś miała zalane mieszanką.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Dobra, spokojnie. Nie wiedziałem o tym. W takim razie jaka może być jeszcze przyczyna? Tłok jest dobrze zamontowany. Gaźnik ma coś z tym wspólnego? Bo mam seryjny gurtner. Może przez niego nie mieć mocy? Czy może jeszcze większą dyszę trzeba? A, i jest jeszcze sprawa dystansu między głowicą. Czy kompresja mogła by przy dużym dystansie być tak niska?
kylo93, klepię posty po to żeby się czegoś nauczyć :P

Edit

Mierzyłem cyną dystans między głowicą i nawet bez uszczelki głowicy cyna się w ogóle nie zgniotła. Wychodzi że jest ponad 1,5mm :/

Chyba że to oryginalna głowica nie pasuje?



Edytuj posty/Jurek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 20:39 przez M@tiz, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 7:41 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
W takim razie oddaj głowicę do planowania i załóż większą dyszę główną bo seryjna będzie za mała do tego cylindra. Załóż dyszę koło 80.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Mam dyszę 80. Widać że silnik niema nawet siły spalić tego paliwa bo jest mokro w cylku. Regulacja gaźnika nic nie zmienia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 21:52 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak ma 6 barów kompresji to nic dziwnego że nie ma siły tego spalić :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Czy nic nie stoi na przeszkodzie aby oryginalną głowicę splanować o 1 mm?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Raczej nie, ale niech wypowie się jeszcze ktoś kto już to robił.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 11:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Wypowie się ktoś jeszcze?

Edit

Splanowałem głowicę, dystans już jest taki jak powinien być, a skuter dalej nie chce jechać. Nie mam teraz jak sprawdzić czy kompresja się trochę zwiększyła, ale wydaje mi się że jest to samo :( Co to może jeszcze być?



Edytuj posty/Jurek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:33 przez M@tiz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 0:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
A świeca została zmieniona na odpowiednią?




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy