Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2010, 14:45 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
Witam posiadam s8 z przebiegiem 14k wariem malossiego , kominem arrowa.

No i niestety zatarł mi się (spalił mi cały olej i stanął) miałem w planach sprzedać go pod koniec wakacji i przesiąść się na coś większego... doszedłem do wniosku ,że jak już kupować nowy cylek to tylko 70cc lecz tu pojawia się problem otóż mam rozwalonego kopa... otwór w pokrywie przekładni w który wchodzi wałek półksiężyca wyrobił się i przez to pół księżyc się blokuje czy seryjny rozrusznik da rade popchnąć tłok w 70cc? No i jaki ten cylinder tam wrzucić wiadomo małym kosztem byle przelatać do końca wakacji ale i poczuć różnicę :) czekam na sensowne wypowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 15:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
W temacie napisałeś że to 4T więc nie tuningujesz tego tak jak 2T na 70 tu masz możliwości od 63 do 90cc napisz jaka pojemność Cię interesuje to coś wymyślimy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 15:17 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
z 90cc nie ma co szaleć ponieważ rozrusznik na bank tego nie popchnie więc zostają 50( co jest bezsensowne ponieważ za te same pieniądze można mieć 70tke narraku etc.) 63 ( nie mam pojęcia czy odczuje jakąś różnicę bo to jednak 4t ale jest gwarancja ,że rozrusznik da radę ) no i ta 70 (lecz tu mam wątpliwości czy rozrusznik będzie miał tyle siły T_T)

Szukałem też nowej pokrywy przekładni kosztuje ona 273 zł... używanej niestety nie mogę znaleźć ,a w naprawianie starej nie ma co się bawić bo ile by się nie napawało tego allu to i tak się wyrobi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 15:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Co do Cylindra to z 72ccm : Naraku lub tec sport oba żeliwniaki
z 80ccm : Naraku lub tec performance. Gdzie oba alu i cena N to 500 a T to niecałe 300. I podobno Tec przewyższa jakością i osiągami Naraku. Jeszcze Airsal choć relna pojemnośc to 85ccm :P W miarę nie drogi (300zł) i bardzo dobry :D

A z Agility nie podejdzie pokrywa ?


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 16:14 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:29 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
nie mam pojęcia czy z Agalitki pokrywa podejdzie niby s8 i agi to praktycznie to samo lecz wystarczy minimalnie inny rozstaw oczek na śrubki i już lipton...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
renos22 Jak coś to zrób zdjęcie swojej przekładni wymierz odległości od śrubki do śrubki i prześlij mi na pocztę to ja porównam z moją i Ci powiem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 19:47 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
ok ale to dopiero jutro bo dopiero co umyłem łapska od smarów hah




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 21:19 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jak chcesz aby z rozrusznika łapał to bierz 72cc :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 5:06 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
czy 72cc odpali nawet na zimnym z rozrusznika? nie wiem mimo wszystko bd zmuszony chyba zrobić tego kopniaka. Tego chciałem uniknąć (za duży koszt ;/)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 6:47 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Ja miałem 72cc i rozrusznik kręcił no ale to był słabej jakości zestaw nie wiem czy np z naraku 72cc będzie kręcił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 15:18 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
Piórek pisze:
renos22 Jak coś to zrób zdjęcie swojej przekładni wymierz odległości od śrubki do śrubki i prześlij mi na pocztę to ja porównam z moją i Ci powiem :wink:



fotki z wymiarami będą wieczorem, a co do kwestii mocy rozrusznika prosiłbym aby wypowiedział się ktoś kto posiada s8 4t z cylkiem 72cc or more.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 15:46 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2009, 17:32
Posty: 136
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Powiem tak. ; p Mam Cylinder 85cc i z rozrusznika odpala bez problemu.. ja akurat mam problem lekki bo mi go troche zalewa..




_________________

KoNiEcZkO ;>

Airsal Sport 85cc
Polini Speed Control

SPRZEDAM!! SPRZEDAM!!
http://allegro.pl/kymco-agility-50-85cc ... 42809.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 16:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Ja mam 72 i głowicę 72 i wałek sport i jak zimny czyli jak jest jakieś 10stopni na podwórku to z kopki. A jak znów ciepło jak powyżej 15 stopni lub jak jest rozgrzany to z rozrusznika idzie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 21:33 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
teraz nie mamy najmniejszego problemu z temp skut stoi cały czas w temp 20-30 stopni^^ czyli gdyby było tak jak mówisz rozrusznik zawsze powinien dać rade go odpalić tylko k.wa ta obsrana pokrywa przekładni...

GDYBY KTOŚ POSIADAŁ POKRYWĘ PRZEKŁADNI DO S8 PROSZĘ O KONTAKT GG:6162479




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
renos22 Rób te zdjęcie to może od gluta podejdzie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
ebane kymco nie do zdarcia. Zapiekł się pierścień,spalił cały olej, w końcu stanął,(myślałem ze w pizdu zatarty), przepuściłem przez niego parę razy naftę ,pierścień puścił - kymco działa !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 18:52 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Renos22 skąd masz wydech arrowa do 4T? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy