Dzisiaj jest 01 mar 2025, 10:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2010, 19:36 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam. Dziś przyszedł do mnie multivar 2000 no i trochę się zawiodłem. W opisach waria było jaki to doskonały, najlepszy w swojej klasie, daje 15km/h więcej i bla bla bla. Prawda jest taka, że wsadziłem go do SERYJNEJ vivki ( jest tylko stożek, ale on tu nie ma nic do gadania) i v-max nie ruszył z miejsca. Zaraz wszyscy powiecie, że zła regulacja, no to ja odpowiadam, że w instrukcji było napisane, że rolki 8,5 i sprężyna +22% jest najlepsza pod SERYJNY skuter i to jest najlepsze ustawienie- nie wiem jaka w tym prawda, proszę mnie sprostować jeśli się mylę. No to powiem o osiągach. Wcześniej na prostej leciałem 68-72 no i z takiej sporej górki v-max wynosił 84. Po "tuningu" jestem zadowolony tylko z przyspieszenia 55-75, bo wcześniej szedł równo od 55 i zatrzymywał się około 70. Dobra, spoko, ale moim zdaniem same rolki o 1g cięższe tyle powinny dawać, a więc gdzie wario? Co prawda teraz prędkość na prostej to jakieś 78-80, ale co z tego jak v-max z tej samej górki co na serii wynosi tyle samo, czyli 84:( No i jeszcze jedna sprawa jak jechałem z tej górki to równo przy 84 zaczął się nagle wielki wyk, wcześniej też był ale nie w takim stopniu. Był tak głośny, że aż szukałem w lusterkach tego samochodu co tak wyje ale po chwili zrozumiałem, że to wychodzi spod mojej dupy...xD Jedyne wytłumaczenie, które przychodzi mi na myśl to seryjny wydech. V-max nie ruszył z miejsca bo przepływ spalin jest do dupy i się przy takiej prędkości wszystko zapycha i dlatego wyje:P Co o tym myślicie? Sorry za błędy składniowe, ale pisałem z myśli, zero poprawek. Pozdrawiam i proszę o pomoc bo nie wiem czy brać przyrządy do regulacji czy dozpierać na S6 replice:) Pozdro.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 19:49 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
A dlaczego miałby dawać +15 km/h? Jeśli miałaby to być prawda, musiałby wymusić inne przełożenie, a to przy starej długości paska i starej centralce może nie być możliwe, nie ?

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
mhy... a jak startuje ma muła???
okladzin na sprzegle moze juz niema i wyje bo sie slizga ??
spróbuje pomóc musze pomyśleć




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 19:54 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
tkr50 pisze:
mhy... a jak startuje ma muła???
okladzin na sprzegle moze juz niema i wyje bo sie slizga ??
spróbuje pomóc musze pomyśleć

O jakich okładzinach mówisz? Sprzęgło było zjarane w ****, tzn dzwon sprzęgła, Fioletowe aż do zagięcia ^^ W sumie to mi ładnie leci na prostej tylko szkoda mi tego v-maxu bo chciałbym nie blokować ruchu na pozamiejskiej :), tylko na tym mi zależało.
EDIT: Nie ma muła, ale wolniej idzie do 55.


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 19:55 przez numerek9113, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 20:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Ja mam to samo miałem S6 Pro replice leciał 85 później Laser x-pro 85 km/h włożyłem wario Multivara do wydechu S6 80 km/h przy Laserze 80 km/h. Wymieniłem wszystkie rolki począwszy od 3.0 gr do 9.5 gr, miałem sprężyny +7% i +40%, zmieniłem sprężynki sprzęgła, dysze z 50 na 56 z 56 na 66 z 66 na 75 i dupa na każdym ustawieniu 80 km/h zmieniało się tylko przyśpieszenie




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 20:48 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:40 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 16:17
Posty: 81
Pojazd:
Ja w speedzie mam to samo :/ Zawiodłem się na całej lini..... Mam do tego yasuni Z i po wymianie na multivara v-max spadł o jakieś 10km/h, a przyśpieszenie nieco lepsze od poprzedniego. Próbowałem na rolkach 6 i 7g ale żadnej różnicy nie ma :/ CO MAM ZROBIĆ dać inną sprężyne centralna (mam tą białą co w zestawie była) ?? i jakie sprężynki sprzęgła ?? ( niebieskie HEBO za h...ja nie chciały wejść do seryjnego sprzeła)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
lechu787 pisze:
Ja w speedzie mam to samo :/ Zawiodłem się na całej lini..... Mam do tego yasuni Z i po wymianie na multivara v-max spadł o jakieś 10km/h, a przyśpieszenie nieco lepsze od poprzedniego. Próbowałem na rolkach 6 i 7g ale żadnej różnicy nie ma :/ CO MAM ZROBIĆ dać inną sprężyne centralna (mam tą białą co w zestawie była) ?? i jakie sprężynki sprzęgła ?? ( niebieskie HEBO za h...ja nie chciały wejść do seryjnego sprzeła)
Centralka do wymiany, 22% to za mało na wario+ komin.
Wracając do tematu, wie ktoś czemu z górki jedzie tyle samo co wcześniej? Wina dławiącego się wydechu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
lechu787, mi weszły niebiskie HEBO bez większych problemów. Bierzesz wkładasz jedną stroną sprężynke a przez drugi koniec przekładasz drut i łapiesz w dwie łapy i ciągniesz aż wejdzie do dziurki a druga osoba niech czyms dociska zeby weszla dobrze. Ja wymieniłem w 15 min. I mała podpowiedź weź włoż do siebie sprężyne +40% Malossi żółtą + rolki 6,7 gr i te sprężynki i lekko większą dysze. Będzie rwał jak pojebany




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 02 cze 2010, 16:17
Posty: 81
Pojazd:
Sopel ale te sprzęgło pociągnie te sprężynki ?? Bo bez jaj z całej siły ciągnę i nie daje rady :P żeby potem się te okładziny otworzyły :P A jaką tę dysze ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 23:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Ja juz zrobiłem 1000 km i sa w dobrym stanie i pomyka ladnie skuter. A dysze ja mialem serie 50 to najlepiej na 56 szedł




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 6:57 
**

Rejestracja: 06 lip 2009, 19:51
Posty: 266
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
zmierz pasek :] .Ja jak mialem pasek dobity to tak samo na multivare imialem muła i a potem z v-max z 93 na 101 sie zrobilo




_________________

Optyka:
*ryfle
*lampa LED lexus style "Diodowa"
*przedłużacz amortyzatora IGM 40mm
*pokrywa akumulatora z napisem "Speedfight"
*nakładki na dźwignie hamulca
*manetki Revo Flame "Czerwono-Czarne"
*lusterko Revo F1 "Chrom"
*klosze "Carbon"
*naklejki "Hebo
V-max 101


Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 6:58 przez deniziak1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Hebo Ng- przyspieszenie
Malossi Multivar- wiekszośc na predkosc
Polini Speed Control- predkosc
To chodzi o regulacje sprzeglo pasek dzwon wymien jak jest taki jak mówisz musisz kombinować




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 11:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
deniziak1234, a ja miałem na seryjnym pasku 80 km/h max, włożyłem malossi x-special ktory jest szerszy od serii i zero różnicy




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
    Sopel38
jak tak mówisze ze miales z paskiem to mu zostaje zajrzeć do sprzęgła czy ma okladziny albo regulacja, mój wujek w speedzie 2 mial leo zx i pomniejszone kolanko, taki był mulasty że szok, no to kombinowaliśmy z regulacja :| .wyregulowalismy no i muł mniejszy ale i tak słabo jeszcze no to wstawil jakis sport tłumik i rakieta 90 po prostej drodze




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 17:36 przez tkr50, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 18:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
tkr50, ale ja już regulowałem na każdy sposób i wydechy dwa miałem odblokowane i nic nie pomaga. A speeda mam od nowości. Przebieg niecałem 4 tys kupiony w zeszłe wakacje. Okładziny jak nówki tylko dzwon zjarany ale to chyba tak bardzo nie wpływa na v-max




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 8:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Cytuj:
to chyba tak bardzo nie wpływa na v-max

wpływa wpływa napewno jest utrata mocy, na przyspieszeniu pewnie dużo traci, ale na v-maxie to niewiem




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
yyy... Mam multivara i jakoś przyspieszenie mam równe ciągle...a v-max to ponad 90 km/h ... swoje robi bardzo sprzęgło ... i Dzwon jak masz seryjny to zmieniaj bo one ponoć są lipne i grzeją sprzęgło gdzie tracisz na v-maxie ... Miałem nawet jakiś czas tak, że miał zero reakcji jak był gorący wstawiłem Dzwon Polini Evo i nie ma praktycznie różnicy zimny czy gorący ... tyle co mocniejsza rura ale to wiadomo bo ssanie ... Ale tak sie nie robi na zimnym wiadomo czemu ...




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy